דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אדריכלות בתים - איך הופכים שיפוץ דירה למהנה ולא ההפך 

מאת    [ 23/05/2012 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 1987 פעמים ]

בממוצע, אורך תהליך שיפוץ הדירה פרק זמן שבין מספר שבועות למספר חודשים, הכל תלוי באופיה ובהיקפה של המלאכה. ואף על פי כן, כל שיפוץ באשר הוא, קטן וגדול כאחד, כולל בתוכו בימים כתיקונם ארבעה שלבים מרכזיים שלא ניתן לוותר עליהם. במאמר שלפניכם נתייחס לארבעתם בהרחבה:

ניסוח החזון – השלב הראשון בתהליך הוא במידה רבה גם החשוב ביותר. בשלב זה יהיה עליכם להבין בדיוק כיצד תרצו שהדירה שלכם תיראה לאחר השיפוץ. לשם כך תזדקקו לשירותיו של אדריכל פנים המצוי בתחום ואשר יסייע לכם להפוך את המחשבות שלכם לכדי תכנית סדורה. אדריכל הפנים יהפוך לחלק בלתי נפרד מהתהליך כולו משום שמתוקף תפקידו, הוא יוכל להגיד לכם מה ניתן לביצוע בפרק הזמן המוגדר.

זהו גם השלב שבו המעורבות שלכם היא הגדולה ביותר – השלב שבו אתם משוחחים עם האדריכל הפנים  ופורטים לפניו את החזון שלכם. לשם כך אתם זקוקים למלוא היצירתיות שצפויה לשפר ללא ספק את מצב רוחכם.

הכנתו של כתב כמויות – לאחר שהכנתם ושרטטתם את החזון שלכם על גבי הנייר בסיועו של אדריכל הפנים, הגיע הזמן לעבור לשלב הבא ולהבין בדיוק למה אתם זקוקים על מנת להפוך את החלום למציאות ברת קיימא. לשם כך יהיה עליכם להכין, שוב, בעזרתו של אדריכל הפנים, את כתב הכמויות הכולל פירוט של כל סוגי החומרים והעבודות להם תזדקקו בנוסף לכמויות המדויקות הנדרשות, וזאת לצד מטלות שוטפות נוספות שחייבות להתבצע. בכתב הכמויות נכון יהיה לפרט את הכל עד לפרט האחרון.

קבלת הצעות מחיר מהקבלן, בעלי המקצוע, חומרים וכו' – עם סיום הכנתו של כתב הכמויות, תוכלו לגשת למספר בעלי מקצוע וספקים בליווי אדריכל הפנים ולדרוש מהם הצעת מחיר מדוייקת לביצוע העבודה, וזאת בהתאם למצויין בכתב הכמויותלא מומלץ לחתום כבר על הצעת המחיר הראשונה שתקבלו לידכם – ערכו סקר שוק מקיף ככל הניתן ובקשו גם הפעם סיוע מאדריכל הפנים, שוודאי מכיר לא מעט בעלי מלאכה שעל פועלם ניתן לסמוך.

בחירה בקבלן השיפוץ ופיקוח על העבודה עד לסיום – לבסוף, בשעה טובה התחלתם את השיפוץ, כעת הגיע זמנכם לנוח ולתת לבעלי המלאכה לבצע את עבודתם. ואף על פי כן, אל נא לכם לנטוש לחלוטין את הזירה, כי אם לפקח על ביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר. באם מדובר בשיפוץ יסודי שידרוש מכם לעזוב את הדירה למשך כמה חודשים, בקרו בה מעת לעת וודאו כי הכל מתבצע לשביעות רצונכם.

על מנת שכל השלבים בתהליך שיפוץ הדירה יתבצעו כהלכה, מומלץ מאוד שתלווה אתכם חברה לאדריכלות פנים, המבצעת הלכה למעשה בצורה מקצועית את כל השלבים: תכנון, ניהול ,בחירת חומרים, העסקת בעלי המקצוע ופיקוח.

לקריאת המאמר המקורי  - אדריכלות פנים

אודות: "הום אאוטפיטרס" הינה חברה המסרת את מגוון השירותים הקשורים באדריכלות בתים פרטיים שיפוץ ועיצוב החלל תוך מתן דגש על איכויות הגימור וניצול השטח ברמה האופטימלית והפונקציונלית לכל בית, דירה, עסק, או משרד. חברה מאפשרת, בהתאם לבחירתך, את ביצוע הפרויקט וניהולו באחריות ובליווי מלא הכולל תכנון, בחירת החומרים, העסקת בעלי מקצוע ופיקוח - הכל תחת קורת גג אחת. "הום אאוטפיטרס" מציעה שירות אישי וייחודי ומתמחה בתכנון, חידוש וייצור מטבחים, ארונות קיר, דלתות ורהיטים מעוצבים - פנים חדשות לבית שלך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב