דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדור הבא של התחבורה 

מאת    [ 05/06/2012 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 2502 פעמים ]

הדור הבא של התחבורה   

השנים האחרונות מביאות אל התרבות המערבית והמרחב האורבאני אינספור פיתוחים והמצאות שנדמה לא פעם כי קצת קשה לעמוד בקצב שאלו יוצאים לשוק. יחד עם העלייה במודעות לחשיבות השמירה על איכות הסביבה, הצורך בעולה וגובר בחסכון באנרגיות כגון מים, חשמל ודלק והתפתחות החשיבה התועלתנית, רבים משנים את אורחות חייהם באופן שיניב את מרב היתרונות האפשריים.

בין המגוון הרחב של ההמצאות הפופולאריות במרחב העירוני, אנו זוכים לראות, יותר ויותר, כלים מנועיים המיועדים להתניידות בתוך העיר. השימוש המחודש בהמצאה הקרויה קלנועית ושימשה עד כה בעיקר מבוגרים, להתניידות בתוך יישובים קטנים, הינו הכלי בעל היתרונות הרבים ביותר, בשל היותו נח ומתאים לכל גיל, ובשל ההתאמה שלו למרחבים חיצוניים רבים, ללא הצורך בהוצאת רשיון נהיגה.

שימוש לכולם

בעבור בני גיל הזהב, המצאת הקלנועית הינה פתרון אידיאלי, כאשר יכולתם להתנייד יורדת וגורמת לירידה במצב הרוח ובמוטיבציה, וכל שכן לתלות בבני המשפחה ובקרובים לצורך הגעה ממקום למקום. השימוש בקלנועיות מאפשר לאוכלוסיה המבוגרת לרכוש שליטה מחודשת בחייה ובסדר היום שלה, ליהנות מדימוי עצמי מתחדש ומהנאה יומיומית.

בני נוער יכולים לעשות שימוש עירוני של קלנועיות טרם הוצאת רשיון הנהיגה, תוך שמירה מרבית על בטחון חייהם, מאחר והקלנועיות מוגבלות למהירות של לא יותר מ- 40 קמ"ש. כמו כן, העצמאות מאפשרת לבני הנוער תחושת בטחון עצמי והתנסות ראשונית בהתניידות ממונעת במרחב העירוני, ולהורים- את החופש מהסעת הילדים למקומות שונים.

צעירים רבים אחרים העובדים  וחיים בעיר, מבלים ומתקיימים בה, משלמים הון תועפות לאזקת כלי רכב, בו ההתניידות העירונית מהווה מטרד, יותר מאשר תועלת. זאת, בשל הפקקים התמידיים, עלויות הביטוח והדלק וכן הקושי הידוע במציאת חניה. רכישת קלנועית מהווה עבור התושבים האורבאניים פתרון אידיאלי בעל יתרונות במגוון רחב של תחומים.

כמובן שהיתרון הגדול ביותר של קלנועיות שונות הינו היותן אקולוגיות. הזיהום הנגרם מדי יום על ידי מיליוני מכוניות ברחבי הארץ הינו אחד הגורמים העיקריים לזיהום האוויר ולפגיעה באטמוספירת כדור הארץ. לכן, לתרומת הקלנועיות לשמירה על איכות הסביבה משקל לא מבוטל.

כמו כן, היתרונות הרבים שיש לטכנולוגיה להציע בתכנון, עיצוב ובניית קלנועיות המשווקות כיום מעניק לנהגי הקלנועית חוויה ייחודית הנובעת מתכנון ארגונומי מתקדם, בטיחות מרבית של בולמי הזעזועים המותקנים בקלנועיות השונות ומערכת מניעת תנועות חריגות בנהיגה. כמו כן, נוחות מקסימלית בישיבה המבוססת על התקנת מושבים אורתופדיים ומערכת היגוי משופרת המעניקה שליטה בתמרון העירוני הצפוף ומצברים חסכוניים המעניקים לקלנועית חיים ארוכים ותחזוקה חסכונית בעלויות.

כתבה בנושא קלנועיות   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב