דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצגות ילדים - איך לבחור הצגה מתאימה לילדכם ! 

מאת    [ 03/06/2012 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 3807 פעמים ]

הצגות ילדים – איך לבחור הצגה מתאימה לילדכם

דמיונם של ילדים צעירים הוא אחד הכלים המעולים העומדים לרשותם בחקר וגילוי העולם וכמובן גם בהעשרת עולמם הפנימי והחיצוני. היכרות עם מאפייניהם של דרכי החשיבה ופעולת הדמיון העשיר הזה מסייעת בידי סופרי, משוררי ומחזאי ילדים לכתוב עבורם שירי, ספרי או הצגות ילדים שהן למעשה יצירות אמנות המתכתבות עם עולמם הפנימי של הילדים ומעבדות יחד איתם את תחושותיהם כלפי העולם הממשי: הסקרנות, הפליאה, השמחה, העצב, החששות, ההנאה והכאבים.

כל הורה המבקש לרכוש כרטיסים להצגות ילדים, מכיר היטב את ההתלבטות הגדולה: האם ההצגה הזו תהיה מתאימה לילדיי? האם היא תעשיר את עולמם, תהנה אותם ותעביר להם מסרים ישרים ועקיפים שישרתו אותם בחייהם, או אולי תתגלה ככלי ריק וצעקני שלא רק שלא יתרום דבר להעשרתם, אלא אף יגרום להם תחושות שעמום או חוסר נוחות כלשהן? חברת ראן-ארט, המתמחה במכירת כרטיסים למופעי תרבות ובידור, מאפשרת לכם גם היכרות עם שוק הצגות הילדים, עליה תוכל להסתמך כשאתם בוחרים אילו הצגות ילדים כדאי לכם להזמין.

הקטלוג השיווקי של ראן-ארט המופיע באתר של החברה יאפשר לכם בחירה מתוך היכרות עם נתוני ההצגה בה אתם מתעניינים: הגילאים המומלצים של צופי ההצגה, הגוף האמנותי שמאחורי ההפקה, על התכנים שלה – האם היא מבוססת על יצירה ספרותית מוכרת, והתאמתה לשלב ההתפתחותי של הילד. בנוסף חשוב לנסות ולהתאים את הבחירה בהצגה לאופי הילד/ה עצמם: אם המדובר בילדים חובבי מוסיקה ותנועה, ניתן לבחור הצגות ילדים או מופעי מחול ייעודיים העוסקים בעיקר בתכנים אלה. אם המדובר בחובבי ספרות צעירים ניתן לבחור בעיבוד ליצירות מוכרות. אם המדובר בילדים חובבי חוץ ניתן לנסות למצוא מופעי חוצות מיוחדים.

אחת הדרכים המומלצות והפשוטות העומדות בפניכם ברכישת כרטיסים להצגות ילדים, היא שימוש בהזמנה מחברות המתמחות במכירת כרטיסים. חברת ראן-ארט היא בעלת ניסיון עצום בשיווק ומכירת כרטיסי מופעים שונים ותוכל לפרוש בפניכם את כל מצעי הצגות הילדים הקיימים בשוק, כך שתוכלו לבחור לעצמכם מספר אפשרויות של הצגות ילדים ולברר איזו מבין אלה מתאימה במיוחד מבחינת תכניה, ההפקה שלה, ההתאמה הגילאית וכמובן מועדי ההצגה ומחיר הכרטיסים, עבור ילדיכם.

אז בפעם הבאה שחשקה נפשכם בגיוון, התרעננות ובילוי תרבותי; כשתרגישו שהנה הגיעה העת ללבוש את מיטב מחלצותיכם ולצאת לערב שכולו תיאטרון משובח, נסו להסתייע בעזרתה של חברת ראן-ארט. בין אם אתם יחידים ובין אם קבוצות של שוחרי תרבות בכלל וחובבי הצגות תיאטרון בפרט, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר האינטרנט שלנו, לגלות אילו הצגות מועלות באזורכן, ללמוד אודותיהן באמצעות קריאה באתר, להתרשם אודות סוג ההצגה, המוסד המפיק אותה, צוות השחקנים, והתכנים המועלים בה ולקבל החלטה על ההצגה הנבחרת. חברת ראן-ארט תעמוד לרשותכם בסיוע ברכישת כרטיסים לקראת הערב הגדול. כחובבים גדולים של התיאטרון הישראלי וכמי שמלאכתם אומנותם, נעשה כל מאמץ כי שלב הבחירה והרכישה של ההצגה והכרטיסים יהפכו חלק צנוע וחיובי מהחוויה הכוללת של הבילוי התרבותי שבחרתם לעצמכם.

חברת ראן-ארט, המתמחה במכירת כרטיסים למופעי תרבות ובידור, מאפשרת לכם גם היכרות עם שוק הצגות הילדים, עליה תוכל להסתמך כשאתם בוחרים אילו הצגות ילדים כדאי לכם להזמין.


www.run-art.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב