דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות כניסה איכותיות לכל כיס 

מאת    [ 04/06/2012 ]

מילים במאמר: 541   [ נצפה 2822 פעמים ]

דלת הכניסה בבית היא הדבר הראשון שאנחנו ואורחינו רואים כאשר מגיעים אל הבית, והדבר האחרון שרואים כאשר יוצאים ממנו. כאשר בוחרים דלת כניסה לבית חשובה לנו איכות הדלת, כלומר – באיזו מידה היא מסוגלת להגן על הבית שלנו, כמה קל לפרוץ אותה, מה החוזק שלה, עד כמה היא עמידה בפני נזקי מזג האוויר ומה הבלאי הסביר של החומר, וכמובן המראה שלה. כולנו רוצים לחוות כניסה נעימה, הן לבית הפרטי שלנו והן לבתים אחרים בהם אנו מבקרים, ולכן עיצוב דלת הכניסה גם הוא משמעותי ביותר. אנשים רבים משקיעים הון תועפות בדלתות הכניסה לביתם על מנת לשמור על עיצוב מודרני ונעים לעין, שיתאים לטעמם האישי וכן לעיצוב הכללי של הבית. אבל האם באמת חייבים לבזבז כל כך הרבה כסף על דלת הכניסה לבית?

לפני כמה עשרות שנים חשיבות מראה דלת הכניסה הייתה פחותה. דלתות הכניסה נועדו אך ורק לשמש למטרה שלשמה הן נוצרו – להגן על כניסת הבית מפני פריצה וחדירה לפרטיות. עיצוב הדלת היה חלק שולי בעניין, ולכן גם הדלתות האיכותיות והנפוצות ביותר לא היו ייחודיות מבחינת העיצוב שהן מציעות לדיירים. עם כניסת שינויים לתחום עיצוב הפנים, הלך תחום זה והתרחב אל מקומות שלא בהכרח קשורים לפנים הבית עצמו, אלא גם אל החלקים בבית שמקשרים בינו לבין העולם שבחוץ, כמו דלתות הכניסה וחלונות הבית. אט אט החלו לצוץ עוד ועוד דגמים של דלתות כניסה מעוצבות, חלונות אלומיניום מעוצבים, ולאורך השנים והודות להתפתחות הטכנולוגית בתחום מגוון העיצובים, הגדלים, הצורות והצבעים הלך וגדל.

כיום דלתות הכניסה המעוצבות נמצאות במצב בו אין צורך להתפשר על מראה הדלת כדי לקבל איכות ברמה הגבוהה ביותר. הדגמים הפשוטים של דלתות הכניסה האיכותיות שנמכרו בעבר עדיין קיימים בשוק, אולם רוב דלתות הכניסה הנמכרות כיום הן דלתות מעוצבות, המציעות לכלל הלקוחות מגוון רחב. כמו בכל החלטה גדולה, כך גם בבחירת דלת כניסה - כאשר בוחרים דלת כניסה, התקציב לוקח חלק נכבד בקבלת ההחלטה שלנו. חברות רבות מציעות מבצעים והנחות עבור דלתות כניסה מדגמים רבים, וישנן אף מכירות של עודפי דלתות שעוצבו בשנים קודמות, כך שממש לא חייבים לרוקן את הארנק כשרוכשים דלת כניסה. המידע הרחב השקוף לכולם כיום בכל רחבי האינטרנט מאפשר לנו להשוות מחירים בין חברות רבות המתחרות כיום בשוק הדלתות, ובסופו של דבר מבטיח לנו כי גם נמצא דלת כניסה שהיא לטעמנו, גם לא נצטרך לחרוג בהוצאות הכספיות הכרוכות בהחלפת דלת כניסה או התקנתה בבית או בדירה חדשים, וגם נוכל לקרוא ביקורות על נותני השירות הקשורים לדלת הכניסה שבחרנו, כך שנוכל להיות בטוחים שלכל בעיה, שאלה והתלבטות ימצא מענה הולם ומקצועי.

עם זאת, חשוב לזכור מספר דברים. תוספות שונות בדלתות כניסה שהן מעבר לדגם הבסיסי המוצע למכירה תמיד ידרשו הוצאות נוספות. דלתות הכניסה הקיימות כיום מיוצרות בתהליכים המאפשרים לנו לקבל מוצר סופי בהתאם לדרישותינו – עמידות בפני מזג אוויר, עיצוב מיוחד (הוספת פאנלים מזכוכית וכדומה), חיפוי עץ עבור הדלת ומיגון נוסף מעבר למיגון הקיים. נוסף על כך, דלתות הכניסה הזולות ביותר הן לא בהכרח דלתות הכניסה האיכותיות ביותר, כך שיכול לקרות מצב בו בחרנו בדלת הכניסה הזולה ביותר שיכולנו לרכוש, אולם הנזק שנגרם עקב החלטה זו – פריצה לבית, התבלות מהירה של הדלת – יעלה לנו יותר ממה שהייתה יכולה לעלות לנו דלת יקרה במעט מהדלת הראשונה שבחרנו. ברוב החברות הקיימות כיום בשוק ניתן לתאם פגישת ייעוץ לצורך התאמת סוג הדלת לתקציב העומד לרשותנו, בהתאם לדרישות ולצרכים הבסיסיים שלנו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב