דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחירי הדלק האלו רק עולים ועולים 

מאת    [ 30/05/2012 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 1968 פעמים ]

מחירי הדלק האלו רק עולים ועולים

מס ישיר, מס עקיף, את מי זה מעניין? יש את מה שנקרא ה"בלו" רושמים לי באתרים ממסדיים שונים שה"בלו" הוא לצורך "צמצום צריכה" ו"בקרה על מוצר" - על מה אתם מדברים לעזאזל? מחירי הדלק אינם גבוהים כדי שנקנה פחות דלק, או כדי לשמור על הסביבה, אלא כדי שהממשלה תוכל לגזור קופון ענק על חשבון האוכלוסיות החלשות. אני חושב שכדאי לכולנו לעבור לנסיעה במכונית חשמלית או קורקינט חשמלי קורקינטחשמלי.com ואני רציני לגמרי בנושא הזה. מכוניות חשמליות, אופניים חשמליים, קלנועיות, קורקינטים, כל דבר שיעצור את הטירוף.

מי שמבין לו במעט בכלכלה יודע שהמדינה עושה מיליונים כל שנה על המס הזה ושרק האוכלוסיות גם נפגעות. מי שעשיר לא משנה לו לשלם 4 ש"ח לליטר או 8 ש"ח לליטר לא כאשר הוא מרוויח עשרות אלפים בחודש. אך בשביל בעלי המשכורת מינימום זה הוא ההבדל בין חיים ומוות.

חרם צרכנים על הדלק - ניתן לעשות, בעלי המשכורת הממוצעת של השוק, ובעלי משכורת המינימום או פחות אפילו הם הרוב המוחלט של העם. אלו אשר מרוויחים משכורת ממוצעת או משכורת מינימום (בין 4500-7000 ש"ח לחודש למשרה מלאה) יודעים כמה מחירי הדלק מסבכים להם את החיים הכלכליים.

מעבר לשימוש ברכבים חשמליים ינו פתרון מעולה, המכונית החשמלית של היזם הישראל המפורסם בפרוייקט בטר פלייס - Better Place - [מידע באתר http://israel.betterplace.com] או בקלנועיות או קורקינטים חשמליים וכו' ישבור את הריכוז של בעיית המחירי דלק אצל האוכלוסיות החלשות. מבחינתי שיעלו גם את מחיר הדלק ל-100 ש"ח לליטר, ככה זה רק יזרז את חרם הצרכנים על מס עקיף מוגזם. ביום שכולם יעברו לאנרגיה ירוקה במילא כדור הארץ ייתן לכולנו טפיחה על השכם.

מי שלא יודע עדיין במה מדובר, ה"בלו" - מס עקיף, על מוצרי דלק, טבק ואלכוהול הינו מס מיוחד שהמדינה דורשת עבור מוצרים אלו. המחיר האמיתי של הדלק לאחר הרווח לתחנות הדלק, ייבוא, הכנת תערובות וכו' הינו פחות מ-4 ש"ח, אם מוסיפים לזה מע"מ של 18% אז המחיר האמיתי של הדלק היה אמור להיות בסביבות ה5ש"ח לליטר. אך המדינה דורשת מעל 50% מס על כל רכישה אזרחית מתחנות הדלק. כספומט למדינה ושמו האוכלוסיות החלשות.

מי באמת יודע, אולי זו קנוניה של הממשלות השונות אשר יודעות בוודאות שמצב הנפט העולמי הולך ומחמיר והן בסך הכל גוזרות קופון כמה שיותר גדול לפני שמגיע הרגע הזה בו יהיה כתוב בכותרות העיתונים "נגמר הנפט בעולם". ביום הזה המעבר החד לשימוש ברכבים ממונעים בצורה חשמלית כמו קורקינטים יהיה זריז ביותר.

מידע על קורקינט חשמלי בישראל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב