דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אוזנינו אטומות לרווחה 

מאת    [ 31/05/2012 ]

מילים במאמר: 1402   [ נצפה 2150 פעמים ]

31 מאי 2012

אוזנינו אטומות לרווחה

 

אזרחי ישראל אינם ששים להעניק לישראליי התפוצות זכות הצבעה למוסדות השלטון הישראלים ובצדק רב.  זכותו וחובתו של כל יהודי להביע דעתו בנעשה במדינת ישראל מאחר שזו מדינת כל העם היהודי.  אך מתן זכות הצבעה לתושבי חוץ הולכת צעד נוסף קדימה שאינו מן הענין ומאפשרת לאנשים שאינם חיים בגבולות המדינה לקבוע עניני חיים או מוות אשר אינם נוגעים בהם ישירות וזה כבר עיוות של המציאות.

אלא שקיימת אנומליה אומללה בתזה לעיל.  אם מוסכם על הרוב הישראלי כי אין להעניק זכות  בחירה לישראליי התפוצות אשר עובדתית, ברובם המכריע הינם "חובבי ציון", מדוע אנו מאפשרים זכות התערבות בוטה בענינינו ליהודי תפוצות דרך "הקרן לישראל חדשה" בענינים קיומיים להלל.  מדוע אנו מאפשרים אפילו צעד נוסף המגמד ביחס את זכות הבחירה ומעניקים זכות בילתי מעורערת וללא סייגים לנציגי יהדות תפוצות לעשות ככל העולה על רוחם במדינת ישראל, לפעול  כנגד רצון מרבית אזרחי מדינת ישראל, לשנות את אופיה היהודי של מדינת היהודים היחידה בחלד ולהסבה למדינת כל אזרחיה, שפרושו המעשי הוא מתן זכות "שיבה" לכל פלשתיני זב חוטם לתחומי מדינת ישראל?  מדוע אנו חוסמים (ובצדק) זכות הצבעה/בחירה מ"חובבי ציון" השוהים בחו"ל ומאפשרים ל"עוכרי ציון", הללו יהודים אוטו-אנטישמים מובהקים, אשר מדינת ישראל במתכונתה כמדינת הלאום של העם היהודי הינה לצנינים ומאוסה עליהם לבצע ללא פיקוח ובקרה, חופשי-חופשי את שאנו מונעים מחובבי הציון?

מדוע אנו מאפשרים פעילות עמותות חוץ פרלמנטריות שוטמות יהודים ויהדות לפעול כחפצן להחריבנו מבפנים במימון הכוונה והדרכה של יהודים אוטו-אנטישמים, נירצעי הפריץ, "יודנרט" לכל דבר וענין השוכנים בארצות הים ושולחים טלפיהם לבטוש בקרבינו?

בכך שאנו חוסמים את "החובבים" ופותחים שערינו ל"עוכרים" אנו – אזרחי מדינת ישראל, מנסרים במו ידנו את הענף עליו אנו שוכנים.  לאלו שהבנת הנקרא אינה  משימה קשה מדי עליהם ולא היו מודעים עד כה לאנומליה המעוותת השורה במקומותינו הרי שהנאמר כאן חייב לזעזע את אמות הסיפין.

 

מזה זמן רב שאנו מאבחנים בעיה מולדת בקרב אזרחינו.  אנו חרשים לנאמר אודותינו ומקובעים בדעתנו  ללא יכולת שינוי והתאמות.  אומרים לנו דברים כהוויתם ואנו חרשים ואטומים להם, משדרים לנו אמת צרופה וזו חולפת לידנו בלא להתיר בנו משים.

הפלשתינים והערבים אומרים לנו משך שנים ללא הפסקה ולאות כי מטרתם היא השמדתנו ונועדה להחריבנו ב"מתכונת השלבים".  אומרים לנו? צורחים באזנינו.  גליונות התקשורת ומסכי הטלביזה רותחים מכוונות חורבן המדינה היהודית ואנו בשלנו, מתעלמים, חרשים ואטומים.  החל מהסכם אוסלו האסוני ואילך מלמדים כל הארועים סביבנו כי אין פניהם של שכנינו לשלום וכי נחוץ יותר מאשר פיסת נייר הניזרית ברוח על מנת להשיג הסכם שלום אמת ויציב לדורות הבאים, בעוד אנו בורשים זאת בבוז, שהרי אנו יודעים טוב יותר.  הערבים לטעמנו הם פרימיטיבים, אינפנטילים שאינם יודעים את שפיהם שח.  אנו לטעמנו, הנאורים והמתקדמים, דעתנו נחשבת יותר מדעתם וכך אל לנו לקבל את דבריהם כפשוטם, הם בסך הכל מרמים את עצמם ואותנו, כך מרגיעים אנו עצמנו.  אלא מאי, אנו הם המרמים את עצמנו והערבים סביבנו הם היוצאים חכמים, פקחים ומבינים את הוויות העולם מונים רבים טוב הימנו.  האינפנטילים הם אנו שעדיין איננו מסוגלים לקבל דברים כפשוטם ומנסים  כל תעלול וקומבינה פסבדו-אינטלקטואלית להסביר לעצמנו מדוע זה אנו תמיד צודקים ואילו הערבים תמיד טועים.  איזו עליבות, כמה אנו ניראים מגוחכים לעיני המתבונן האובייקטיבי.

בהערת אגב נעיר כי ההכללה הנעשית לעיל כמובן אינה במקומה.  קיימים בנינו ציבורים אשר דפוס ההתנהגות המתואר לעיל רחוק מהם מרחק רב.  הינם חסרי אשלייות באשר לכוונות הערבים להשמידנו ועל כך יבורכו.  נידמה גם כי ציבורים אלו מהווים את רובנו.  אלא שהם אינם קובעים את סדר היום הציבורי.  סדר היום הישראלי ניקבע במדה רבה על ידי האינפנטילים, אלו המרחפים ביקומים מקבילים אין פשר, אלה החולמים על נירוונה אוניברסלית כלל עולמית ולעזאזל המציאות אשר לגביהם הינה ארוע מעצבן ומטריד שיש לברשו בבוז.

 

אנו בהחלט מצביעים לעבר אירגוני "הקרן לישראל חדשה" כאירגונים אשר מקבלים מטעמנו, אמור באיוולתנו, את הזכות לפרקנו לגורמים, לחסלנו כמדינת הלאום היהודית.  אנו בטיפשוטנו מחצרצים ביפי נפשנו כי רב את חופש הדיבור ללא סייגים, חופש דיבור המאפשר הסתה נוראה כלפינו, חופש דיבור המאחד ציבורים יהודים וגויים במסעות שינאה כלפינו הגורמים לדה-לגיטימציה ודה-הומניזציה כלפינו ברחבי העולם. 

אנו חושבים עצמנו לדמוקרטים גדולים אלא שנעלם מעינינו כי באותה דמוקרטיה אותה אנו מעלים על נס הרי אדם יכל לחשוב ולבטא למצער כל שידבנו ליבו אלא שכאשר מוציא הוא מהכח אל הפועל את הגיגיו ואלו גורמים חורבן לשכנו הרי שהמדובר בפלילים ויש לעצרם ולהעמידם לדין.

כלל אירגוני "הקרן לישראל חדשה", פועלים ללא לאות תוך ניצול הדמוקרטיה שלנו, שעדיין בבוסריותה ולא השכילה לנהוג במתכונת "הדמוקרטיה המתגוננת", למען הפכנו לעוד מדינה ערבית במזרח התיכון, להסיבנו למדינה בעלת רוב פלשתיני או אפריקני או שניהם יחדיו ופרושו של זה הוא השמדתנו הפיזית ואילו אנו באיוולתנו מחשים וגרוע מכך, פותחים לפניהם את דלתותינו לרווחה, מצטנפים בפינתנו, קוברים ראשינו בחול, זורים חול בעינינו ואוזנינו ומקווים לטוב.  ובכן טוב לא יצא מכל זאת. 

יותר ויותר נידמה כי יפי הבלורית והתואר אמנם יצאו מהגולה אך הגולה לא יצאה מהם.  תופעת היהודים הרועדים ומשקשקים לשמע פעמי הפריץ היתה קיימת בארצות גלותינו והינה קיימת ללא כל שינוי בארץ ישראל.  הפריצים מהאיחוד האירופי והאמריקני יחדיו עם היהודונים עוזריהם בקירבנו בוטשים בקרבינו ללא רחם ובחוצפה המתעלמת מריבונותנו תוך שמשקיעים סכומי עתק, מאות מליוני דולרים על מנת  לשחד ולאתנן יהודים-ישראלים ניבזים בתוכנו לשם חורבננו.  העמותות חוץ הפרלמנטריות קורעות אותנו מבפנים, מחריבות את הערבות ההדדית היהודית, פותחות שערינו בנוסח סוסים טרויאנים למשנאינו הגדולים ביותר ואנו מצידנו טוענים כי מי פיגוליהם, מי אפסיהם המוזים על ראשינו, אלו אך טיפות הגשם.

 

אך ראו את  "בוס-הבוסים" של עמותות השיטנה החוץ פרלמנטריות בישראל הלא הוא מנכ"ל "הקרן לישראל חדשה", "היהודי זיס" - דניאל סוקאטש, אשר אינו מגלה סימני לאות להפיץ את משנתו האוטו-אנטישמית הכוללת חורבן המדינה היהודית.

בהופעת הסתה (אחת מיני מאות) בפני יהודים בסידני שבאוסטרליה בנושא יום ירושלים שחל זה לא מכבר הכריז נציג היודנראט הלזה כי מטרת האירגונים הממומנים ומוכוונים על ידי "הקרן לישראל חדשה" שבראשותו היא "לביית את הדחף הלאומי היהודי – הדחף האתנוצנטרי כהגדרתו ולהפוך את מדינת ישראל לדמוקרטיה (דהינו מדינת כל אזרחיה) כמו ארה"ב ואוסטרליה" דהיינו, "למהול", "לדלל" אותנו היהודים, לבצע "השבחת גזע" עם עממים אחרים ולמחוק בכך את זהותנו היהודית ובעקבות זאת את קיומנו הפיזי. 

לא לחינם הוא משתמש ברטוריקה מאחזת עיני יהודים תושבי ארה"ב ואוסטרליה אשר אינם עומדים על הדקויות  ההרסניות בדברים אלו.  הוא אינו טורח לומר להם כי במדה ויפתחו שערי ישראל ל"עליה" פלשתינית (זו "זכות השיבה" לטעמם של הערב רב הערבי המכונה פלשתינים), הרי לאותם יהודים אליהם הוא נושא דברו ועבורם גם הוקמה מדינת ישראל, לא ייותר מקום בישראל ובמדה ויחוו פרעות אנטישמיות בארצות גלותם, הרי ניגזר דינם לכליה.  הוא אינו ניטרד בקטנות כמו הצפת מדינת ישראל במליוני פלשתינים אשר ללא כל ספק ישחטו את היהודים כאן ללא שהי ופהי.  וכי מה איכפת לו, הוא שוכן לבטח במחסה הדמוקרטיה האמריקנית.

והנה, הדברים נאמרים ללא כחל וסרק.  החוצפה של הנבז הזה מרקיעה שחקים.  הוא משוכנע כי זכותו לומר ליהודי העולם בכלל ולישראלים בפרט מה טוב להם וניחא בכך, אלא שהוא, היהודון להכעיס הלזה, עושה את הצעד האנטי דמוקרטי והפלילי בעליל הנוסף ופועל בנחרצות להוציא הזיותיו אל הפועל, לקעקע את אופיה היהודי של מדינת ישראל באמצעי חתרנות, רמיה, שוחד, שלמונים והסתה. אסוננו הוא כי הינו רושם הצלחה למולנו מאחר וקיימים אלו בנינו אשר ימכרו אמם הורתם תמורת בצע כסף.

אנו היינו אמורים לכרות אוזן לכל הנאמר והנעשה כנגדנו ולהפנים, שהרי אין צורך לנחש דבר, הפעולות הלעומתיות לקידום חורבננו נעשות בתוכנו פנימה יום יום ללא הפסק ולאות על ידי עמותות כ-בצל"מ, שלום עכשיו, זוכרות, מחסום ווטש, מוסאווה, עדאללה, קרן אברהם, עיר עמים, יש דין, רופאים לזכויות אדם ועוד רבים רבים, מאות רבות מהם.  גם נושא השלמונים במאות מליוני דולרים הינם עובדה ידועה ובכל זאת, אנו חרשים ועיוורים למתרחש, שאם לא כן חייבים היינו למנוע או להכיל את התופעות הללו ולא כן הוא.  גם כאשר הועלו הצעות בידי חברי כנסת איכפתים על מנת  לחסום את התופעה הארורה הזו, נפלו ונידחו הן מסיבות שלא לענין וללא כל הסבר מניח את הדעת.  גם כאשר הדוגמאות לדרכים אותן נוקטות הדמוקרטיות בעולם לחסום התערבות חיצונית בעניניהן כפי שנעשה נגדנו בישראל, הינן כולן לפנינו, אין צורך להמציא דבר ועדיין אנו חדלי אישים, חדלי אונים, חדלי מעש.

 

חוסר האונים הזה, אזלת היד הזו מרעימה.  קיימים בנינו אזרחים רבים המודעים לנאמר לעיל וכל כולם תוהים
מהו המונע מבעדינו לגונן על עצמנו באופן הנכון והמקובל ביותר בין אומות העולם.  האם כוונת האימרה "עם

לבדד ישכון", בא גם להצביע על חוסר מסוגלותנו כעם היחידי בחלד לקיים מדינה נורמלית, עצמאית וריבונית משלו?

 

סימוכין – דומה והגויים מבינים מצבנו טוב יותר.

http://www.youtube.com/watch?v=nEzvhvOcWEs&feature=youtu.be                                                                                                                          

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=laSWayjKjdE#t=15s

עדות מהחפירות – עניי עירנו שחים מרירתם – חובה לצפות עד תום

http://rotter.net/forum/scoops1/19874.shtml#10

 

אהרון רול

 

 

המחבר הינו יועץ אירגוני ודירקטור ניהול פרויקטים בכיר לחברות ואירגונים בענף המחשבים http://www.aaronroll.com http://www.global-report.net/aroll/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב