דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נשף סיום תיכון - חלק שני : טיפים חשובים לבנים 

מאת    [ 31/05/2012 ]

מילים במאמר: 604   [ נצפה 7517 פעמים ]

                                         נשף סיום תיכון - חלק שני : טיפים חשובים לבנים 

אמריקה נתנה לעולם את MTV, מק'דונלדס, Iphone  ובשנים האחרונות גם תופעה חדשה שהולכת וצוברת תאוצה גם אצלנו: הprom- או בעברית- נשף סיום תיכון.
נשף הסיום נתפס כאירוע מכונן בחייו של כל תיכוניסט: הוא האירוע שחותם 12 שנות לימוד, אירוע שמגדיר יחסי כוחות, כמה אתם מקובלים, מי מלך ומלכת השכבה, בקיצור- אירוע שמגדיר את חווית הנעורים שלנו.

כולנו מתייחסים לנשף הסיום כמיני חתונה: שמלות ערב נוצצות, תסרוקות, מכוניות, אולם, קייטרינג, פונץ'  וריקודים, בהבדל אחד קטן - כל המשתתפים בנשף הסיום הם חתן וכלה.

במאמר ההמשך שלפניכם ניתן טיפים יצירתיים וחשובים לבנים המתכוננים לנשף סיום וכך להרשים את המין היפה ולהיות 'מלך הנשף' בקלי קלות. 

מכונית –  מה מרשים יותר מלהגיע מכונית מקושטת לאסוף את הדייט שלך לערב הנשף, לאסוף עוד כמה חברים ו'לדפוק' כניסה מלכותית?כנראה שאין עוד הרבה דברים מרשימים מזה.
אז קדימה, פנק את הרכב שלך או של ההורים בשטיפה ונקיון פנימי, קשט אותו, (אבל בלי להגזים, אף אחת לא רוצה לנסוע ברכב שנראה כמו מכונית גלידה צבעונית לנשף הסיום) וצא לאסוף את הדייט שלך לערב הנשף. זכור  לשריין נהג תורן, ובשום אופן אל תנהג תחת השפעת אלכוהול .

לימוזינה  - לאלו מכם שאין רישיון/ רכב או סתם מתחשק להתפנק, יש אפשרות להשכיר במשותף עם עוד חברים לימוזינה מדליקה  ולצאת לאסוף את הדייטים שלכם בדרך למקום האירוע. לימוזינות המושכרות לנשף סיום מציעות חווית נסיעה הכוללת בר שתיה מפואר, שמפנייר וקרח, מערכת קולנוע ,מושבים מעור ועוד הרבה פינוקים (בכמה מאות שקלים לשעה) כך שאתה והדייט שלך לנשף תרגישו באמת כמו מלך ומלכת הנשף,  עוד לפני שהוא התחיל.

ביגוד– הטוקסידו/חליפה הינה המקבילה הגברית לשמלת הנשף.חשוב לזכור כי מדובר בערב חד פעמי ומומלץ לא להשתגע ולפוצץ קופה על חליפה יקרה מאוד שכל מטרתה הוא לערב אחד. סיבה שניה - זכרו שזה ערב בו משתטים במיוחד וחבל לסיים את הערב בבריכה עם טוקסידו שעלה אלפי שקלים או מוכתם בשלל כתמי אוכל ושתיה.

אם אתם ממש מתעקשים על טוקסידו מבלי לבזבז המון כסף, תמצאו מקומות רבים שמשכירים חליפות טוקסידו לערב אחד במחיר הוגן וכדאי. 
מאחר ונשף הסיום מותאם לתיכוניסט הישראלי (ולא בארה"ב) לא בטוח כי התיכוניסט הממוצע יהנה להסתובב בטוקסידו מחייב ורשמי. אם העדפתם לוותר על מראה הנשף הרשמי, גם חליפה בסיסית הבנויה ממכנסיים אלגנטיות וחולצה מכופתרת תעשה את העבודה.
לאלו שמעדיפים מראה קז'ואל ונינוח יותר, ניתן ללבוש ג'ינס עם חולצת צווארון יפה דקה (זה קיץ תזכרו) או מכנסי סקיני, חולצה מכופתרת ועניבה דקה שתעניק מראה לכם 'סקולבוי' גזעי.

שיער- כמו תמיד, מראה טבעי ונקי יעשה את העבודה הטובה ביותר.

ניתן לעצב את השיער באמצעות פן, כזה שיקנה מראה טבעי ולא מאולץ מידי, ולייצב אותו באמצעות חומר הנותן מראה טבעי כגון חימר לשיער שנוטה להיות מט, ללא ברק  שעלול ליצור מראה מלאכותי מידי.
חשוב לא להעמיס את השיער בחומרי טיפוח חומרים שיגרמו לו להבריק מידי, או להריח חזק מידי. מומלץ לבחור בתסרוקת קלאסית ועדינה מאשר המראה הפרוע, שפחות יהלום את האווירה הטקסית של הערב.

והטיפ החשוב ביותרהייה ג'נטלמן! גם אם כל התיכון נחשבת לפרא של השכבה, נשף הסיום הוא אירוע שיזכר לעד. התייחס יפה לדייט שלך לנשף – השאר קר רוח, הבא לה פרחים, פתח לה את דלת הרכב, הגש לה שתיה והתנהג בנימוס באופן כללי. אם החלטת להגיע ברכב פרטי, דאג מראש לנהג תורן שיחזיר אתכם הביתה בשלום,או חזור במונית.

מקום לחגיגת נשף הסיום  - כבר בחרתם?

ניתן לחגוג בחוף הים, בלופט מפואר או במועדון ריקודים.
בנוסף תמצאו מספר מקומות המשכירים את חלל המתחם שלהם למסיבות סיום תיכון המעניקות פתרונות כוללים כבריכה, מתחם ריקודים ושלל בונוסים מפתיעים.

 

 

אלון רוזלמן הינו מדריך שחייה ותיק בתחום הייחודי של לימוד ואימון שחייה ובעליו של "מרכז אלון"- מרכז מקצועי ללימודי שחיה ופעילויות מים ייחודיות. בנוסף, מרכז אלון הינו מרכז אירועים ומסיבות ייחודי עם בריכה מחוממת ומקורה ומעליה גלריה מרווחת ומפנקת המאפשרת לערוך במקום מגוון אירועים מסוגים שונים עד 200 משתתפים. במרכז אלון מקיימים אירועים ומסיבות למבוגרים, מסיבות רווקות, מסיבות רווקים, ימי הולדת,מסיבות פרטיות, מסיבות בת מצווה ובר מצווה אירועי קיץ מיוחדים כמסיבות בריכה, מסיבות נשף סיום ועוד.


מרכז אלון  - לחגוג במקום הנכון 09-8945520  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב