דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגדרות מקצועיות מתוך עולם האימון האישי והאימון העסקי - כל מה שצריך לקראת קורס מאמנים הכשרת אימון עסקי או אימון אישי חלק 1 

מאת    [ 25/05/2012 ]

מילים במאמר: 1312   [ נצפה 3076 פעמים ]

אימון אישי:
תהליך המלווה את המאומן להישגים אישיים ופריצת דרך. בתהליך מובנה, מלווה המאמן את המאומן לאורך כל הדרך, מסייע לו לצמוח ולהשיג את ההצלחה אליה הוא שואף. באמצעות מיקוד בתחומים הנדרשים כמו: דימוי עצמי, מערכות יחסים, פיתוח הנחישות, התמדה וכד', מעצים המאמן ונותן כלים בידי המאומן לשם הגשמה עצמית. תהליך האימון האישי מתקדם לעבר תובנות, ועשייה המובילות את המאומן לתוצאות היוצאות מגדר הרגיל. אנו מאמינים בתהליך אימון השם דגש על ההווה ומפתח את יכולת ההתמודדות עם אתגרים תוך חיפוש ומציאת פתרונות, תהליך המחייב את המאומן ללקיחת אחריות אישית ופעולה מתוך ערכי מצוינות אישית.

אימון אישי- עסקי למנהלים
אימון אישי-עסקי למנהלים מטפל בפיתוח המצוינות והיכולות האישיות של המנהל, על מנת להיטיב את תפקודו במסגרת הארגון בו הוא עובד. אימון אישי-עסקי מתאים לכל מנהל או בעל עסק עצמאי הרוצים לשפר את תפקודם, להעלות את יכולתיהם ולשפר את המיצוי האישי שלהם, הן בפן העסקי והן בפן האישי.  במהלך המפגשים, מאבחן המאמן ביחד עם המאומן את ההרגלים "התוקעים", ההרגלים התומכים, דרכי ההתנהלות השוטפת, כיצד מגיב לקושי, כיצד מתייחס לשינוי ועוד. ביחד עם המאמן לומד המנהל לזהות את מוקדי החוזקה שלו ולפתח את היכולת לעבוד ולנצל את חוזקות אלה. לאחר מכן נרקמת תוכנית פעולה מפורטת ותומכת לכל אחת מהמטרות שנבחרות לעבודה ולהגשמה. בעזרת המאמן לומד המאומן בתהליך האימון אישי-עסקי למנהלים את כל נקודות ה"תורפה" והחוזק שלו בתוך המרחב העסקי.
 
אימון אסטרטגי:
תהליך האימון האסטרטגי מוביל לגיבוש תכנית הממקדת את כל הגורמים בחברה לחתור בכיוון אחד, להשגת מטרה מרכזית הבאה לתת מענה עבור הלקוחות.נקודת המוצא היא כי אין אסטרטגיה אחת נכונה, אלא זאת שמתאימה לארגון ספציפי במצב מסוים ולעיתים קיים הצורך לבצע תהליך של ניסוי מתמשך.
המאמן האסטרטגי מבצע עם גורמי מפתח בארגון את הפעולות הבאות:
הגדרת משאבים ויכולות החברה.
מיפוי הסביבה התחרותית.
הגדרת הלקוחות שלנו.
תהליך האימון האסטרטגי אותו עובר הארגון, מחייב בחינה וניתוח של 3 פרמטרים אלה, האימון מאפשר לנו לקחת צעד אחורה מההתנהלות השוטפת, הניהול היומיומי, והשיגרה העסקית אשר סוחפת את הארגון ומאמציו בכוון הפועל  מכוח האנרציה, ושאינו בהכרח מוביל לכיוון הנכון, ולהתחיל לפעול בדרך נכונה יותר. לאחר מכן, בהמשך תהליך אימוני זה יעשה המאמן מול גורמי המפתח בארגון ניפוי של חלופות אסטרטגיות ולבסוף תבחר האסטרטגיה המובילה לפיה יפעל הארגון ואנשיו, ואליו ירכז את משאביו ויכולותיו. 

אימון עסקי - ארגוני
שיטה ייחודית שמיושמת בהצלחה רבה בעשרות ארגונים החל מחברות הייטק ועד המגזר הקמעונאי, העונה על הקושי שאיתו מתמודד כל ארגון והוא כיצד מתוך כל התפיסות, היכולות, האיכויות והמוטיבציות השונות של אנשי הארגון, ניתן ליצור אנרגיה חדשה, עבודה איכותית ממוקדת, של שיתוף פעולה המקדם את הארגון להשגת מטרותיו.

האימון העסקי- ארגוני מוביל לנקודה בה ניתן ליצור השפעה על אנשי הארגון וצוותי העבודה ובכך לנצל בצורה הטובה ביותר את המאמצים, הידע והניסיון של אנשיו.

באמצעות האימון העסקי-ארגוני מהווה המאמן את זכוכית המגדלת המלכדת את קרני השמש לבעירה ונוצרת אנרגיה חדשה.

מתוך מבט על הסטטיסטיקה על ההצלחות של ארגונים אותם ליוונו, אנו יודעים בוודאות כי תהליך האימון כרוך תחילה בעבודה המלכדת את הכוחות הפועלים בארגון, ניצול המשאבים הקיימים מן הכוח אל הפועל ויצירת סביבת עבודה מלוכדת, המובילה את הארגון להישגים היוצאים מגדר הרגיל.

פיתוח מנהלים:

שיטה ייחודית לאימון ופיתוח מנהלים ומחלקות מאותן הקטגוריות, שאין להם בהכרח נקודות השקה בעבודה השוטפת. תהליך זה שם דגש והתמקדות על יכולותיו של כל אחד מחברי הצוות תוך ניצול ומקסום יכולות המנהל אל מול הפעילות המשותפת בין הצוותים במחלקות השונות בארגון. תהליך זה יוצר זרימת מידע קריטי בין המחלקות דרך המנהלים ומצליח הצלחה ניהולית משותפת להשגת מטרות הארגון

קורס אימון פנים ארגוני :
הכשרת מאמנים בתוך הארגון או "קורס מאמנים למנהל" או "המנהל כמאמן" ועוד...
קורס מעמיק ומקיף זה מחזק את חוסנו של האירגון התלוי באיכות מנהליו. נקודת הבסיס ממנה אנו יוצאים נובעת מהתפיסה לפיה: מנהל היום צריך להיות מסוגל להנהיג את עובדיו, להוות דוגמא אישית, ליצור מוטיבציה אצל צוותי העבודה, ולהיות בעל יכולת להתמודד עם סביבת השינוי המתרחש. עליו למצות כל שינוי כהזדמנות לצמיחה ולא להתייחס אליו כאיום. עליו להיות מסוגל לרתום את הצוות ולהפוך את העובדים לשותפים, למעורבים ואיכפתיים להצלחתו של הארגון .

מתוך הנסיון העשיר בהכשרת מאמנים עסקיים הפועלים בתוך ארגונים גדולים נוכחנו כי אנשי מקצוע ו/או מנהלים העובדים בארגון ספציפי, בעלי כישורים מנהיגות אישית, כלים תקשורתיים וכריזמה, יוכלו לבצע את עבודת האימון הפנים ארגוני בצורה המקצועית, האפקטיבית והזולה ביותר.

מטרת הקורס: יצירת קבוצה של מאמנים פנים ארגוניים מקצוענים, היוצרת הבדל אמיתי ברמת הניהול, שירות, מכירות, תקשורת פנים ארגונית ועוד. מנהל שהוא מאמן פנים ארגוני מדבר באותה שפה ארגונית עם הצוותים ומכיר היטב את הצרכים, האתגרים והפתרונות שהארגון יודע לתת.

 

אימון להשמה והתאמת מנהלים
שיטת האבחון וההשמה שקיימת באימון עסקי איכותי לוקחת בחשבון קודם כל את צרכיו הייחודים של הארגון הספציפי המחפש עובד. אנו מאמינים כי מתוך היכרות מעמיקה עם הארגונים אותם אנו מלווים נוצרת למידה עמוקה ויסודית של צרכי הארגון, המאפשרת למאמן בשיתוף עם הארגון, לבנות  "הגדרת תפקיד" מדויקת המותאמת לצרכיו.

ייחודה של שיטת האבחון וההשמה היא  בתובנה שגיוס מוצלח מותנה, בראש ובראשונה, בהיכרות מעמיקה של המאמן את הארגון המעניק יכולת מיפוי איכותי ומקיף של הארגון הקולט, ורק לאחר מכן בתכונותיו של המועמד לתפקיד.

אימון להכשרת מאמנים - בית הספר להכשרת מאמנים – קורס אימון אישי או עסקי
כל חברה המכשירה מאמנים ופועלת באיכות מקצועית ואנושית ופועלת בעצמה כחברה לאימון עסקי ואישי,  שמה לה למטרה, ליצור סביבת מצוינות, עוצמה, ושפע בחברה, וזאת ע"י הפעלת תוכניות האימון הייחודיות שפיתחה באמצעות מאמנים אישיים ועסקיים .
לצורך כך, חברת אימון מצליחה מאמנת ומכשירה קבוצת מאמנים אישיים ועסקיים לעתיד במסלולים: "אימון עסקי", ו"אימון אישי".

המטרה:

להכשיר מאמנים אישיים ועסקיים מקצועיים ואיכותיים, שיובילו את תכניותיה להשגת מצוינות ושפע אצל לקוחותיה.

ליצור שכבת מנהיגים איכותית המונעת ע"י ערכי החברה והמהווה דוגמא אישית .

להוביל את משתתפי ההכשרה לעתיד, להצלחה אישית ועסקית.

 

סדנאות ככלי אימוני:
סדנאות נועדו להעביר מידע למשתתפים ע"י יצירת אינטראקציה עימם כדי להעביר רעיונות באופן חווייתי.

 

אימון חוויתי - "מניעים להצלחה" – ימי שטח אתדרי לגיבוש צוותי עבודה:
הצלחתו של כל ארגון מותנית ביכולתו למצות את הפוטנציאל האנושי תוך יצירת מחויבות גבוהה, אכפתיות ושיתוף פעולה בין כל אנשיו. יום שטח אתגרי  (out door), הינו כלי אימוני המאפשר לעובד ולמנהל להתבונן "בזכוכית מגדלת" על הנהגת קבוצת העובדים וניהולה, על עבודת הצוות ושיתוף הפעולה בין העובדים, במטרה לשפר את איכויות העבודה, הניהול והתקשורת הבינאישית. האימון משלב למידה אינטלקטואלית והתנסויות מאתגרות במסגרת מסלול שטח אתגרי, מחוץ לסביבת העבודה השוחקת. באמצעות שיטת אימון זו מעבירים ערכים ומושגים כמו:
מנהיגות ומקורות לעוצמה, קבלת החלטות, שיתוף פעולה ועבודת צוות, ניהול יעדים בזמן, התמודדות עם שינויים, אחריות אישית וקבוצתית, הקשבה, דוגמא אישית ואינטגריטי.
מטרת האימון:
יצירת סביבת עבודה ידידותית ומאתגרת אשר תשפר את שיתוף הפעולה בין העובדים והמנהלים ותעלה את התוצאות הארגוניות.
מטרות ביניים:
גיבוש צוות והעלאת המורל האישי והקבוצתי.
שיפור שיתוף הפעולה, האכפתיות והמחויבות של העובדים והמנהלים.
פיתוח מנהיגות ושיפור מיומנויות בניהול.
שיפור החשיבה היצירתית בפתרון בעיות, תוך לקיחת אחריות אישית לתוצאות העבודה.

 

אימון לסגנונות תקשורת – שיטת אימון לזיהוי סגנונות התקשורת של הסובבים אותנו –"יצירת תקשורת והמנעות מתקצורת"
בסביבת העבודה המודרנית, עובדים ומנהלים עומדים בפני שינויים תכופים ונדרשים לעמידה ביעדים ארגוניים, תוך התמודדות אפקטיבית עם מתחריהם. הצלחתו של כל ארגון מותנית ביכולתו למצות את הפוטנציאל האנושי תוך תקשורת יעילה ואיכותית, העברת מידע אפקטיבית, אכפתיות ושיתוף פעולה של העובדים.

מכאן עולה חשיבות איכות התקשורת הבינאישית בין עובדים ומנהלים כאחד.

בפועל המציאות לעיתים שונה. מנהלים ועובדים עשויים למצוא עצמם מנצלים חלקית את יכולותיהם וכישוריהם בשל תקשורת לקויה עם עמיתיהם לעבודה ומכאן, שתוצאות הארגון בהתאם.
שיטת אימון זו עוסקת בתכנים הבאים :

א.  כיצד להעביר מסר לאחרים, באופן שייקלט ויצור תגובה בהתאם לכוונת המשדר.

ב.   הפחתת התנגדויות וחיכוכים בתקשורת איכותית, באמצעות זיהוי בסיס התקשורת האישי וזיהוי בסיס התקשורת של האחר, והנעת אנשים לשיתוף פעולה.

ג.    אפקטיביות בתקשורת ומניעת סכסוכים.

ד.   שיחה מול קבוצת מקשיבים.

מטרת שיטת אימון זו: להקנות יכולת לתקשר בשפת המקשיב ויצירת "כימיה", מניעת התנגדויות ראשוניות ויצירת הקשבה אקטיבית אצל המקשיב בזמן קצר. במהלך האימון לומד המשתתף לזהות את סגנון התקשורת האישי שלו ואת המשמעויות התקשורתיות של הסגנון. לאחר מכן לומד המשתתף לזהות את קיומן ומאפייניהם המיוחדים של שאר סגנונות התקשורת ויתרגל את השימוש בכלים אלו.

הצטרפו
גם אתם ללימודי אימון אישי אימון עסקי בהנחיית אבי גמבש ומוטי אלוני, מאמנים
בכירים לאימון עסקי ותעברו גם אתם קורס מאמנים או הכשרת מאמנים במקום המקצועי
והמנוסה ביותר בעולם האימון.

נשמח לראות אתכם. www.start2coach.co.i




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב