דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה לקנות מתנה ליולדת 

מאת    [ 31/05/2012 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 3415 פעמים ]

שאלה שמטרידה לא מעט אנשים הנתקלים בסיטואציה היא "איזו מתנה ליולדת נחשבת למתנה טובה?", אף-אחד לא רוצה להיות זה שמביא מתנה סתמית ומיותרת שאין לה כל ערך. כשאנו מביאים מתנות ללידה של מישהי קרובה לליבנו, נרצה להפתיע ולשמח אותה כמה שיותר כך שתרגיש באמת שמחה עם המתנה ולא רק מתוך הוקרה למחווה הטוב שבהבאת מתנה בכלל.

 בחירת מתנות היא לא פעולה קשה רק כשמדובר במתנות ליולדות, היא קשה בכל סיטואציה אפשרית – בר-מצווה, חתונה, ברית, אירוע מיוחד, אירוח בשבת אצל משפחה וכד' – החוכמה והשיקול הראשי בבחירת מתנה מוצלחת לכל אירוע שלא יבוא היא המחשבה על האדם אותו אנו מכירים ושימוש בידע הזה ובדברים שהוא אוהב על-מנת לתת לו מתנה שתהיה בעלת ערך כלפיו. לדוגמא, אם האישה היולדת ידועה לנו כחובבת ספרים – אין ספק שספר מוצלח שייתן לה מרגוע לאחר שעות הלידה הקשות יעודד אותה פלאים והמתנה תחשב באופן אוטומטי למוצלחת.

 הבעיה מתחילה כאשר אנו לא באמת יודעים מה היולדת רוצה כי אנחנו לא מכירים אותה מספיק או שמא היא אישיות השומרת על פרטיותה או מזניחה את רצונותיה ושלא מרבה לשתף מידע בנוגע לתחביביה. אז, צריך להתחיל לחשוב על מתנה ליולדות שתהיה שימושית עבורן ללא כל קשר לאישיות שלהן. משמע, בחירת מתנה גלובאלית שהסיכוי כי תהיה מוצלחת אפילו לא תלוי במידת שביעת הרצון של היולדת עצמה – אלא במידת הפונקציונאליות שלה. במידה ויולדת תקבל מתנה שתעזור לה להתמודד עם החודשים הראשונים של הלידה, המתנה כמובן תוגדר כמוצלחת עוד לפני שניתנה ולכן אנו לא לוקחים כאן הימור שכספנו יתבזבז על משהו חסר תועלת שיעבור גלגול בהמשך כמתנה ליולדת אחרת וגם לזו שלאחריה. ליולדת התשושה מגיעה מתנה מפנקת באמת.

 אחת המתנות היעילות והטובות ביותר כמתנה ליולדת היא סינר הנקה. באמצעות אותו הסינר, תוכל היולדת אשר תסתובב במקומות ציבוריים שונים להניק מבלי חשש לצניעותה. כל יולדת תשמח ללא ספק לקבל מתנה מהסוג הזה.

מלבד סינר הנקה ישנן כמויות גדולות של מיני מתנות ליולדות אשר יכולות לשמח אותן מאוד – במקום לתת זר אלרגני של פרחים, תוכלו לשלוח ליולדת מתנה בצורת זר מתוק העשוי מעוגיות ושוקולדים ויאפשר לה להתענג גם ממראה נהדר וגם מטעם משובח.

מתנה פונקציונאלית נוספת היא סלסילת לידה יפיפייה המכילה חיתולים מבד, חיתולים חד פעמיים, מגבות לתינוק, סיבון עדין וריחני לתינוק, ברווזון לאמבטיה ואפילו בובת דובי מתוקה ורכה.

 אם ניתן לדמיון שלנו להיפתח נוכל למצוא לא מעט מתנות ליולדות שיוכלו לשמש אותן באופן משמעותי בתקופה הקשה שלאחר הלידה. הדרך הטובה ביותר למחשבה על מתנות ליולדת (מלבד קריאת המאמר הזה...) היא ניסיון לחשוב מה היינו רוצים לקבל אנחנו לכבוד הלידה וליישם את זה על האישה המאושרת שאותה נרצה להפתיע.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב