דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת מתנפחים - המתקנים החמים לקיץ 2012! 

מאת    [ 05/06/2012 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 2446 פעמים ]

קיץ 2012 כבר כאן, ואם אתם מחפשים אטרקציה מרגשת באמת עבור מסיבות סוף שנה, ימי הולדת וכל מסיבת קיץ אחרת, תוכלו לשכור לאירוע שלכם מתקנים מתנפחים שיספקו לכם אטרקציה משעשעת למשך כל האירוע, יעניקו אווירה יוקרתית וישדרגו לכם את האירוע שלכם.

השכרת מתנפחים לאירועים היא כבר עניין שבשגרה, ובעונת הקיץ החמה, אין כמו מתקנים מתנפחים לבריכה ומגלשות מים מתנפחות כדי להפוך כל אירוע למהנה במיוחד, עם אווירה ספורטיבית ומרעננת.

במסגרת שירותי השכרת מתנפחים אצל רוב החברות, תקבלו בדר"כ את כל הציוד הנלווה, ולעתים גם שירותי מפעיל מקצועי בעת הצורך. כמו כן, תוכלו להשיג גם אטרקציות נוספות ומתקנים לגילאים שונים, וכן גם דוכני מזון ייחודיים כמו מכונות קרפ, מפלי שוקולד, מכונות פופקורן, מכונות צמר גפן מתוק, מכונות שתייה ועוד.

הקיץ תוכלו למצוא מגוון של מתנפחים חדישים ואטרקטיביים, שיהפכו את מסיבת הקיץ שלכם לפארק מים של ממש! ממתקני מים מתנפחים, למתקני ספורט אקסטרים למבוגרים וילדים כאחד.

ישנם מגוון של מתקנים מתנפחים, המתאימים למסיבות ואירועים מסוגים שונים, הן לילדים והן למבוגרים. להלן רשימה של חלק מהמתקנים המתנפחים המדהימים שתוכלו להשיג אצל חברות השכרת מתנפחים:

מתקן מתנפח "טיטאניק"

מתקן מתנפח ענקי, בעל עיצוב מדהים המדמה ספינה שוקעת. סיפון הספינה הינו למעשה מסלול טיפוס אתגרי, וכולל ידיות אחיזה לטיפוס, ושתי מגלשות מים המובילות לבריכות שכשוך. המתקן המתנפח מדהים ביופיו, ונישא לגובה 6 מטרים, ומספק חוויה אתגרית ומהנה.

הפקת "מסיבת קצף"

מסיבות קצף הן הלהיט הרשמי של הקיץ לאירועי ילדים ובני נוער. הפקה של מסיבת קצף, דורשת השכרת מתנפחים מתאימים, למשל – מגלשת קצף – מגלשת מים מתנפחת ענקית בצירוף מנגנון ליצירת קצף סבון.  מגלשת המים המדהימה, מגיעה לאורך מדהים של 13 מטרים, ומסתיימת בבריכה מתנפחת, כאשר לאורך כל הדרך משוחרר קצף בועות בכמויות אדירות, בהתאם לאווירת המסיבה. להיט נוסף הוא "תותח קצף" – אביזר מדהים ואטרקטיבי דמוי תותח שמשפריץ קצף בעוצמה ויוצר אווירה משעשעת ופרועה.

מבוך מים

מבוך מתנפח ענקי באורך 14 מטר, שצף על פני המים וכולל 40 תותחי מים גדולים לניהול "מלחמת מים" סוערת. המבוך הינו אטרקציה שמציעה חוויה שלמה של בריכה ופעילות תחרותית וספורטיבית. מתאים במיוחד לאירועי ילדים וימי הולדת קיציים.

טיל ריחוף

אטרקציה מקורית עם מתקן חוויתי במיוחד. מתקן מתנפח דמוי טיל, עם מנגנון מיוחד לחווית ריחוף מדהימה, עד לגובה של 6 מטרים! המשתתפים קשורים לרתמות ביטחון מצידי הגוף, לחוויה המדמה אטרקציית בנג'י אמיתית.

כדורגל אנושי

מתקן מתנפח המתאים במיוחד למסיבות בר מצווה ובני נוער. מתחם כדורגל מתנפח במבנה של כדורגל שולחן ענקי (14 מטר). המתקן המתנפח נושא 12 שחקנים בו זמנית, כאשר כל משתתף מתחבר למתקן ומשחק בקבוצה שלו, כשהוא מחובר לגומי של המתקן ויש לו טווח של מטר אחד לזוז בלבד.

מעבר לאטרקציות הללו, תוכלו כאמור למצוא עוד מגוון של אטרקציות ומתקנים נוספים, כמו מתקן הג'יירו המסתובב, שולחנות משחק, עמדות משחקי מחשב ו-WII ועוד.  בין אם הנכם שוקלים השכרת מתנפחים או מתקנים מסוגים אחרים, הקפידו לבקש אישורי בטיחות והסמכות נדרשות ממפעילים ומחברת ההשכרה בטרם תחליטו על השכרה.

ענת קלינסקי - תוכן שיווקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב