דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ויזה לארה''ב 

מאת    [ 28/05/2012 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 2220 פעמים ]

ישראל אינה נימנת עם המדינות השותפות לתכנית הפטור מויזה בשם: WVP המאפשרת לאזרחיה להיכנס לארצות הברית לשם טיול או עסקים, ללא צורך בויזה. לאור עובדה זו, כל בעל דרכון ישראלי המעוניין להיכנס בשעריה של המדינה, צריך להגיש בקשה לויזה לשגרירות ארה"ב בישראל.

תהליך הגשת בקשת ויזה לארה"ב כולל מספר שלבים. להלן נפרט בפניכם את כל השלבים שעל המועמד לויזה לעבור לשם קבלת הויזה הנכספת.

שלבים בהוצאת ויזה לארצות הברית

שלב ראשון: מילוי טופס שאלון DS-160. בראשית התהליך, נדרש המועמד לויזה למלא שאלון באנגלית, הבנוי מעשרות שאלות המחולקות לקטגוריות שונות כגון: לימודים, מצב משפחתי, תעסוקה, שאלות ביטחוניות, מטרת הנסיעה ועוד. יש לענות על כל השאלות בפירוט ובדיוק רב ולהקפיד למלא את כל הפרטים כפי שמופיעים בדרכון. חשוב לציין, כי שגרירות ארה"ב בוחנת את המידע בקפידה ועל כן, על המועמד לגלות את כל המידע ולמסור פרטים מהימנים. אם אינכם שולטים בשפה האנגלית ואינכם יודעים כיצד לענות על כל השאלות, רצוי להתייעץ בגורם מקצועי אשר יסיע לכם ויבצע את ההגשה עבורכם היות וכל טעות בטופס עלולה לגרום לפסילת הבקשה ולתשלום מיותר של אגרת הויזה.  בסיום מילוי הטופס תידרשו להדפיס את האישור ולשמור אותו ליום הראיון בשגרירות.

שלב שני: שלב תשלום אגרת הויזה וקביעת המועד לראיון. שני שלבים אלו הינם שלבים עוקבים המבוצעים דרך אתר השגרירות. ראשית יש להירשם באתר ולפתוח כרטיס לקוח. לאחר מילוי כל הפרטים הנדרשים (גם כאן תידרשו למלא את הכל בשפה האנגלית) תוכלו לבחור את סוג הויזה הרצוי ואת הדרך בה תרצו לשלם את אגרת הויזה העומדת כיום על סכום של 624 ש"ח. באפשרותכם לשלם את אגרת הויזה באמצעות כרטיס אשראי מסוג ויזה או מאסטרכארד בלבד או באמצעות שובר תשלום באחד מסניפי דואר ישראל. אם תבחרו לשלם באמצעות כרטיס אשראי, מיד לאחר ביצוע התשלום תופנו ללוח קביעת תור לראיון ויזה לארצות הברית. מאידך, תשלום בדואר יחייב אתכם להמתין ליום העסקים הבא על מנת לתאם מועד לראיון. חשוב לציין כי את תשלום האגרה לא ניתן בשום אופן לחלק לתשלומים.  את הקבלה יש לשמור ולהציגה ביום הראיון בשגרירות.

שלב שלישי: הראיון בשגרירות. לראיון מומלץ להגיע כשעה טרם קיומו בשל הבדיקות הביטחוניות המקדימות. לא ניתן להכניס טלפונים סלולאריים או מכשירים אלקטרוניים אחרים. מפתחות, ארנק ומסמכים הינם הדברים היחידים אשר תורשו להכניס עמכם. במקום ישנה קפיטריה אך מספר דל של מקומות ישיבה. הגיעו לבושים בהתאם וענו למראיין באופן ענייני ובביטחון מלא. 

כפיר כהן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב