דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עוגות מעוצבות - טיפים מעשיים לאופים ומעצבים מתחילים 

מאת    [ 05/06/2012 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 3372 פעמים ]

ייחוד נוסף לתחום זה, הוא מספר הכישורים הנדרשים להפקת עוגה מעוצבת אחת, בין אם מדובר בעוגת יומולדת או עוגת חתונה: מלבד הצורך בכישרון אפייה הולם, על מעצב העוגה לתפקד כפסל, מומחה לשילוב צבעים ומעצב. מאחר ויש לא מעט אנשים המעוניינים להתנסות בתחום, הנה כמה טיפים חשובים לתחילת הדרך.

עוגות מעוצבות מושלמות מתחילות בעוגה נהדרת

כל התהליך של אפיית עוגות מעוצבות מתחיל בחלק החיוני והמשמעותי בכלי העבודה של כל מעצב עוגות מקצועי – העוגה עצמה. גם אם מעולם לא אפית עוגה בעבר, הרי שהיא חיונית לתחילת העיצוב שלה. הדרך הפשוטה והקלה ביותר ליצירת עוגה טובה, היא באמצעות רכישה של תערובת לעוגה אשר ניתן למצוא בכל מכולת או סופרמרקט. הוראות ההכנה מאוד פשוטות: כל אשר עליך לעשות הוא להוסיף מים, שמן וביצים וללכת צעד צעד על פיהן.

במידה ויש לך ניסיון אפייה, הרי שלא אמורה להיות לך כל בעיה באפיית עוגה מכלום, מה גם שהזמינות הגבוהה של חומרי הגלם הקיימים בשוק הופכת את יצירת העוגה לעבודה קלה הרבה יותר. מורכבות האפייה תלויה כמובן במתכון הנבחר ובטווח הניסיון שלך בתחום.

השגת העיצוב הנפלא באמצעות הציפוי המתאים

נישה בלתי נפרדת בתחום של עוגות מעוצבות הינה עוגות מבצק סוכר. אחד יסודות המפתח להשגת העוגה המעוצבת המושלמת הוא הבחירה של הציפוי אשר יעטוף את העוגה שלך. לרוב, ניתן לחלק את הציפוי לשלושה סוגים. סוג הציפוי מבוסס על עקביות/צפיפות. אופים מקצועיים מתארים את הציפוי על פי דרג הצפיפות הבא: רכה, בינונית או נוקשה. ציפוי רך הינו דק יותר מהסוגים האחרים ומשמש לכתיבת מסרים על גבי העוגה. כמו כן הוא משמש לעיטוף העוגה כולה ליצירת מראה ייחודי.

הסוג האחרון של הציפוי, לעומת זאת, משמש לעיצוב אלמנטים מורכבים יותר כדוגמת פרחים, עלים ואחרים הפופולאריים במיוחד בענף עיצוב עוגות חתונה. עדינות האלמנטים והעבודה הרבה הנדרשת לכל פרט ופרט, דורשת כי הציפוי יהיה נוקשה מספיק על מנת לשמור על צורתן. ככל שאלמנט מורכב יותר, הציפוי קשיח יותר ולרוב בלתי ניתן לאכילה.

כלי עבודה לאפיית עוגות מעוצבות נהדרות

אילו המעוניינים להתחיל לאפות ולעצב עוגות כמו בקונדיטוריות, לרוב לא יחזיקו באמתחתם, או במטבח, את הכלים הטובים ביותר לעבודה. למרבה המזל, מציאת הכלים המתאימים לכל אתגר עיצובי שברצונך ליטול על עצמך, הרבה יותר פשוטה כיום מכפי שהיה לפני מספר שנים. ניתן למצוא מגוון חנויות ייעודיות לתחום הבישול והאפייה בהן יש מגוון נרחב של כלים לעיצוב עוגות.

כאשר ניגשים לרכוש כלי עבודה בפעם הראשונה, מומלץ תמיד לרכוש את הכלים הנדרשים לעוגה הספציפית אותה רוצים לעצב. חלופה נהדרת לכך היא לנצל את הפופולאריות ההולכת וגואה של עוגות יום הולדת מעוצבות ולרכוש ערכת כלים לעיצוב עוגות. ערכות אילו כוללות בתוכן את כל הכלים הבסיסיים הנדרשים לתחילת עבודה כדוגמת שקיות זילוף, קונוסי נייר לעיטור, מריות לציפוי בגדלים שונים ועוד.

Artcake- לצפייה בגלריית תמונות לחץ כאן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב