דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לא צריך להיות איינשטיין בשביל לבנות אתר 

מאת    [ 24/05/2012 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 2424 פעמים ]

כל מי שבנה אי פעם אתר מכיר את התחושה הזאת של הבילבול והאי סדר שאופפים אותו לפני תחילת בניית האתר. תהליך בניית האתר נראה מורכב ומי שלא מבין חושב שצריך להיות גאון עצום בכדי לדעת לבנות אתר טוב ושלא יעבדו עליו. כל זה אולי היה נכון לפני כמה שנים, כיום כשבניית האתרים נגישה כל כך וכל אחד יכול לבנות אתר בקליק פשוט - לא צריך להילחץ. צריך פשוט להיכנס ברחבי האינטרנט לים מאמרים שכתובים בנושא וללמוד קצת רקע על כל הנעשה בעולם בניית האתרים.

להלן מספר דברים שחשובים מאוד כשרוצים לבנות אתר - משם הדרך קלה ופשוטה להמשך.

דומיין האתר הוא אמנם חשוב אך אין צורך לשלם מאות שקלים על רכישת דומיין ממישהו מסויים גם אם הוא על שם העסק שלכם. הרבה אתרים גדולים ברחבי הרשת קיימים עם דומיינים שלא הכי קשורים ישירות לנושא שבו הם עוסקים. גם אתם אל תיכנסו למלכודת הזאת של השקעה מיותרת בדומיין - נסו להוריד מעצמכם את כאב הראש של בחירת דומיין בצורה מחושבת. התחילו בחיפוש פשוט על שם העסק שלכם ומשם תתרחבו בהוספת אות או את תחום העיסוק בו אתם עוסקים. גם אם תקלו דומיין קצת ארוך - לא נורא. בנוסף איגוד האינטרנט לפני שנה מציע לקהל הרחב גם דומיינים בעברית (ישראל.co.il) ככה שמצע הרבה יותר נרחב משנים עברו.

לאחר שרכשתם דומיין תכינו לעצמם איפיון קצר של האתר שאותו אתם רוצים להקים. מה אמור להיות בו - אם צריך להכין מספר דפי תוכן דאגו מראש לכתוב אותם. האם צריך להיות בו טופס יצירת קשר? האם תהיה בו חנות וירטואלית - מה בדיוק אתם רוצים להציג באתר שלכם - את כל המוצרים - או מוצר מסויים - או בכלל שירות. את כל זה תעלו על איפיון תסדרו את זה קצת - ככה שיהיה לכם מושג מה אתם הולכים לדרוש ומה אתם רוצים לקבל מהחברה שתבנה לכם את האתר.

יש לכם דומיין ואיפיון - השלב הבא זה למצוא חברת בניית אתרי אינטרנט טובה שתבנה עבורכם את האתר. הארץ שלנו מפוצצת בחברות בניית אתרים וכולם מציעים שירותי בניית אתרים מכל הסגנונות ומכל המחירים. אם יש לכם תקציב מוגדר עדיף שתנסו להציע אותו לחברת האתרים על מנת לחסון זמן בהתברברות מיותרת מולם. לעיתים אם האתר שלכם הוא מאוד מאוד פשוט - כדאי אפילו שתנסו בעצמכם לבנות מספר דפים - המון אתרים נותנים שירותי בניית אתרים חינם ויש מערכות שניתן להוריד ולבנות איתם אתר פשוט ובחינם. אך קחו בחשבון שאם אתם עסק רציני עם כמות לקוחות גדולה ורוצים לעשות רושם עליהם - באמת כדאי שתשקיעו כסף באתר שלהם בכדי שגם ייראה אתם כזה מושקע.

לאחר שמצאתם חברת בניית אתרי אינטרנט חשוב שתדעו שמעבר לעלות של בניית אתר יש גם עלות שנתית של אחסון האתר (המקום בו הקבצים של האתר יושבים "פיזית")

לאחר כל זה יש לכם אתר - שתוכלו לנהל אותו בקלות על ידי מערכת לניהול תוכן ידידותית כשלהיא שתציע לכם החברה - חשוב שתנסו גם לראות אותה לפני כן על מנת להתחבר אליה ולהרגיש את הקלילות שלה.

בהצלחה.

נריה שמואלי
לק"י שיווק באינטרנט קידום אתרים מקצועי במנועי החיפוש




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב