דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי בעצם תיירות עסקית? 

מאת    [ 03/06/2012 ]

מילים במאמר: 515   [ נצפה 3891 פעמים ]

לרוב כאשר מדברים על עולם התיירות, הכוונה היא בעיקר לתיירות האישית. הווה אומר - אדם אשר מחליט לטוס לבדו לנופש. מקרה אחר הוא משפחה אשר יוצאת לטיול מהנה ביחד עם הילדים ועם חברים נוספים. יש תרמילאים צעירים שמחליטים לצאת לטיול במזרח או בדרום אמריקה למשך כמה חודשים, ועוד דוגמאות רבות של אנשים אשר טסים לחו"ל פשוט בתור חופשה מהנה במיוחד.

אולם, יש היום גם מקרה שונה. זהו המקרה שבו אדם טס לחו"ל לא למטרת הנאה אישית, אלא למטרת עסקים. לרוב כאשר חושבים על התיירות של אנשי העסקים, מדמיינים אנשים בחליפות חנוטות שיוצאים לפגישות זריזות במדינות השונות. אולם, תחום התיירות העסקית הוא הרבה יותר רחב מכך, ונוגע לכל מקרה שבו אדם צריך לטוס לחו"ל מטעמי העבודה או הפעילות שבה הוא עוסק.

כך יש לדוגמה כנסים של ארגונים התנדבותיים ברחבי העולם, תערוכות בנושאים שונים, אירועי צדקה בינלאומיים, שליחות דיפלומטית, השקות של מוצרים, ואפילו תוכניות של חילופי סטודנטים או חילופי עובדים - כולם נכנסים אל תוך המקום של התיירות העסקית. אז מה בעצם מייחד תיירות זו?

המאפיינים הייחודיים של נסיעות העסקים

תיירות עסקים היא בעלת מאפיינים שחלקם זהים לתיירות הרגילה, אך חלקם שונים מאד באופן מהותי. אחד הדברים שמאפיינים מאד תיירות עסקית הוא ההתראה לקראת הטיסה. בעוד שאת החופשה השנתית שלכם אתם יכולים לתכנן לפחות חודש מראש אם לא יותר, לקנות כרטיסי טיסה בצורה נוחה, ולא זקוקים לשום תיווך בדרך, הרי שבמקרה של נסיעת העסקים המצב הוא שונה. לעתים, אתם תקבלו התראה של יומיים בלבד לפני הטיסה - ובזמן זה עליכם לדאוג גם למלון, גם לטיסות הלוך ושוב, ואולי גם לסידורים נוספים. לכן במקרה כזה, כדאי לפנות לחברה אשר מתמחה במתן שירות עבור תיירות עסקית, שתוכל לסדר עבורכם את כל העניינים.

מאפיין נוסף ייחודי מאד עבור תיירות עסקית הוא משך השהות בחו"ל. לרוב כאשר מדובר על חופשות פרטיות מדובר על שהות של ממוצעת של שבוע במערב אירופה. לעומת זאת, התיירות העסקית היא סיפור שונה לחלוטין. מדובר כאן לעתים על שהות של 48 שעות בלבד במערב אירופה - אך מצד שני יכול להיות שמדובר גם על שהות של שבועיים במזרח הרחוק. היום מזהים מגמה של תיירות עסקית במדינות מתפתחות, ולא רק במדינות המערביות, וחשוב שיהיו לכם קשרים טובים שיסייעו לכם להשיג כרטיסים לאותם כנסים ופגישות במדינות הללו. שוב עולה, אם כן, הצורך בחברה תיירות מקצועית, שתוכל לסייע לכם.

הטיסות האיכותיות של קונטיננטל

אם אתם מתעתדים בקרוב לצאת לנסיעה עסקית מאחד הסוגים שהזכרנו, כדאי לוודא מראש שאתם מקבלים כמובן טיסה במחלקת עסקים יוקרתית. היום, מחלקת עסקים קונטיננטל ידועה ברחבי העולם, בתור אחת מהמחלקות היוקרתיות ביותר שיש. מחלקת עסקים קונטיננטל מספקת לנוסעים איכות שירות ברמה הגבוהה ביותר, לצד מתן יחס אישי לכל נוסע ונוסע. יתרון מיוחד מאד עבור אנשי העסקים הישראלים שטסים במסגרת של מחלקת עסקים קונטיננטל הוא פרלמנט השפים הידוע שלה.

החברה מעסיקה שפים ישראלים, אשר יוצרים מטבח מיוחד לאנשי העסקים הישראלים, אשר כולל אוכל יוקרתי לטיסות, שגם עומד בתנאי הכשרות. כך אם יש לכם טיסה ארוכה מאד למזרח, ואתם רוצים גם לאכול אוכל מזין בזמן הטיסה - מחלקת עסקים קונטיננטל היא בהחלט המקום בשבילכם. כמובן שמעבר לכך, מחלקת עסקים קונטיננטל ידועה בזכות רמת השירות הגבוה השלה, והניסיון שהיא צברה לאורך עשרות שנים בתחום הטיסות העסקיות.

שלום, שמי אבנר כהן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב