דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה ההבדל בין גברים לנשים? 

מאת    [ 29/05/2012 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 2982 פעמים ]

מה ההבדל בין גברים לנשים? 

 

 

גברים הם יבשה ונשים הן ים

 

גברים משולים ליבשה ואילו נשים לים. היבשה היא מקום יציב יחסית, קבוע, איתן, מקום שניתן להישען עליו ללא חשש ולמצוא בו נחמה ומפלט מהסערות של הים. זו הסיבה שנשים מצפות מגברים להיות קודם כל משענת בטוחה, מקום שבו הם יכולות לנוח ולהירגע, לסמוך ולדעת שהן בטוחות ומוגנות.

 

הים לעומת זאת הוא מקום של שינויים תמידיים. לעיתים הוא מאוד סוער והורמונלי ולעיתים הוא רגוע ושקט, אבל ברגע אחד הוא יכול להשתנות לגמרי ולסעור מחדש. הים הינו מקום של רגשות, פחדים, סערות והפכפכות רבה שהופכים אותו למסתורי, מהפנט ומפתה מצד אחד אבל גם למקום המכיל פחדים, חששות, סכנות, היסטריות ודאגות מצד שני.

 

 

 

הגבר מייצג יציבות, ביטחון והגנה

 

גברים ביסודם הם רציונליים והגיוניים יותר מאשר אמוציונליים. לכן, מצופה מגברים לדעת מה הם רוצים מעצמם, להיות סגורים על עצמם, ללכת בדרך מסויימת, להוביל, לנסוך ביטחון, להוות עוגן ולגונן על בת הזוג שלהם. 

 

היציבות של גברים עונה על צורך אדיר של נשים, במיוחד לאור הסערות התמידיות המתחוללות בתוכן. הגבר במובן הזה משלים את האישה ומעניק לה את מה שיותר מכל חסר בה - עקביות, סדר, היגיון, יציבות, הגנה, ארציות, ביטחון, נחישות, פרנסה והזנה.   

 

 

 

האישה מייצגת רגש, יחס ואהבה

 

נשים הן ביסודן רגשיות ורגשניות יותר מאשר הגיוניות ועקביות. לכן, מצופה מנשים לאהוב, להתמסר, לדעת לזרום ולהשתנות, להיות רכות ונעימות, עדינות ומתחשבות, אולם עדיין ישנה הבנה וההתחשבות בסערות ההורמונליות שעוברות על נשים ובקושי שלהן לעיתים ליישב את הסתירות הפנימיות שבתוכן ואת העולם הרגשי הגועש והמבלבל שבו הן טבולות.

 

הרגש, האהבה, הפיתוי והמסתורין של נשים עונים על צורך אדיר של גברים שהם באופן יחסי לנשים מאופקים, מקובעים וסגורים הרבה יותר. האישה במובן הזה משלימה את הגבר ומעניקה לו את מה שיותר מכל חסר בו - עומק, רגש, זרימה, שינוי, אהבה, יחס, אכפתיות, מעורבות, הזדהות, אובדן שליטה וסיפוק.   

   

 

 

להבין את השוני

 

גברים רבים מתקשים להבין מדוע נשים אינן יציבות וצפויות כמותן, מדוע הן אינן הגיוניות ורציונליות כמותן. אבל זהו בדיוק השוני בין גברים לנשים. גברים צריכים בראש ובראשונה להעניק את היציבות לנשים, במקום לצפות מנשים להיות דומות או זהות להם.

 

נשים רבות מתקשות להבין מדוע גברים אינם מבטאים את הרגשות שלהן כמותן ומדוע הם סגורים ומאופקים. אבל זהו בדיוק השוני שבין נשים לגברים. נשים אמורות בראש ובראשונה להעניק לגברים את היחס ואת התמיכה הרגשית, לפני שהן מצפות שגברים יהיו דומים להן.

 

 

וטיפ לסיום: הקשר בין גבר ואישה עובד כאשר כל אחד מהצדדים מבצע את תפקידו ומגשים את מהותו הטבעית. הגבר מעניק לאישה את היציבות והביטחון שהיא זקוקה לה, והוא אינו נסחף להיסטריות, לבלבול ולהפכפכות. ואילו האישה מעניקה את האהבה ואת התמיכה הרגשית לגבר, והיא אינה מתנכרת לגבר או נסגרת מפניו.

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה. מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.  הוא פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני. הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל. הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם. יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-3,000 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב