דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות ללידה 

מאת    [ 31/05/2012 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 2905 פעמים ]

אפשר לומר בפה מלא שתקופת הלידה היא אחת התקופות המאושרות בחייו של זוג צעיר. כל זה נאמר בעולם של שחור ולבן, עולם של אגדות. כמה שהתקופה באמת חשובה ומשמחת כיוון שאותו הזוג מקבל לעולם ילד חדש ואין מתנה גדולה מזו, עדיין התקופה הזו גם מלחיצה מאוד, קשה ומתישה. ההסתגלות להפוך להורה מבטלת כל אינטרס עצמי והופכת לילות למתישים ביותר ואת החיים למורכבים וחסרי פשרות. אך הקושי האמיתי הוא לאישה היולדת אשר "בצער תלדי בנים" ואם לא די בכך, אחרי כל ההתשה שבלידה – נדרשת גם להניק את התינוק מספר פעמים ביום ולדאוג לו בכל דקה נתונה. הכוחות הנפשיים והפיזיים עומדים במבחן הקשה ביותר בתקופה הזו וכאנשים הקרובים ליולדת ובן זוגה ומסתכלים עליהם בחיבה מבחוץ, חשוב שננסה להיטיב עימם ולעזור.

מתנות ליולדות לעיתים מסתכמות בזר פרחים ושוקולדים. אלו מתנות נחמדות ומראות אהבה ויחס, אך הן לא באמת המתנות המועילות ביותר שישמחו באופן אמיתי את היולדת. מתנה ליולדת צריכה להיות מבוססת על מחשבה מה היא באמת צריכה בתקופה הזו ולא על מי יראה הכי רשמי וזול.

הנתינה לא די לה בכך, אם כבר נותנים – נותנים מכל הלב. בחירת מתנות ליולדת זוהי אינה פעולה מסובכת כלל כמו שאולי היה ניתן לחשוב – לכאורה, הרבה שוברים את הראש איזו מתנה ללידה היא המתנה האולטימטיבית ולא מצליחים להחליט מה לקנות כך שיוצא שבסוף הם מסתפקים במתנה המשעממת והרגילה שכל אחד כבר הביא וחשב עליה. אך ישנן דרכים לגוון בבחירת מתנות ליולדות והרעיון שלהן מבוסס בעיקר על הצורך האמיתי שיש ליולדת בתקופה המשמחת וקשה בו זמנית שאותה היא עוברת. תקופה שסיוע חיצוני בדמות מתנה פראקטית תוכל לקבל תפנית חיובית.

כשאנו צריכים לבחור מתנות ללידה, חתונה, בר מצווה או כל אירוע רשמי ומשמח אחר אנו שוברים את הראש איך לא להיות אלה שמביאים את המתנה שנזרקת הלאה. אם אנחנו רוצים לתת מתנה באמת מוצלחת, חשוב שנבסס אותה על פי ההיכרות עם האדם לו אנו מביאים את המתנה. כל זה טוב ויפה במידה ואנחנו מכירים את האדם ותחביביו מקרוב, אך בסיטואציה בה זה לא כך – מתחיל הסיבוך. מה בוחרים? איך יודעים שהיולדת תאהב את המתנה או שהיא לא תהיה לה לערך בכלל?

לשם כך הוקמו חברות המספקות מתנות ליולדות ומתמחות בהבנה העמוקה של היולדת באותה התקופה ומתוך כך יוצרות מתנות פראקטיות לחלוטין. בין המתנות השונות ניתן למצוא מתנות ליולדת בדמות סינר הנקה המאפשר ליולדת להניק את תינוקה גם במקומות ציבוריים בצניעות מלאה וללא חשש של פגימה בפרטיותה, סלסילות עם מגוון פריטים לאמבטיה לתינוק – ברווזון צעצוע, מגבות קטנות, חיתולי בד רכים, וסבון נעים וריחני. כמו כן, ישנן מתנות קצת יותר טעימות כמו זרים מתוקים העשויים בעיצובים מרהיבים ומבוססים על מיני עוגיות ושוקולדים.

רויטל מחלב
ליולדת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב