דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מידע על שיווק קופונים ברשת 

מאת    [ 29/05/2012 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 2561 פעמים ]

הנאת קופונים

קופונים נועדו בעצם למשוך לקוחות לחנות מסויימת המעניקה אותם, אולם קופון הפך כבר מזמן לדבר מבוקש אצל כלל האוכלוסיה. קופון מקנה הנחה משמעותית או תו קניה ולכן קופון ניתן לרכוש בחצי ממחיר המוצר המקורי, אז לא פלא שקופון נועד הן לבעלי העסקים המשווקים אותם והן ללקוחות המשתמשים בהם מדי יום כמעט. אבל יש גם מפסידים בעסק זה, עסק המשווק קופון מקווה שהלקוח שישתמש בו יקנה עוד מוצרים ופעמים קרובות הוא עלול להתאכזב. לקוחות בדרך כלל נכנסים לעסק רק עבור שימוש בקופון ויוותרו על שאר המוצרים המוצעים להם. עוד מפסידים הם דווקא בעלי העסקים הקטנים, אלה שלא נהנים מגב כלכלי חזק, עסקי קופונים יכולים לחסל את העסק שלהם לגמרי. לא חדש בעולם זה לראות עסקים קטנים שהתמוטטו ולא חזרו לפעול שוב. לעומתם רשתות שנחשבות לעמידות יותר גם מרשות לעצמן להנפיק יותר ויותר קופונים על מנת לשווק את עצמן באופן אגרסיבי יותר.

פלחי שוק נפוצים יותר ונפוצים פחות של קופונים

בדרך כלל קופונים מפלחים שוק לקוחות, למשל קופונים לטיטולים משמשים רק אמהות, קופונים למוצרי טיפוח משמשים רק נשים ועוד כאלה דוגמאות. לעומתם קופונים של רשתות מזון פונות בדרך כלל לכלל האוכלוסיה. קופון עבור קניות בסופר מרקט הם קופונים שתמיד נדרשים על ידי הלקוחות, אולם דווקא אלה אינם נמצאים כל הזמן. על מנת לקבל קופון לסופר מרקט באופן סדיר לפחות פעמיים בשנה צריך להיות חבר לקוחות ברשת מסויימת. אתרים המציעים קופון לרוב אינם מספקים קופונים למוצרי צריכה למרות הריווחיות האדירה שבפלח שוק זה. נפוץ יותר למצוא קופונים עבור מסעדות, מוצרי טיפוח, ספא, נופש בחו"ל ועוד.קופונים עבור מוצרי בית למשל אינם כה נפוצים וכן גם עבור מוצרי פנאי או מוצרי ילדים.

עסקים ותנאי קופונים

בקלות אפשר למצוא קופון עבור מופעי בידור, גאדג'טים ועוד עסקים כאלה. אולם שוק הקופונים רק הולך ומתרחב ויותר ויותר עסקים מצטרפים אליו, כך שכיום ניתן למצוא קופונים עבור הוסטל לכלבים ואפילו קופון לשיעורי נהיגה. תמיד יש לשים לב לתנאי הקופון: זמן תוקף, תאריכים, שווי הנחה, שם המוצר וכו'. לאחרונה מיוצרים קופונים מסויימים שהם מבוססי זמן: כלומר ניתן להשתמש בקופון כזה רק בין שעות מסויימות. קופונים אלה נועדו להכניס לקוחות בשעות המתות של העסק. קופונים אחרים עלולים להיות מבוססי מקום, כלומר ניתן להשתמש בהם בעסק שנמצא בכתובת ספציפית, אפילו אם מדובר ברשת.

קופירייטינג מקצועי - Kotvim.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב