דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Red Hat Enterprise Linux - חופש הבחירה 

מאת    [ 03/06/2012 ]

מילים במאמר: 717   [ נצפה 2071 פעמים ]

במהלך עשר השנים האחרונות סיפקה ואפשרה  Red Hat Enterprise Linux (RHEL) ללקוחות בחירה.

כאשר הושקה לראשונה ב- 2002, היא החלה כמערכת הפעלה שסיפקה לארגון את החדשנות רבת העוצמה והשיתופיות של מודל פיתוח בסביבת קוד פתוח.

כמערכת הפעלה לשימוש כללי, מהותה של Red Hat Enterprise Linuxהייתה תמיד בחירה – ואפשרה לכל סוגי היישומים לרוץ באמינות על כל סוגי החומרה, תוך מניעת נעילה ליצרן קנייני כלשהו.

Red Hat Enterprise Linux התרחבה מאוד והפכה לפלטפורמת הפעלה מקיפה, המאפשרת ספקטרום רחב של יישומים, בכל מקום ובכל זמן.

למעלה מ- 8000 יישומים של  1500 ספקי תוכנה (ISVs) רצים על Red Hat Enterprise Linux ועל אלפי מערכות חומרה מוסמכות, כמו גם על פלטפורמות הוירטואליזציה המובילות ותשתיות ספקי ענן.

מאות יישומי קוד פתוח וכלי מפתחים מסופקים היום עם Red Hat Enterprise Linux.

מפתחים עובדים עבור יצרני תוכנה, משלבי מערכות, עסקים גדולים וקטנים במגוון רחב של תעשיות, וכן סטארט-אפים טכנולוגיים – כולם מרחיבים את סביבת העבודה החיונית ברמה היומית, ע"י פיתוח ואספקה  של פתרונות הרצים עם Red Hat Enterprise Linux.

 

חופש בחירה הנו משמעותי עבור ארגונים, מפני שהוא מאפשר תחרות המובילה לחדשנות מואצת ולעלויות נמוכות יותר. הבחירה מאפשרת ללקוחות לקבל את הפתרון הטוב ביותר עבור עסקיהם או לבעיה טכנית שלהם, במחיר המתאים לנסיבות ומהספק בו הם בוחרים.

 

Red Hat Enterprise Linuxמגשימה התחייבות זאת בדרכים רבות, וביססה עצמה כפיתרון המועדף עבור יישומים ארגוניים העוברים מחומרת יוניקס יקרה ומערכות הפעלה יקרות, לתשתית פתוחה המועצמת ע"י ארכיטקטורות חומרה מגוונות

לקוחות גדולים וקטנים כאחד יכולים לממש חיסכון משמעותי בעלויות כאשר הם מעבירים את יישומיהם לשרתים מבוססי X86, ולעתים קרובות מגדילים את הביצועים והניהוליות של פעילויות ה- IT  שלהם – והכל כתוצאה של בחירה.

 

אחד המפתחות  המאפשר ללקוחות בחירה אמיתית, הנו פתיחות. ל- Red Hat Enterprise Linuxיש היסטוריה מוכחת  כפלטפורמה חזקה ופתוחה: היא פותחה בתהליך פתוח ושקוף, והופצה תחת רישיונות קוד פתוח תוך תאימות עם סטנדרטים פתוחים רבים.

 

Red Hat Enterprise Linux סוללת את הדרך עבור אימוץ נרחב אף יותר של פתיחות – רכיב קריטי המקשר את העולם החדש של תשתיות וטכנולוגיית ענן.

דרך חדשנות המקודמת ע"י רד האט ובשיתוף עם קהילות הלינוקס, לקוחות ושותפים, רד האט דוחפת את המעטפת בעשיית פתרונות פתוחים ומוכחים לזמינים עבור הארגון.

ע"י השתתפות בתוכניות השותפים של רד האט, יכולים יצרני טכנולוגיה להוסיף פתרונות למאגר הגדול של בחירה הזמינה לריצה בפלטפורמה קונסיסטנטית יחידה או תחתיה.

תוכניות שותפים אלה נתמכות ומותאמות היטב אפילו לסביבות הקריטיות ביותר.

 

מפתח נוסף לבחירה אמיתית של לקוחות, הנו מחויבות.

מחויבות רד האט הנה מרחיקת לכת. היא מתחילה עם מחויבות לקוד פתוח וסטנדרטים פתוחים, וממשיכה עם התכונות הידועות של Red Hat Enterprise Linux: מחזור חיים של  10 שנים, יציבות של ממשקי תכנות יישומים ותאימות בינארית, וקצב צפוי לחיזוי של אספקת חדשנות לקהילה ולתעשייה. אנו מאמינים כי מחזור חיים זה הנו ללא תחרות מצד פלטפורמות אחרות, וממקסם את החזר ההשקעה (ROI) של פתרונות שפותחו והוטמעו עם Red Hat Enterprise Linux.

 

יותר ויותר לקוחות רוצים לנצל את יתרונות ההזדמנות של שיפור זריזות, גמישות ופרודוקטיביות, תוך הפחתת עלות בעלות כוללת (TCO) להרצת פעילויות ה- IT שלהם, ע"י סטנדרטיזציה על Red Hat Enterprise Linux.

בנוסף, זה אינו מגביל את בחירתם בהיבט של פתרונות יצרנים העונים טוב ביותר לצרכיהם, או להפעלת, ניהול ותפעול תשתיותיהם.

 

היבט אחר של בחירה הנו חופש ארכיטקטורה. בחירה לעולם אינה ניתנת בחינם. יש לה מחיר, בחברה כמו גם בעסקים. IT ארגוני אינו יוצא מן הכלל. הצד השני של יתרונות הבחירה הוא עלות ביצוע הבחירה בפועל, ואז שילוב מוצרים מספקים רבים והסתמכות מלאה על מחויבותם לטייב במשותף ולתמוך בפתרונות.

יצרנים אחרים ממצבים מערכי ספק-יחיד ורטיקליים משולבים שלהם, כפתרון לבעיה זאת – ומתעלמים מהנעילה לספק יחיד שהנה בלתי נמנעת בגישה זאת.

קוד פתוח וסטנדרטים פתוחים מספקים בחירה דרך היכולת לפעולה בין-מערכתית קלה יותר, ויצירת גישת  Best-of-breed תוך מניעת המערך המונוליטי והנעילה לספק יחיד הנובעת מכך.

Red Hat Enterprise Linux הוכחה כאלטרנטיבה לניסיונות נעילה של יצרנים, ותמשיך לצמצם למינימום את עלות הבחירה ע"י הגדלת ההובלה בשיתופיות חוצת-יצרנים בפיתוח ובתמיכה של פתרונות ללקוחות.

עבור ארגוני אנטרפרייז רבים, העידן החדש של מחשוב ענן רק מתחיל ואנו ערוכים ומתלהבים מההזדמנות לאפשר מעבר רך של כל ארגון אל הענן. לא רק להוסיף בחירה אחרת, אלא לקדם יותר בחירה בעננים פתוחים, היברידיים, אשר יהיו היסוד של ה- IT  העתידי.

 

מאת יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, תורכיה, יוון וקפריסין




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב