דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נשים מלאות מאושרות פחות - כך תשני כל התמכרות מיד! אחת ולתמיד! זהירות זה כייף! 

מאת    [ 03/06/2012 ]

מילים במאמר: 2846   [ נצפה 3153 פעמים ]

נשים מלאות מאושרות פחות – כך תשני את זה מיד ואחת ולתמיד!


    • כתוב בלשון נקבה מטעמי נוחות אך מופנה גם לגברים.

אזהרה! המאמר הבא אינו פוליטקלי קורטק, הוא כתוב בשפה ישירה, עניינית ובלתי מתחנפת.
פוליטקלי קורקט לא משנה חיים של אנשים, אמת כן.
נכון, לפעמים היא לא נעימה ובמיוחד שהיא מוגשת ישירות לפרצוף.
השליחות שלי היא לעזור לאנשים לשנות את החיים שלהם לטובתם האישית ולכן אני מחוייב לתאר את הדברים כמו שהם, אני מאמין שככה מתנהג אדם שבאמת אכפת לו.
כל אחד יכול להיות להתחנחן ולהגיד לך כמה את יפה וחמודה ושהכל בסדר גמור ואין שום בעיה, כי למה למישהו שלא אכפת ממך להכניס את עצמו למצב לא נעים בו הוא צריך לתת בפניך דין וחשבון לגבי מה שהוא חושב באמת, אז אנשים, מטעמי נימוס ונוחות, לא אומרים את האמת כפי שהיא יושבת להם בבטן ומגישים לך גרסה מצונזרת של מה שהם באמת חושבים.
האנשים שהכי אוהבים אותך והכי אכפת להם ממך יגידו לך את האמת בפנים גם אם זה לא נעים לך לשמוע.
משפחה קרובה וחברים קרובים מאד.
הם אולי לא יודעים להגיד את האמת הזאת בלי לפגוע כי "אמת" יכולה להיות דבר מספיק פוגע וכשאין לבנאדם את היכולת לעדן את האמת אז היא ממש פוגעת, אבל אפשר לסלוח להם כי הם באמת רוצים לטובתנו, הם אוהבים אותנו מספיק כדי להסתכן שאולי נכעס עליהם או שנאהב אותם פחות בגלל מה שהם אמרו.
אני בנאדם מאד אופטימי ויחד עם זאת אני לא מאמין באופטימיות אני מאמין באינטיליגנציה.
אני לא מאמין בלהסתכל על החיים ולהגיד "אין לי בעיות בחיים" בליווי חיוך חיצוני כשאני יודע שדברים בפנים מתפרקים.
חשוב להסתכל על הדברים כמו שהם לא יותר גרוע ממה שהם אלא פשוט כמו שהם ואז, אחרי שרואים את הדברים כמו שהם באמת רק אז אנחנו יכולים להשתמש בחשיבה חיובית כדי למצוא דרכים לעשות את החיים טובים יותר ממה שהם.

אני מקווה שתמצאי אותי כנה, אכפתי ואמיתי כי המשימה שלי היא שהמילים הכתובות כאן לא יהיו רק בגדר מאמר מעניין שקראת אלא משהו שאשכרה יעשה שינוי ושיפור משמעותי בחיים שלך – אחרי שתביני, תפנימי ותפעלי על פי ההנחיות המפורטות והמדוייקות שמופיעות כאן.
הנחיות שיעזרו לך להפסיק לאכול בצורה מופרזת, להפסיק לעשן בהגזמה, או בכלל אם ממש תרצי, להפסיק לשתות אלכוהול ולקחת סמים אם יש לך נטייה לעשות לזה, להפסיק להשתמש בסקס או בגברים על מנת לנסות לברוח ממצבי הרוח הדיכאוניים, המתסכלים, והכואבים שתוקפים אותך או להפסיק כל התמכרות שפוגעת האיכות של החיים שלך.

לפני שנתחיל קחי שניה דף ועט בשביל שתוכלי לבצע את ההנחיות המתוארות כאן – הן ישנו את החיים שלך מהר מאד.

אני חוזר – מהר מאד.
תכלס כדי לשנות את החיים אחת ולתמיד כל מה שצריך זה דף ועט.
ב-20 דקות את תקבלי שליטה על החיים שלך ועל המצב רוח שלך כמו שלא הייתה לך מעולם.
כל מי שעשתה את התהליך הזה שינתה את הדברים שהפריעו לה בחיים והן לא שונות ממך בכלום אלו הן בסך הכל נשים רגילות שהחליטו שנמאס להן לחיות חיים שהם כל כך הרבה פחות ממה שהן יודעות שמגיע להן לחיות.
החיים שלך לא ישתנו אם רק תקראי ותגידי לעצמך "וואי כמה זה נכון".

החיים שלך ישתנו וישתפרו פלאים אם תעשי את התהליכון הפשוט שמתואר כאן בצורה מדוייקת ולפי ההנחיות.
הקטע הוא שמה שקל לעשות – קל גם לא לעשות.
בגלל זה הרבה אנשים סובלים בחיים שלהם ונשארים בסבל שאני קורא לו "סבל דרגה בינונית" זאת רמה של סבל שאת מרגישה את הכאב, הוא מפריע לך וגורם לך לפגוע בעצמך במגוון דרכים אבל את לא מרגישה את הכאב מספיק חזק כדי לשנות את המצב, כי אם תסתכלי שניה על החיים שלך ועל רגעים בהם עשית החלטות ושינית דברים גדולים ואני בטוח שעשית, אלו היו רגעים שאמרת לעצמך "נמאס לי!! לא עוד יום לא עוד שניה במצב הזה!!! זה נגמר עכשיו!!" את זוכרת?
רק כשתגיעי לנקודה בה הסבל בחיים שלך יהיה גדול מאד בעיניך אם תמשיכי כמו שאת ממשיכה עכשיו, תיהיה לך מוטיבציה לשנות.
סבל הוא מדהים אם יודעים להשתמש בו וחשוב שתדעי איך להשתמש בסבל שלך – תנצלי אותו, עזבי את האופטימיות לרגע כי אם תמשיכי כמו שאת ממשיכה עכשיו לא יהיה בסדר.
אם את רוצה חיים שלא היו לך עד היום – את חייבת לעשות דברים שלא עשית עד היום, זה לא אומר להשתגע אבל זה יכול להגיד למשל, לקחת את החיים שלך עכשיו כל כך ברצינות ולתת גז שאת לא עוצרת לרגע עד שאת משיגה את מה שאת רוצה להשיג.
מתי בפעם האחרונה עשית את זה למשל?
אני מזמין אותך להיות הילדה הזאת שנולדת, הילדה שידעה שהיא באה לעולם הזה כדי לאכול אותו, זאת שידעה שהכל אפשרי, זאת שאין דבר שיכל לעצור אותה או להפריע לה מלהשיג את מה שהיא רוצה, שום דבר.
זוכרת אותה?
היא לא מתה, היא רק רדומה קצת.
בואי נעיר אותה.
תמיד תוכלי אחר כך לחזור להיות הבחורה שמבאסת את עצמה על הכל וזאת שבטוחה שהיא לא מספיק טובה בכלום.
את תמיד תוכלי לחזור אל זאת שתוקעת לך את החיים אבל בואי נשים אותה שניה בצד כדי שנוכל להתחיל לחיות את החיים שבאמת מגיע לך, לא אלה שאת מתפשרת עליהם כל בוקר מחדש.

   אז למה אנשים אוכלים בצורה מופרזת, מעשנים כמו קטר, שותים אלכוהול ולוקחים סמים?

כי הם רוצים לברוח מסבל.
אנשים יעשו המון דברים כדי לברוח מסבל, למעשה אנשים יעשו הכל כדי לברוח מסבל, להקטין אותו ואם אפשר אז להגיע למקום של הנאה וכייף.
לברוח מסבל וכאב זה במינימום, זהו יצר הישרדות אצל כל יצור חי.

בנאדם הגיוני שיקרא את זה יחשוב "רגע, לשתות אלכוהול, לעשן ולקחת סמים זה סבל נורא, אנשים מתים מזה, על מה בדיוק אתה מדבר?"
זאת שאלה מצויינת ואני שמח שאת עוקבת.

מנגנון ההישרדות שלנו לא חושב לטווח הרחוק, הוא רוצה לברוח מהסבל עכשיו!
הסבל של הרגע הזה, ההרגשה שאת לא מספיק טובה, או ההרגשה שאת משווה את עצמך לבחורות כוסיות בסביבה שלך ובראש שלך את אף פעם לא מגיעה לאידאל הזה – כמו שמראים לך בפרסומות שבחורה צריכה להראות, את רוצה לברוח מהסבל של ההורים שלך שלא מבינים אותך והורגים לך את החלומות ואת הדברים שהכי רצית לעשות כשהיית ילדה, שרצית לאכול את העולם והיום את לא מאמינה בעצמך כדי שבכלל תזוזי לחדר כושר או למצוא עבודה רגילה.
כל כך התמכרת להרגשה של להרגיש חסרת אונים ונזקקת לחום מבחוץ כך שכל גבר שאת רק מכירה את מתחילה לתקוף מתוך הרגשת חוסר ערך וקטנות ולהגיד כמה את מדהימה וכמה הוא לא מבין כלום מהחיים שלו כי הדבר היחיד שאת מכירה זה מערכות יחסים מתעללות, שגם מהסבל של הזיכרונות האלה את מנסה לברוח כל יום, כי כשאת נזכרת את נכנסת למצבי רוח שלא בא לך להיות שם או כאן או בשום מקום, את מרגישה את החלל הזה בבטן שצמא לאהבה ולחום ואז את מנסה למצוא בחוסר אונים איזה בחור שימלא לך את החור הזה של החוסר אהבה העצמית שלך, גם כשאת יודעת שהוא רוצה רק לזיין אותך את עדיין מתפשרת כי לפחות מישהו מבין. לרגעים.
כבר כל כך שחכת מה זה חום שאת חושבת שסקס זה חום ואהבה. התבלבלת.
הכי נורא זה שאת חושבת שאם תמצאי מישהו שימלא לך את החור הזה מספיק זמן ומספיק טוב, ואולי הוא יעשה עבודה כל כך טובה שאת כבר לא תרגישי את חוסר האהבה העצמית שלך וזה נכון, כי את לא תרגישי את חוסר האהבה העצמית שלך...לרגעים. פיתרון זמני שמרסק אותך יותר ויותר כל פעם שהוא מתפורר ואפילו שאת יודעת שאם הבחור הזה ילך או אם הזוגיות הזאת תתפרק את תתפרקי לגורמים גם כן כי בנית את הבניין שלך על יסודות מנייר ואז כשמגיע הרגע והוא באמת הולך (כי מי רוצה להישאר עם מישהו שלא מעריך את עצמו?) הכל קורס ושוב את מרגישה את הכאב, חוסר ההערכה מהסביבה וזה רק מחמיר עם הזמן ואת כבר מתחילה להתפשר יותר ויותר על גברים שפעם בחיים לא היית בכלל חושבת על לצאת איתם ואת מנסה ולא הולך כי הם מתייחסים אליך כמו סמרטוט, כי ככה מתייחסים למי שמתייחס לעצמו ככה ואת מאשימה אותם כאילו הם לא בסדר שהם לא עשו את העבודה שלהם כמו שצריך כי הם לא ראו כמה את מיוחדת ושונה ומדהימה ונפלאה ומוכשרת איזה סתומים...ואת ממשיכה לחפש עוד בחור והפעם את כבר מתפשרת על ההתפשרות כי הערך העצמי שלך רק יורד ודועך ככל שהזמן עובר, כמו נר שנגמרת לו השעווה והוא נחלש לאט לאט, כי הוא לא מקבל חומר בערה, את מתפשרת על ההתפשרות של ההתפשרות ואת רק מוצאת את עצמך מתדרדרת מטה מטה, את וביטחון העצמי שלך והערך העצמי שלך והדימוי העצמי שלך, הכל יורד לקרשים, את מגיעה למקומות אפלים בתוכך שלא ידעת שקיימים ואז כשמישהו רוצה לעזור לך ולהוציא אותך מהמצב שנקלעת אליו את כבר בתהום כל כך עמוקה שאת אפילו לא רואה את האור בקצה המנהרה, את אפילו לא מאמינה שאת יכולה להשתנות או שיש בכלל אנשים טובים בעולם.
לא נמאס לך לחיות ככה? כי יש ים של פתרונות הרבה יותר טובים.
הסבל הזה לדוגמא זה סבל שהוא מציאות עבור נשים רבות שיעשו המון כדי לצאת ממנו, לפחות לרגע, לכמה דקות להפסיק להרגיש את זה.
גם אם זה אומר לפגוע בגוף שלהן ולאכול בכל רגע של תסכול או אכזבה, זה אומר לפגוע בבריאות שלהן ולהיות מסריחות מסיגריות או מאלכוהול או מטושטשות ודוחות מסמים עד רגעים שהן מקיאות את הנשמה בשירותים של איזה בר או בחתונה של החברה, שזה רק מזכיר לך כמה החברה הזאת מצאה את בחיר ליבה וכמה את רחוקה מזה מרחק שנות אור אז אולי כמה שוטים של וודקה על אובדן הכרה ינתקו אותך לכמה רגעים מהסבל הנורא הזה.
זה סוג של פיתרון.
פיתרון ממש זמני, לא איכותי, הרסני שגורם לך להיות עם האנשים הלא נכונים ולהאמין בדברים לא נכונים על עצמך ולהסיק שאת לא נועדת ליותר מזה ככל שהזמן עובר.

התופעה קיימת.
לי אישית זה כואב מספיק כדי לכתוב לך על זה בשביל שתביני אחת ולתמיד למה זה קורה ותוכלי לשנות את זה.
בואי נבין יחד מה הקטע, מהם הכוחות הבלתי נראים שמעצבים ומקבעים את ההרגלים ההרסניים האלה.

אך לפני שנבין מה הקטע שימי לב!
לא באנו לכאן כדי לעשות תואר פסיכולוגי אוניברסיטאי על הבעיה, באנו לכאן כדי לפתור אותה.
בדרך כלל כשיש למישהו בעיה בחיים אנשים אומרים לו באוטומאט "לך לפסיכולוג" והוא הולך ולומד להוציא תואר על הבעיה, להבין אותה, לנתח אותה, לחפור בה ואז אחרי 3, 4, 5 ואפילו 6-8 שנים אתה פוגש את הבנאדם שהלך לפסיכולוג ואתה שואל אותו מה העניינים? והוא עונה: "הרבה יותר טוב! עכשיו אני מבין את הבעיה שלי" ואתה שואל אותו בתום לב: "מעולה ופתרת אותה זה עבר לך?" והוא עונה: ".מממ..לא ממש...אבל עכשיו אני מבין למה אני ככה"!
כאן לא חופרים כאן עושים!


אני הילד שבא ואומר לך בפרצוף – המלך הוא עירום.
הסיפור של המלך הוא עירום לא הומצא סתם, זאת תופעה חברתית קיימת, זה לא צריך לקחת כל כך הרבה זמן, פשוט לימדו אותך שכן ואת האמנת.

שינוי לא לוקח זמן! זה קורה מהר! שינוי קורה כל הזמן אנחנו כל הזמן משתנים בלי לשים לב, עכשיו אנחנו רק לומדים לכוון את השינוי לכיוון הרצוי, אנחנו נותנים את הדחיפה הראשונה וזה ממשיך לבד.

בואי נתחיל לעשות.
את יכולה לעשות את התהליכון הזה עם כל התמכרות או הרגל שאת עושה במהלך השבוע (אלכוהול, סמים) או אפילו באופן יומי (אכילה מופרזת, עישון).
אני אכתוב דוגמאות בנושא אכילה מופרזת, מהסוג שקורה כשאת לא באמת רעבה.

  1. קחי את הדף והעט שהכנת מראש וכיתבי בבקשה את כל הרגשות שעולים לך במהלך שבוע טיפוסי, הרגשות הפחות נעימים.
    עצב, או דיכאון, תסכול, הרגשה של לא מספיק טובה, בילבול, חרדה, מתח, פחד, לחץ, געגוע מהסוג הלא נעים, ההרגשה שלא מבינים אותך, חוסר ביטחון, הרגשה שאת לא מסוגלת לעמוד במשימה, כאב, אכזבה, הסתכלות על העבר, כל מה שעולה.

    אחרי שרשמת אותם – מתוך הרגשות האלה, הסתכלי על הרשימה וחישבי לרגע באילו מצבים או רגשות שעולים לך את הולכת לאכול? האם בכל הרגשות שרשמת או רק בחלק מהם?
    הדגישי את הרגשות המסויימים שכשהם באים את הולכת למקרר.

למה אנחנו עושים את זה? כי כל התמכרות (אכילה, סקס וגברים זאת גם התמכרות לכל דבר למרות שקיימת נטייה לחשוב שהתמכרות זה רק סמים, אלכוהול, וסיגריות) היא תוצאה של רצון לשנות את המצב ולהקל על הסבל כדי להגיע לאיזו שהיא תחושה של אושר או אולי לפחות להקל על הסבל.
נשים מלאות שמנסות להרזות ולא משנה איזו דיאטה הן מנסות זה בגלל שהן לא מבינות את הדבר הכי חשוב (כנ"ל אלו המנסים להפסיק לעשן) – זה לא למה את אוכלת בהגזמה, זה מתי את אוכלת בהגזמה או סתם בלי סיבה של רעב אמיתי.
באילו מצבי רוח את אוכלת? כי מה שאכילה עושה היא משנה את המבנה הכימי בגוף ועל ידי כך משנה את ההרגשה.
זה לא שאת רוצה לאכול יותר מדי – את רק רוצה לשנות את ההרגשה שמעיקה עליך ומצאת שיטה, את הולכת למקרר, חוטפת משהו ומרגישה יותר טוב באופן רגעי.
את אומרת שאת אוהבת לאכול – בטח שאת אוהבת, כל אחד יאהב משהו או מישהו שלוקח אותו מהרגשה של סבל להרגשה של הנאה.
יש בחורות שכאשר הן בחברה עם אנשים הן אוכלות פחות כי כשהן עם אנשים טוב להן, הן מרגישות חיבור ואהבה ואנרגיות טובות אז לא מרגישות את הצורך לאכול וכשהן לבד, הרגשות הלא נעימים מתחילים לעלות והפתרון שמצאת זה ללכת למקרר והופ עוברת לה ההרגשה הלא נעימה.
ואיך פותרים הרגשה לא נעימה (בראש שלך)? נכון. הולכים למקרר.
אז צעד ראשון זה להבין באילו רגעים או מצבי רוח את הולכת למקרר, מתי?

  1. עכשיו כשאת מבינה מתי את אוכלת זה מעולה כי עכשיו את יודעת מה הטריגר, מה מניע אותך לאכול, כשאת במצב מסויים את אוכלת ולא כי את רוצה לאכול אלא כי את רוצה לשנות את מצב הרוח.
    את אוכלת כי את לא מכירה דרך אחרת לשנות את מצב הרוח שלך במיידי.
    אין לך אפשרויות חלופיות לשנות את מצב הרוח במיידי כי אם היו לך אפשרויות חלופית שלא פוגעות בדימוי העצמי שלך – היית משתמשת בהן.
    אז בואי נעשה סיעור מוחות שניה ותחשבי עם עצמך – תריצי את השאלה הזאת בראש, תשאלי אותה שוב פעם ושוב פעם ושוב פעם ותרשמי כל מה שעולה – בלי לסנן.
    אם היית רוצה לשנות את מצב הרוח שלך בדרך מועילה שתקדם אותך ותחזק אותך מה הדרך הזאת הייתה יכולה להיות?
    איך היית יכולה לשנות את המצב רוח שלך במיידי בדרכים נוספות מלבד אוכל?
    מה הדבר שאת יכולה לעשות או לחשוב עליו שישנה את המצב רוח שלך מהבאסה לשמחה אפילו שינוי קטן ומזערי, מה זה יכול להיות?
    מה אם תגידי לעצמך ישנה לך את המצב רוח במיידי?
    מה אם תעשי ברגע שאת מרגישה באסה יגרום לך לשנות את המצב רוח שלך לשמחה?

אי אפשר להפסיק הרגל – כי נוצר חלל בתוכנו שחייב מילוי של משהו אחר לכן יש להחליף בהרגל ישן בחדש כדי שהשינוי יהיה תמידי וישאר לנצח.
יש למצוא משהו אחר שימלא לנו את מה שהפסקנו – שימלא בדרך חיובית שמקדמת אותנו ותורמת להתפתחות שלנו ואחרי שמצאנו דרך טובה – להתמכר אליה.

אפילו אם זאת שמחה רגעית זה מה שאנחנו רוצים להשיג, מגוון של דרכים חלופיות שיהיה לך בשלוף, שתוכלי להשתמש בהם כדי לשנות את ההרגשה שלך ברגע האמת.

  1. תרגלי את החלופות שמצאת.
    בכל פעם שאת מרגישה את אחד הרגשות שהדגשת ברשימה מתחיל לעלות ועד היום מה שהיית עושה באופן אוטומאטי זה ללכת למקרר, תרגלי את הדרכים החדשות שמצאת לגרום לעצמך לשנות את המצב, תפריעי להרגל הישן, אם ההרגל היה – "מרגישים רע והולכים למקרר" – סבבה תרגישי רע אבל תעשי דבר אחר שישנה את מצב הרוח שלך במקום ללכת למקרר, תפריעי להרגל באמצע אל תתני לו להסתיים אל תגיעי למקרר, אולי את יכולה לשים שיר מקפיץ ולרקוד את החיים שלך בהתלהבות, אולי את יכולה להתקשר לחבר או חברה שממש אוהבים אותך ולבקש מהם שיגידו לך כמה הם אוהבים אותך וכמה את מדהימה, אין מה להתבייש תגידי להם שאת מנסה איזה שיטה מגניבה ושזה חלק מהמשימה שקיבלת והם עוזרים לך לשנות את ההרגל, תמצאי דרכים שלא חשבת עליהם עד היום, תחשבי מחוץ לקופסה, כי הקופסה היא זה שעושה את הצרות אז אל תחשבי מהקופסה – משם הצרות באות, תחשבי מחוץ לקופסה, שם האושר שם ההנאה שם הטירוף הבריא והילדותי שאת הרי נמשכת אליו אצל אחרים, אז החדשות הטובות הם שזה נמצא גם בתוכך רק תרשי לעצמך להוציא אותו החוצה.
    זהירות זה ממכר!! לא הכל במכה אחת כי זה ממכר ואנחנו לא רוצה שיהיו לך חיים ממש ממש טובים במהירות, קחי את זה לאט לאט כדי שלא תיהי ממש מאושרת בבאת אחת, קחי את זה באיזי, תיהי מאושרת בהדרגה. 

  2. שתפי אותי בחוויות!
    אני משתוקק לשמוע איך קיבלת שליטה מחדש על החיים שלך ועל מצב הרוח שלך!
    עכשיו את לא צריכה שום אוכל מיותר, סיגריות, אלכוהול, או איזה גבר שימלא אותך כי את ריקה.
    עכשיו את מלאה בעצמך ובטוב ובאושר הטבעי שלך ומהמצב הזה כל מה שתעשי יהיה נכון ומדוייק עבורך! כשאת במצב רוח טוב את תעשי בחירות טובות! כמו כל אחד.

    ואם את צריכה עזרה נוספת או שיש לך שאלות ואת רוצה להבין יותר טוב או יותר לעומק את התהליכון הזה את מוזמנת לשלוח הודעה בפייסבוק, מייל ואפילו להתקשר, תרגישי חופשי אני כאן כדי לעזור.

לחצי כאן כדי לקבל תכנים המתעדכנים מדי יום, מאמרים, סטטוסים לפייסבוק ותמונות יחודיות עם ציטוטים מעוררי השראה בקבוצת הפייסבוק "השראה לעם" - כל מה שצריך זה לייק אחד וכל זה שלך בחינם!

סתם לחיות היום זה לא סתם. זאת אמנות.


אייל אברהם לוי


טיפול - אימון - תוצאות


מי אני בכלל? – לחצי כאן כדי לקבל מידע נוסף עלי


חשוב לזכור תמיד: לכל בעיה או מצב יש פיתרון.
זה קל ופשוט כשיודעים את הדרך.


צרי קשר ואשמח להראות לך אותה:
052-8225722




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב