דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משקפי ראיה כאביזר בריאותי ואופנתי 

מאת    [ 29/05/2012 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2306 פעמים ]

זה לא תמיד קורה בבת אחת. לא אחת, זה קורה בהדרגה. זה לא תמיד רץ. לעתים זה זוחל. קשיי ראייה מתגלעים במקומות ובזמנים שונים, בעת עשיית פעולות שונות. מה שהיה ברור וחד לפנים אינו עוד כמימים ימימה. חל טשטוש.  התמונה אינה בהירה. האותיות קופצות. עדות וסימן לצורך במשקפיים.

כמו תופעות שונות המחייבות אותנו לבצע שינויים באורחות חיינו – גם קושי בראייה מחייב אותנו למעשה. התעלמות לא תועיל, גם לא דחייה והתמהמהות.  זה הזמן לגשת לבדיקה ולאבחון מקצועיים. משקפי ראייה לא קונים על הדרך במקום אקראי, מזדמן.

בבדיקה ייקבע איזה סוג של משקפיים יתאים לכם, יומלץ על עדשה איכותית, כאשר מבחר המסגרות גדול ועשיר. אם חשובים לכם צורת המשקפיים ועיצובם תוכלו לבחור משקפיים מסוגננים מבלי שייגרע דבר מאיכות עדשותיהם. כאשר אתם מבצעים פעילות גופנית וחשופים לגורמים שונים – מומלץ לרכוש משקפי ראיה עם ציפוי נגד שריטות. אין בציפוי ערובה למניעת שריטות אבל הוא מחזק את עמידותם של המשקפיים מפני נזקיהן. כמו כן מומלץ שהעדשה תצופה בציפוי נגד השתקפויות ונגד קרינת UV המסוכנת לעין.

משקפי ראיה כאביזר בריאותי

השוק  מוצף משקפי ראיה , אבל דווקא בשל ההצפה חשוב לבחור אותם בקפידה. מומלץ להסתייע בהמלצה ובייעוץ של בעל מקצוע גם לפני רכישת משקפי ראיה הואיל ועשויה להיות חשיבות רבה לסוג שייבחר.

לפני קניית משקפי ראיה חשוב לברר אצל אופטומטריסט מה הם תנאי הסף אשר לפיהם יש לבחון חברות המספקות משקפי ראיה ולבחון האם המשקפיים המוצעים לכם עומדים בתנאים אלה. חשוב לבחור את המשקפיים לפי טיב העדשות ואיכותן הואיל וכמעט בכל חנות משקפיים מקצועית ניתן להתאים את סוג המסגרת המועדף.

מותגים  שונים מתחרים על כיסנו ולא את הבחירה קשה גם בשל הפרסומות שבהן כל חברה מוצגת כטובה וכאיכותית ביותר. מאחר שיש תחומים שבהם אסור להמר – ובחירת משקפיים היא ודאי אחד מהם – יש חשיבות לייעוץ מקצועי.  חשוב לשאול את עצתו של מי שאינו חשוד כבעל אינטרס (שאינו פסול כשלעצמו אבל אם וכאשר מעניק העצה אינו נוקט גילוי נאות אם וכאשר הוא מייצג חברה מסוימת) ייעוצו עלול להיות מוטה ולא אובייקטיבי, עד כמה שתיתכן אובייקטיביות.

חשוב להשקיע מחשבה לפני קניית משקפי ראיה. גם אם מוצעים לכם משקפיים יקרים אבל כאלה שאיכותם אינה מוטלת בספק – ראו את ההוצאה הנדרשת למימונם כהוצאה כדאית ואפקטיבית למען שיפור הבריאות שלכם. אחרי הכול – הגנה טובה היא חיונית ביותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב