דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדור הבא של העיצוב: שימוש בחיפוי מאבן 

מאת    [ 24/05/2012 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 1904 פעמים ]

הדור הבא של העיצוב: שימוש בחיפוי מאבן

 

תחום עיצוב הבית עבר שינויים רבים במהלך השנים, כאשר חלקם נובעים מצרכים של הלקוחות וחלקם מהתקדמות טכנולוגית המאפשרת שימוש בחומרים חדשים. ניתן לקחת כדוגמא את הנושא של חיפוי אבן, אשר מאומץ לאחרונה על ידי מעצבי פנים רבים ועל ידי בעלי בתים. בניגוד לשימוש בחומרים אחרים, חיפוי אבן מאפשר השגת אפקטים אסתטיים ייחודיים הן בקירות פנים והן בקירות חוץ. בנוסף, החיפוי מבטיח יתרונות של בידוד מפני חום וקור, מגן מפני רעשים, חוסם רטיבות ומונע נזילות או רטיבות. אם בעבר רוב בעלי הבתים הכירו רק את האפשרות של הדבקת טפטים הרי שכעת חיפוי באבן הוא האלטרנטיבה המועדפת, גם על פני צביעה דקורטיבית פשוטה. יחד עם זאת, גם שימוש במוצרי חיפוי מאבן אינם מונעים את הצביעה ולעיתים ניתן לשלב ביניהם. זו הסיבה העיקרית בגללה מומלץ לפנות אל בעלי מקצוע בכל מה שקשור לחיפוי אבן וליהנות מכל היתרונות.

 

מדוע יש לישראלים יתרונות בעת שימוש בחיפוי אבן?

עבור ישראלים השימוש במוצרי חיפוי מאבן נחשב אידיאלי, וזאת בזכות מגוון גדול של אבנים בצבעים וטקסטורות שונות. בניגוד אל מדינות אחרות בעולם, ישראל משופעת במוצרי אבן מהם ניתן לייצר חיפוי איכותי ואסתטי. חברות רבות המייבאות אבנים משלבות במוצריהן חיפוי המיועד לריצוף, אך לפני שבוחרים את סוג האבנים כדאי לדעת את ההבדלים העיקריים ביניהם.

 

חיפוי לקירות חיצוניים

כל חיפוי עשוי אבן המיועד לפנים הבית צריך להיות דק במיוחד, ולרוב עוביו של חיפוי כזה מגיע למידות של 1.5 ס"מ בלבד. הסיבה לכך היא שישנו חשש כי חיפוי אבן כבד יותר בתוך הבית לא יצליח לעמוד בהדבקה ועלול ליפול. ניתן לבצע חיפוי אבן גם מאבנים עבות יותר, אך כאן מומלץ להדביק אותן בחוץ ולא בפנים. למעשה, עוביה של אבן לחיפוי חיצוני יכול להגיע גם לארבעה ס"מ. הרכבת חיפוי אבן כזה נעשית תוך כדי שימוש בקשירות מיוחדות לקירות החיצוניים ולכן נמנעת נפילה. חיפוי אבן לקירות חיצוניים אפשרי בבתים מכל הסוגים ובערים רבות נעשה בו שימוש גם לצורך ריצוף מוסדות ציבוריים. המראה של חיפוי אבן מקנה תחושה מיוחדת ומרעננת בנוף האורבני הרגיל.

 

חיפוי לקירות פנימיים

על מנת לבצע חיפוי אבן בקירות פנים יש להתחיל מהרצפה. רוב אנשי המקצוע המבצעים חיפוי אבן מורידים את הפאנלים התחתונים ומתמקדים ביצירת תשתית תחתונה לקיר האבן העתידי. בנוסף, על מנת לשמור על המראה הטבעי של הקיר מודבק חיפוי אבן לקירות פנימיים ללא מרווחים בין האריחים. חיפוי אבן יכול לשמש את הבית בסלון, במטבח או בלובי הכניסה. ההדבקה של חיפוי אבן חייבת להיעשות בעדינות על ידי קבלן מקצועי, כאשר שכבה אחת של דבק נמרחת על הקיר ושכבה נוספת על גב האבן עצמה. 

מנהל אתרים בחברת סקופ אתרים ניהול אתרים ו בניית אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב