דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפוץ בית קומפלט 

מאת    [ 30/05/2012 ]

מילים במאמר: 525   [ נצפה 2520 פעמים ]

המושג שיפוץ בית קומפלט מתייחס לשיפוץ בית כולל של כל חדרי הבית. נהוג לעשות שיפוץ בית קומפלט כאשר נכנסים לדירה חדשה ורוצים להפוך אותה מדירה של בעליה הקודמים לדירה של בעליה הנוכחיים, שהאווירה של הדיירים החדשים תורגש בבית. כמו כן בדירות ישנות מאוד שזקוקות לעבודות שיפוץ ותשתית נרחבות נהוג לעשות על הדרך שיפוץ בית קומפלט. עם זאת, רבים נוהגים לעשות שיפוץ בית קומפלט גם לצורך רענון עיצוב הבית וחידושו - רצון לשינוי שאינו הכרחי מבחינת טיב הדירה או התיישנותה. 

מדוע כדאי לעשות שיפוץ קומפלט?

יש הסוברים כי שיפוץ בית יש לעשות בשלבים. כל פעם שיש מעט כסף בצד להשקיע אותו בחדר אחר בבית. נראה על פני השטח כי מדובר במחשבה כלכלית והגיונית אך כאשר מסתכלים על כך לטווח הארוך נגלה כי שיפוץ בית קומפלט מא' ועד ת' יכול להיות הרבה יותר משתלם.

  • אותה רצפת מחירים – שיפוץ בית קומפלט הוא חסכוני כיוון שהמחירים עולים באופן תמידי, כפי שידוע לכולנו, ושיפוץ בשלבים נגלה שכל שנה אנו משלמים יותר מהקודמת. במידה ונשפץ את הבית קומפלט נהיה באותה רצפת מחירים.
  • אותה אווירה עיצובית – חלק חשוב נוסף בשיפוץ הבית קומפלט הינה העובדה כי נוצרת הרמוניה זהה בין החדר בעיצוב. כאשר חושבים על שיפוץ כל הבית לוקחים בחשבון את העיצוב של כל חדר וכיצד הוא משתלב עם האחר. ניתן להמשיך את אותו קו צבע וטקסטורה לאורך מספר חדרים כך שיתקשרו האחד עם השני. במידה וזה ייעשה במרווח של מספר שנים ייתכן וחומרים שהיו זמינים בעבר לא יהיו זמינים כעת ולא תיווצר האווירה הרצויה לבית.
  • פחות כאבי ראש – שיפוץ הבית קומפלט מסיים את העבודה בבת אחת ומונע להימשך ולהיגרר עם עבודות שיפוץ לאורך שנים שלא פעם יידרשו מכם לעבור לדירות חבריכם לתקופה עד תום השיפוצים. כמו כן הרעש, האבק והלכלוך הנוצר מעבודת השיפוץ הוא מפריע לחיי היום-יום ועדיף לסיים איתו בפעם אחת ויחידה.

מה כולל שיפוץ בית קומפלט?

שיפוץ בית הוא אחד המושגים הנרחבים ביותר והוא משתנה מאוד משיפוץ בית לאחר. לכל לקוח דרישות אחרות לשיפוץ ביתו ואלו מתבצעות על ידי קבלן השיפוצים. באופן כללי ניתן למצוא נקודות משותפות לכלל בשיפוץ בית קומפלט והן כדלקמן:

  • מטבח – פירוק המטבח הקיים והתקנתו של אחד חד לחלוטין, בין עבודות אלו ניתן לכלול: התקנה של מוצרי חשמל חדשים, פירוק ארונות המטבח, ריצוף מחודש, פינת גז, שימוש בקרמיקה ועוד.
  • חדרי רחצה – שיפוץ של חדרי השירותים והרחצה. בימינו קיימת חשיבות גדולה יותר לחדרים אלו והעיצובים של חדרי האמבטיה הם חדשניים, מודרניים ונעימים הכוללים גופי תאורה שמשרים אווירה רומנטית ושלווה.
  • ריצוף – החלפה של ריצוף הבית כולו.
  • חלונות ודלתות – בשיפוץ בית קומפלט נהוג להחליף את דלתות הבית ואת החלונות ולהתאים את כולם להרמוניה עיצובית אחת שלמה.
  • צביעה – כלל ברזל בשיפוץ בית קומפלט הוא צביעת הקירות מחדש. רבים נוהגים להשתמש בימינו בטפטים לקיר שנותנים פיתרון עיצובי נפלא, זול ועם הרבה פחות בלאגן ולכלוך.
  • כלים סניטריים – בשיפוץ בית קומפלט נהוג להחליף כלים סניטריים למיניהם כגון ברזי המקלחת והכיור בחדרי האמבטיה והמטבח.
  • תשתית חשמל – נהוג בשיפוץ בית קומפלט להתקין נקודות חשמל חדשות ולחדש את תשתית החשמל הקיימת.
  • שיפוץ חדרי הבית – סלון, חדרי שינה, חדרי עבודה וכו' עוברים חידוש, רענון ושיפוץ מחדש בהתאם לבקשת הלקוח.

 

שיפוצים פלוס הוא פורטל שיפוצים מקיף המציע מאמרים וטיפים, פורום מומחים, ערוץ וידאו בתחום השיפוצים ועוד מידע רב. גולת הכותרת היא נבחרת קבלני השיפוצים באתר - רשימה של בעלי מקצוע מומלצים מכל הארץ, העוברים בדיקה וסינון קפדני טרם כניסתם לאתר. לצד כל קבלן רשימה של חוות דעת אמיתיות שאספנו מלקוחותיו (גם מכם נאסוף במידה ותבחרו קבלן מהאתר). לחצו לצפייה ברשימה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב