דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסיבת בריכה- כל הטיפים 

מאת    [ 04/06/2012 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 3929 פעמים ]

 

מסיבת בריכה - כל הטיפים

מסיבת בריכה היא הזדמנות לצאת משגרת האירועים הבסיסית שלרוב נחגגים באולמות, בתים או בגני אירועים. מסיבת בריכה היא ללא ספק מאורע ייחודי, פעלתני, שונה ומתאים לכל אירוע - חתונה, בת מצווה, בר מצווה, מסיבת קיץ מטריפה, מסיבת רווקים ,מסיבת רווקות, נשף סיום ומסיבות יום הולדת, למבוגרים וצעירים כאחד.

מזג אוויר

גם אם מתכננים מסיבת בריכה תחת כיפת השמיים, דעו כי ברוב חודשי השנה מזג האוויר בישראל נחשב לנוח מאוד וניתן לערוך מסיבות בריכה ראויות בהחלט גם בחודשי האביב המוקדמים בהם השמש כבר מחייכת ומחממת.
כיום ניתן לערוך מסיבת בריכה ללא קשר לעונת השנה או מזג האוויר. תודות לבריכות מקורות או מחוממות, השיקול האם לערוך מסיבת בריכה יכול להיעשות תוך ניתוק משיקולים חיצוניים כמו עונות השנה, טמפרטורה ואפילו החלק היחסי ביום – בוקר או ערב.

תכנון וארגון מסיבת בריכה
תכנון מסיבת בריכה בכוחות עצמכם יכול להיות עניין פשוט, אם לוקחים בחשבון נקודות חשובות שיהיו ההבדל בין מסיבת בריכה שיזכרו להרבה זמן לבין מסיבת בריכה פושרת:

1.ישיבה –
אם אתם מתכננים מסיבת בריכה בה תחגגו לאור יום, יש לדאוג להקמת פינות צל ומנוחה.ישראל ידועה בשמש הקופחת שלה ואורחי מסיבת הבריכה שלכם שישחו וירקדו, ישמחו למצוא מפלט בפינות ישיבה מוצלות וקרירות.

2.מזון -
מומלץ להגיש מזון קליל ולא כבד מידי שיתאים לקהל החוגגים 'המשתולל' בבריכה, כך שלא ירגישו כבדים לאחר האוכל, ויוכלו להמשיך להנות מן המסיבה.כמו כן, חשוב להגיש שאינו מצריך סכו"ם או כלי הגשה, מטעמי נוחות, היגיינה ואיכות סביבה.

3.שתיה - 
בין אם אתם צעירים או מבוגרים יש להקפיד בשתיה מרובה, בבריכה מקורה או בבריכה תחת כיפת השמיים. בגלל השהייה במים,הצורך שלנו בשתיה פחות מורגש,אך האמת כי אנחנו מאבדים כמות גדולה של נוזלים בזמן השהייה בבריכה.
למסיבות בריכה פרועות במיוחד – הציבו בר אלכוהול עשיר – כדאי לרכוש אלכוהול מחנויות המתמחות במכירה סיטונאית מה שיוזיל את עלות הקניה שלכם בעשרות אחוזים.

4. פינוקים -
מסיבת בריכה עורכים אחת לכמה זמן –שווה לפנק את האורחים שלכם בצ'ופרים כיפיים במיוחד – קרטיבים בשלל טעמים ופירות מצוננים יעשו את העבודה וישדרגו את מסיבת הבריכה שלכם לרמה אחרת.

5.מוזיקה -
אין מסיבה,כל שכן מסיבת בריכה, בלי מוזיקה ורצוי מוזיקה מקפיצה.
רצוי להכין מערכת הגברה המתאימה לגודל המתחם וכמות המשתתפים,כמו גם לרשימות השמעה מתאימות מבעוד מועד כך שתוכלו להתפנות לדבר החשוב באמת - ליהנות.תוכלו לשכור מערכת הגברה משלל חברות הקיימות בשוק ומציעות מערכות הגברה במחיר הוגן וסביר. 

מעדיפים לתת למישהו אחר לעשות את העבודה?

במידה והפקת מסיבת בריכה נראית לכם מלאכה מורכבת ומתישה , כדאי לשקול השכרה של מפיק מסיבות מקצועי, על מנת שתוכלו להתמקד בהנאה במסיבת הבריכה שלכם, ולהשאיר את כל הפרטיים הטכניים 'השחורים' לבעל מקצוע.

הפקה כוללת
אם ברשותכם רעיון מעולה ותקציב מתאים, תוכלו למצוא מרכזי ספא ומתחמי מים המשכירים את מתחם הבריכה שלהם רק עבורכם ועבור האורחים שלכם וידאגו לכל היבט בהפקת מסיבת הבריכה שלכם.

 

אלון רוזלמן הינו מדריך שחייה ותיק בתחום הייחודי של לימוד ואימון שחייה ובעליו של "מרכז אלון"- מרכז מקצועי ללימודי שחיה ופעילויות מים ייחודיות. בנוסף, מרכז אלון הינו מרכז אירועים ומסיבות ייחודי עם בריכה מחוממת ומקורה ומעליה גלריה מרווחת ומפנקת המאפשרת לערוך במקום מגוון אירועים מסוגים שונים עד 200 משתתפים. במרכז אלון מקיימים אירועים ומסיבות למבוגרים, מסיבות רווקות, מסיבות רווקים, ימי הולדת,מסיבות פרטיות, מסיבות בת מצווה ובר מצווה אירועי קיץ מיוחדים כמסיבות בריכה, מסיבות נשף סיום ועוד.


מרכז אלון  - לחגוג במקום הנכון 09-8945520  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב