דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפור מינרלי אורגני, למה זה טוב? 

מאת    [ 30/05/2012 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 2111 פעמים ]

איפור מינרלי אינה המצאה חדשה (מסתבר שקליאופטרה הייתה מעריצה מושבעת). אך מ-נישה קטנה שכללה בעיקר נשים לאחר ניתוח אסתטי או רגישות מיוחדת, הפך האיפור המינרלי למגמת יופי סוחפת.

בעוד שהאיפור הקונוונציונלי, כלומר הרגיל, זה שנמכר ברשתות הפארם וגם במקומות יוקרתיים יותר, מכיל: צבעים סינתטיים,  חומרים משמרים גסים,  שמן מינרלי וכימיקלים נוספים. ולאחר זמן מה הוא עלול גם להכיל בקטריות ופטריות (איפור נוזלי או משחתי מושך אליו דיירי משנה). אלו למעשה חודרים אל עורנו. יוצרים גירויים, זיהומים. פוגעים בתאי העור ואחראים להזדקנות מוקדמת שלו. ואם לא די בכך, מחקרים מוכיחים כי אותם רעלים חודרים פנימה דרך העור אל מערכת הדם והאיברים הפנימיים ומצטברים בגופנו. אז לא פלא שישנן נשים שבוחרות לוותר לפחות ברמה היום יומית על איפור. 

איפור מינרלי לעומת זאת הוא איפור ללא פראבנים, כימיקלים, טלק, מבשמים, צבעים סינתטיים ותוצרי נפט (שמן מינרלי).

אז מה כן? כשמו כן הוא, איפור מינרלי מורכב למעשה ממינרלים מהאדמה, המעורבבים יחד. אלו מאפשרים לעור לנשום בחופשיות, כלומר אינם סותמים את הנקבוביות (ולכן מומלצים מיד לאחר ניתוח או טיפול קוסמטי) סיבה נוספת היא עובדת היותו אנטי דלקתי. לאיפור המינרלי תכונות מטיבות רבות, ובל נשכח שמדובר באיפור, עם טווח צבעים מרהיב, שנשאר כל היום ועם מייק אפ בכיסוי מעולה.

מדובר כמובן באיפור מינרלי 100% טבעי, אורגני בתפזורת, המכיל: רק צבעים אמיתיים- מינרלים מהאדמה. אריזה סטרילית, מרקם- אבקה בתפזורת. אין חומרים משמרים, או חומרי בישום או כל רכיב סינתטי. אין גם טלק, בקיצור רק מה שבטוח ואפקטיבי! 

בעוד שהמותגים הגדולים נשענים על פרסום דוגמניות יפות ופוטושופ, חברות הקוסמטיקה ה-100% טבעית משקיעות ב-רכיבים! כי זה מה שתכל'ס עושה את העבודה. ומהפכה צרכנית אמיתית היא זו שבה אנו הצרכנים לא בודקים רק את המחיר, אלא גם ובעיקר את הרכיבים! והשינוי מתחיל עכשיו..

את בטח מעוניינת להתנסות, הנה הזדמנות בשבילך!

ביום ראשון ב-3 ביוני, בשעה 18:00 נערכת סדנת איפור מינרלי בהנחיית עדי גילון, מהנדסת ביוטכנולוגיה ומאפרת מקצועית. הסדנה מיועדת ל"נשים ממהרות", בדגש על איפור יומיומי ומחמיא תוך 5 דקות.

הסדנה ללא עלות או התחייבות והיא הזדמנות מצוינת ללמוד איך להיראות טוב ו.. להטיב עם עורך. כל שנדרש הוא להירשם מראש על מנת להבטיח מקום.

לפרטים והרשמה
"גרין פינק" קוסמטיקה אורגנית ישראלית. 03-9606060. דיזנגוף 286 תל אביב. שרון אלוש 054-9001041. החנות פתוחה כל יום מ-10:00 עד 20:00 וביום שישי עד 15:00. ברוכה הבאה.

קוסמטיקה טבעית לחלוטין מבוססת על שמנים טהורים עשירים בחומצות שומן חיוניות לגוף, ויטמינים, מינרלים ואנטיאוקסידנטים. לעומת זאת, קוסמטיקה רגילה(שלא לומר סינתטית) מכילה רכיבים החשודים בפגיעה ממשית בבריאותנו ומזהמת את הסביבה. מה תבחרו?



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב