דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אמבטיונים - שילוב מנצח 

מאת    [ 05/06/2012 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 2718 פעמים ]

כאשר אנו משפצים חדר אמבטיה, או בונים אחד חדש, אחת מהדילמות העיקריות שניצבות לפנינו היא האם כדאי להציב בחדר הרחצה אמבטיה או מקלחון. עבור חדרי אמבטיה קטנים אשר אין בהם מספיק מקום, אין יותר מדי ברירה מלבד הצבת מקלחון אשר יחסוך במקום. במקרים בהם יש בבית ילדים קטנים, מומלץ להציב אמבטיה מאחר והשימוש במקלחון לרחצה אינו נוח. כיום בעולם שבו יש פתרונות להכל, חשבו על פתרון מושלם לבעיה בשם אמבטיון. האמבטיון מתאים גם לחדרי רחצה קטנים יותר, בהם אמבטיה תופסת מרחב גדול יותר ואינה שימושית. האמבט יונים הם שילוב מנצח של אמבטיה ומקלחון. בעצם מדובר על אמבטיה עם סגירה מזכוכית. ניתן לבחור את האמבטיה בגודל המתאים לכם ולהתקין עליה מקלחון, כך שאפשר ליהנות מכל העולמות.

אמבטיונים בשלל דגמים

באמצעות אמבטיון ניתן לקבל חדר רחצה מעוצב. במקום להתקלח באמבטיה הסגורה באמצעות וילון מניילון או בד, ניתן לשדרג את האמבטיה לאמבטיון. את האמבטיונים אפשר להתקין בבחירה אישית במגוון צורות – ריבוע, עגול, מעוגל וכו'. כמו כן ניתן לבחור את הגודל הרצוי לכם לפי גודל החדר שבו אתם מעוניינים להציב את האמבטיון, ולפי הצרכים האישיים שלכם. לא קיים חדר רחצה שלא ניתן להתקין בו אמבטיון, אפילו בחדרי רחצה הקטנים ביותר אפשר להציב אמבטיון מתקפל. ככל שהחלל העומד לרשותכם גדול יותר, תוכלו לבחור באמבטיון גדול ומפואר יותר ולבחור כראות עיניכם. ניתן לעצבם ככל העולה על נפשכם.

אמבטיון כפתרון בטיחותי

האמבטיונים יכולים גם לענות על צרכי בטיחות לילדים ולקשישים. במקום להתקין את דלתות ודפנות האמבטיון מזכוכית, אפשר להתקין אותם מפלסטיק. לרוב את ההבדל לא יהיה ניתן לראות באופן משמעותי. כמו כן אם אתם בוחרים על דלתות מזכוכית, ניתן לבחור את צבעי הזכוכית או אפילו להדפיס דוגמא על הדפנות כך שהזכוכית הופכת להיות אטומה ותוכלו לשמור על הפרטיות שלכם.

אסתטיקה וניקיון חשובים לכם?

יתרון נוסף שהוא אולי כמעט הכי משמעותי בבחירת אמבטיון, הוא ניקיון חדר הרחצה. באמצעותו תוכלו לשמור על הרצפה נקייה יותר מבלי שמים ישפריצו לכל עבר כפי שקורה לרוב כאשר מתרחצים באמבטיה עם וילון. הודות לאמבטיון לא תצטרכו עוד לסבול ממים שנאגרים על רצפת חדר האמבטיה ולא תאלצו להחזיק מגב על מנת לגרוף את המים לאחר סיום הרחצה. אם מישהו בוחר לעשות אמבטיה, הוא יכול לבחור להשאיר את דלתות המקלחון פתוחות וליהנות מאמבטיה מרגיעה ומפנקת, אך אם תרצו מקלחת זריזה, מומלץ לסגור את דלתות המקלחון ולהתקלח כאוות נפשך מבלי לחשוש שהמים ישפריצו.

האמבטיון עונה על הצרכים של כל בני המשפחה כך שאם אתם רוצים פתרון שימושי ויפה לחדר הרחצה, שקלו להתקין אמבטיון במקום לשבור את הראש אם לבחור אמבטיה או מקלחון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב