דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אזורי טיול וקניות בעיר ניו יורק 

מאת    [ 04/06/2012 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 3193 פעמים ]

מסע קניות בעיר ניו יורק בחורף מציב עבור אוהבי הקניות והמדידות בעיה שלפעמים יכולה להראות לא פשוטה בכלל. הקור הגדול בחוץ שלפעמים יכול להקפיא אוזניים ועשרות השכבות שמטיילים לובשים יכול לגרום לסרבול רב ומקשה על המעבר בין החנויות המרשימות בתי הכל-בו ומאות הבוטיקים והשווקים הפזורים בכל רחבי ניו יורק. הקור העז ועשרות שכבות הלבישה יכול עבור מטיילים מסוימים להוציא את החשק לערוך בכלל מסע קניות בניו יורק ואפילו להוציא את החשק מלהתפשט ולהתלבש שוב לאחר המדידה.

העיר ניו יורק היא אחת הערים הנעימות ביותר לטיול בארצות הברית ובעולם כולו. העיר עמוסת אטרקציות בניו יורק, פעילויות בניו יורק ואתרים בעבור כל מטייל באשר הוא. אבל עבור רבים ניו יורק מייצגת אולי יותר מכל את הדבר האמיתי שסוחף מיליוני מבקרים מדיי שנה - מסע קניות בניו יורק החנויות.

חנויות כל בו הם המקום הטוב ביותר לכם להתחיל מסע קניות מעניין ומרגש בניו יורק. אם אין לכם כסף לקניות בחנויות הכל-בו של בורגדורף, סאקס, בארניס ועוד אל דאגה מומלץ עדיין לבקר בהם להתפעל מחלונות הראווה המרשימים שלהם וגם להתפעל ממגוון הפריטים והמוצרים בחנות. אז נכון שהם יקרים אבל תוכלו לקבל אמת מידה למחירים היקרים מול הזולים של ניו יורק ואולי בהמשך טיולכם למצוא את אותם הפריטים במחירים זולים יותר או במבצעים.

אזור מצוין שמומלץ וכדאי לבקר בו וליהנות מאווירה ניו יורקית של קניות קצת שונה ומקסימה הוא כל  אזור הווילג' הידוע של ניו יורק. אזור זה שנקרא בפי המקומיים במספר שמות מציע חוויה צעירה, חמה, מגניבה ותוססת ובו תמצאו חנויות, גלריות, גלידריות ועוד. אל תתפלאו לשמוע הרבה עברית באזור של ניו יורק הוא אהוב במיוחד על הישראלים הגרים בעיר ועל מטיילים ישראלים בפרט. שימו לב כי מומלץ לכם לקחת לפחות חצי יום של טיול והכרת אזור הווילג וזאת לרוב לא יספיק לכם ותרצו עוד.

אז נכון שהעיר ניו יורק אינה זולה ואפילו מעט יקרה אך ככל שהזמן עובר מטיילים חכמים בעיר ניו יורק יודעים כי כל שצריך זה לחפש את המבצעים וההנחות המתקיימות כמעט בכל זמן נתון באחת החנויות או בתי הכל-בו השונים בעיר ניו יורק. אם המליצו לכם על חנות או אזור בדקו היכן היא נמצאת ואת מיקומה המדויק על ובקרו באזור מסביב לחנות לרוב תמצאו עוד מספר ענק של אופציות רבות וטובות למגוון קניות בעיר ניו יורק שיפתיעו אתכם. שימו לב לפניי הגעתכם לעיר מומלץ לכם לבדוק את תחזית מזג האוויר בניו יורק. הדבר רק יעזור לכם לתכנן בצורה טובה יותר את הטיול שלכם בעיר.

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט - אלון מורדכי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב