דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מועדון החלפת ספרים 

מאת    [ 24/05/2012 ]

מילים במאמר: 646   [ נצפה 1864 פעמים ]

מועדון החלפות ספרים

החלפות ספרים משומשים הם דרך מצוינת לשתף מידע בתוך הקהילה המקומית. תכנון הפרטים של החלפות הספרים זהו דבר חשוב. אלתור עלול ליצור בעיות והוצאות מיותרות. מתן  מבנה יעזור להגדיר את מטרות המועדון הספר. הנה כמה טיפים על איך להתחיל החלפות ספרים משומשים.

בניית תכנית

לכתוב בכמה משפטים את היעדים והמטרות של החלפות הספרים. להחליט האם החלפות ספרים צריך להיות ציבורי או פרטי? אפשרי גם ליצור מועדון החלפות ספרים שיאפשר לבני משפחה להשתתף.

 

אם מועדון ההחלפות ספרים פתוח לכולם? תחשוב על מי מחברי הקהילה יהיו ככל הנראה ראשון להגיב על הזמנה. התחל עם פליירים בחנויות ספרים, בתי קפה, במעונות של האוניברסיטה, ספריות בעסקים מקומיים. החלפות הספרים יהיו באופן אישי, באינטרנט, או שניהם?

ז'אנר

יוצר מועדון ההחלפות יהיה אחראי להחליט אם כל הספרים מתקבלים או אם הוא חותר להגיע לסוג מסוים. זה יכול להיות מדע בדיוני, רומנטיקה, מסתורין ורומנטיקה היסטורית, מתח, עיון, עזרה עצמית, דתיים ותחביב.

מקום

דע בדיוק מה העלויות  להפעיל את מועדון החלפת ספרים המשומשים. ייתכנו עסקים מקומיים רבים אשר יסכימו לאחסן את הספרים ואף לארח מפגשים ללא תשלום. במקומות מסוימים יוכלו להכיל מספר מסוים של האורחים ולספק כיבוד לכל האירוע. יש מסעדות ומזנונים רבים שיש להם חדרים פרטיים העומדים לרשות קבוצות מהסוג הזה. ההנהלה רשאית לתת הנחה לקבוצה ההחלפות אם האירוע מתקיים ביום מסוים של השבוע, כאשר העסק הוא בדרך כלל איטי.

 

תקציב מוגבל

 

אם יש תקציב  מוגבל למועדון ההחלפות ומקומות לא מוכנים לארח בחינם כדאי לנסות אופציות אחרות. לשקול הזמנת חדר במרכז הקהילתי המקומי, בית קפה שכונתי, או ספריה ציבורית. בדוק בלשכת המסחר ובקש רשימה של מקומות שיש בהם מחירי השכירות זולים מאוד.

בדוק יותר ממקום אחד כדי למצוא את המיקום הטוב ביותר לקיים את החלפות הספרים. חילופי הספר יכולים להיות במקום ציבורי שונה בכל חודש .זה יכול להיות בבית של חבר אחר בכל חודש .כדאי להיות יצירתי אם מועדון החלפות הספרים מוגבל בתקציב האירוח.

מלאי

האם כדאי להגביל את כמות הספרים?  מועדון החלפות הספרים מבוסס על הרעיון כי ספר או ספרים יכולים להחליף ספר או ספרים אחרים .רעיון זה נועד כדי שחברים יביאו מספר ספרים. עסקים שהוקמו יכול לתרום מאות ספרים באופן בלתי צפוי למועדון החלפות ספרים.


מקום לאחסן

 

כדי להחליט מראש בדיוק כמה ספרים ניתן להכיל במקום. להבטיח את תנאי האחסון תורם בכך שספרים לא יהרסו. להשאיר את הספרים בתיק פתוח או קופסה פתוחה תמנע נזק אם  יש יותר מדי לחות באוויר.

השנתי למכירה

כאשר יש יותר מדי ספרים ואנו נרצה לאחסן בנוחות, האם יהיה מכירת ספרים?  אם  נפתח למכירה לציבור זה יכול לעזור למשוך חברים חדשים ולספק רווחים. רווחים אלה יכולים לשמש עבור אירוע מיוחד או להוסיף מספר עותקים של ספר מסוים למועדון ספר או דיון נוסף. כסף יכול לעזור לקזז עלויות לאירועים מהתקציב של החלפות הספרים. להחליט מראש אם החלפות הספרים היא למטרת רווח או שלא למטרות רווח. אפ ויש רווחים שנעשו מעל סכום מסוים צריך להיות להפקידם בחשבון בשם החלפות ספרים. צור קשר עם רואה חשבון או עורך דין שיתן לכם עזרה בהקמת המבנה המשפטי.

הנוכחות המקוונת

יצירת נוכחות באינטרנט על ידי הקמת אתר החלפות. אתר ההחלפות מאפשר לציבור לדעת מתי אירוע החלפות ספרים מתקיים וכיצד תרומות יתקבלו. להשתמש בטוויטר כדי לעדכן את הציבור על אירועים חדשים, הודעות באתר ההחלפות  ובקשות הספר. התחבר אל אתרים של רשתות חברתיות  ופרסם בקשות על האירוע ספורות, כל יום אנשים בעלי עניין דומה.ידווחו על אירוע ההחלפות. יצירת כתובת דואר אלקטרוני כדי לקבל את כל הביקורות והמידע  שנכנס.
אנשים יחפשו את מועדון ההחלפות ספרים, אל תפחד להגיע אל חברי הקבוצה באינטרנט. שאל שאלות חשיבה ביקורתיות הקשורים למועדון החלפות ספרים. את התגובות והתשובות תביא לתשומת לב של קבוצת. ההחלפות ספרים, להיות מקצועי להתייחס לכל החברים בכבוד.

 

הצלחה מסחררת!

 

 

 

החלפה שווה זהב וגם ההפך! החלפות זה השופינג החדש, זה חסכני זה ירוק זה כיף, זה חינם!www.swopit.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב