דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאמן כושר אישי למשפחה - כי קל יותר להצליח ביחד 

מאת    [ 30/05/2012 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 3093 פעמים ]

תרבות חדרי הכושר הפכה לאופנתית בשנים האחרונות, עם עליית המודעות לצורך באורח חיים בריא, וההכרה בחשיבותם של כושר גופני ותזונה נכונה. למרבה הצער, מרבית המתאמנים בחדרי הכושר אינם מצליחים להתמיד בפעילות זו לאורך זמן, וגם אלה השוכרים את עזרתם של מאמני כושר העובדים בתוך המכונים השונים מפסיקים לאחר פרק זמן קצר- בעיקר נכונים הדברים לגבי צעירים ונשים המגיעים לחדרי הכושר במטרה להוריד משקל תוך זמן קצר בשילוב עם דיאטה כל שהיא.

היכן מתחילים

מתברר, כי הדרך היעילה ביותר לבצע שינוי אמיתי וקבוע באורח חיינו, לשפר את התזונה, להיכנס לכושר ולרדת במשקל, הוא באמצעות מאמן כושר אישי, טרנד ישן- חדש ההופך פופולארי יותר ויותר בשנים האחרונות, בעיקר בגלל התוצאות המוכחות שהוא מביא. מחקרים חברתיים רבים מראים, כי משפחות הרוצות לבצע שינוי מהותי באורח חייהן (ולאו דווקא בתחום הספורט והכושר), צריכות לבצע מהלכים מתוכננים משותפים הכוללים את כל בני המשפחה. בן משפחה בודד, ולא חשוב אם מדובר במבוגר או בילד בגיל הגן, לא יצליח לשנות הרגלי חיים, תזונה וכושר, ללא תמיכה, סיוע ושינוי שיכללו את כל בני המשפחה, ובנוסף בייעוץ והדרכה של מאמן כושר אישי שיעבוד איתם באופן צמוד.

מאמץ משפחתי כולל ומשותף

 הבאת מאמן כושר אישי חוסכת למשפחה זמן וכסף רב (חיסכון של זמן נסיעה ודמי מנוי), מאפשרת לבני המשפחה להתאמן על המכשור והציוד החדישים ביותר הקיימים בשוק, אותם מביא המאמן אליהם הביתה, ובסביבה ביתית מוכרת ונעימה. מבחינת אימון הילדים, יש להדגיש כי מאמן כושר אישי לילדים צריך לעבור הכשרה מיוחדת. לא כל מדריך מתאים לכל ילד, ובחירת מאמן כושר אישי שיתאים לכל בני המשפחה דורשת חשיבה והתאמה מראש. מדריך כושר אישי אינו רק מדריך לכושר גופני הקובע למשפחה אילו תרגילים לבצע, אלא גם, ובעיקר, מנטור ומאמן רוחני האמור לגרום לה לבצע שינוי באורח החיים ולשפר את הכושר והבריאות באופן קבוע.

מאמן כושר אישי – כדאי רק מחברה גדולה

כאשר אנו עומדים בפני בחירת מאמן כושר אישי לאימון המשפחה, חשוב מאוד להיעזר בשירותיה של חברה גדולה וותיקה בפריסה ארצית, היכולה לייעץ לכם ולהתאים עבורכם מאמן כושר אישי  מתוך מבחר גדול ומגוון של מאמני כושר העומדים לראשותה בכל הארץ. משפחות הגרות בערים הגדולות, לא  יתקשו למצוא מאמן כושר אישי בתל אביב ובגוש דן,  או מאמן כושר אישי בחיפה וירושלים, מתוך מבחר רחב למדי של מאמנים הקיים בערים אלו. לעומת זאת, מי שיחפש מאמן כושר אישי בנתניה, למשל, או בעיר בסדר גודל דומה, ימצא מדריכים מעטים בלבד (שלא לכולם יש את ההכשרה המתאימה). רק חברה גדולה בעלת סניפים ומאמנים בכל הארץ תוכל למצוא ולהתאים לכם מאמן כושר אישי בצפון הארץ או בדרומה, ואפילו אם אתם מתגוררים בישובים קטנים ומרוחקים. שווה גם לשקול שילוב של מאמן כושר אישי נוסף למאמן המשפחתי (למשל מדריכה צעירה שתתלווה למדריך וותיק ומנוסה), שיעבדו כצוות עם המשפחה – הדבר בדרך כלל מוכיח את עצמו ומביא לתוצאות מדהימות.

Gofitness - מאמן כושר אישי בפריצה ארצית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב