דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כאב הברכיים של קובי בראיינט 

מאת    [ 27/05/2012 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 3474 פעמים ]

להפתעת רבים קובי בראיינט, (כוכב קבוצת הלוס אנג'לס לייקרס בליגת הכדורסל הטובה בעולם, ה-NBA) הצליח להתאושש מכאב הברכיים והקרסול, שהיו מי שהאמינו כי הפציעה תגמור לו את העונה (ואולי אף חמור מכך). קובי לקח בדצמבר 2011 "החלטה אמיצה" ונסע אל "מעבר לים" לדיסלדורף בגרמניה, לעבור טיפול שבעיני האמריקאים היה חדשני, זאת למרות שבעשרים מדינות באירופה (ביניהן גם ישראל) הוא משפר את איכות חייהם של המטופלים באירופה כבר משנת 1997.

קובי בראיינט לא רק מאשר כי עבר את הטיפול בהצלחה (כמו האפיפיור יוחנן פאולוס השני לפניו), אלא אף הצהיר כי המליץ על הטיפול לספורטאים נוספים הסובלים מדלקות במפרק הברך, כאבי גב או דלקות גידים, כגון כוכב הבייסבול אלכס רודריגז.

לאחרונה הודיע כוכב כדורסל נוסף, אנדרו ביינום, כי הוא לא ישתתף במשחקים האולימפיים של קיץ 2012 בלונדון (זאת לאחר שגם את האולימפיאדה הקודמת החמיץ עקב החלמה מניתוח ברך) במטרה לעבור, אף הוא, טיפול בשיטה שנודעה בארצות הברית כ"שיטת הקובי ההיא", על שם הכוכב שהפך אותה לשם שגור ולטיפול מוכר. את הפרסום של השיטה ברבים ניתן גם לייחס לשני שדרנים שבמהלך משחק החזרה של קובי לפרקט תארו אותה לכל המאזינים, אז הנה: מהי "שיטת הקובי ההיא"?

בישראל תוכלו למצוא אותה בשמה המקורי, אורטוקין. שיטת אורטוקין הנה דרך ייחודית לטפל באוסטאוארטריטיס ,הידועה גם כדלקת מפרקים ניוונית (תהליך בו מתרחשת שחיקת סחוס הדרגתית במפרק ובעצמות השלד הסמוכות).  המחלה מתאפיינת בכאבים עזים והגבלה בתנועת המפרק. אנשים הסובלים מאוסטאוארטריטיס חווים בעקבות הכאב קושי לבצע פעולות יומיומיות מה שפוגע בצורה דרסטית באיכות החיים

אוסטאוארטריטיס יכולה לפגוע בכל מפרק, אך היא נפוצה יותר במפרקים הנוטים לפעילות מוגברת או מאומצת כגון מפרק הירך, הברך, הקרסול ועמוד השדרה. בנוסף, מטפלת שיטת האורטוקין באופן טבעי גם בפציעות ספורט כגון דלקות גידים ושרירים כמו דלקת בגיד אכילס וטניס אלבו.

איך עובד הטיפול הביולוגי באורטוקין?

שיטת הטיפול באורטוקין היא טכנולוגיה הפועלת באמצעות לקיחת דם רגילה מווריד החולה אל תוך מבחנות (EOT) ייחודיות המוגנות על ידי פטנט, העוברות תהליך אינקובציה (הדגרה) במטרה להפיק מהדם סרום (נסיוב) המכיל ריכוז גבוה של חלבונים נוגדי דלקות וחלבוני הגנה נוספים המצויים בתאי הדם. לאחר סרכוז (הפרדה בין הדם הנקרש לסרום) מוזרק הסרום (4-6 זריקות) באופן מבוקר ומדויק אל האזור הפגוע.

באמצעות שיטת אורטוקין יכולים החלבונים הללו לעצור את התהליך הדלקתי, ולהפחית משמעותית את רמות הכאב ולעצור את המשך הנזק הנגרם לסחוס או לעצב.

שיטת אורטוקין מאפשרת, למעשה, טיפול ביולוגי-טבעי, מחומרים המופקים מגוף החולה עצמו, זאת, ללא הצורך בשימוש בחומרים זרים ובניגוד לרוב הטיפולים הרפואיים המוצאים כיום.

חזרה לקובי בראיינט, הכאבים בברכו היו כתוצאה משחיקת סחוס, ממנה סבל שנים ארוכות ובגללה עבר 3 ניתוחים מאז 2003. היו כאלה שלא הבינו למה הוא נוסע עד גרמניה לטיפול שעבור אמריקאים נחשב חדשני. לאחר  הטיפול באורטוקין קובי הכריז ואמר: " יש שיפור של 95%! אני מרגיש חזק יותר, מהיר יותר ומסוגל להגיע לסל ולקו הזריקות".

 

ג'ודי ראוך כהן
מנכ"ל אי.אל.ביומד בע"
מנייד: 050-4612788
אורטוקין, התרופה שבגופך!
www.orthokine.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב