דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לקחת משכנתא 

מאת    [ 23/05/2012 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 1684 פעמים ]

אם אתם מתכננים לרכוש דירה בזמן הקרוב, שווה לכם לשקול בחיוב להיעזר בשירותים של חברות אשר מספקת שירותים של ייעוץ משכנתאות.

לקיחת משכנתא היא בעבור רבים מאיתנו העסקה הכלכלית הגדולה ביותר שנבצע במהלך חיינו. מדובר בהלוואה בסכום שנע בד"כ בין 300,000-600,000 ש"ח ולעתים אף יותר מכך, שנפרשת לטווח זמן ארוך בממוצע של כ-20 שנה. כאשר אנו עומדים לבצע עסקה שכזו שיש לה השלכות כלכליות מרחיקות לכת על חיינו לשנים רבות, מובן מאליו שכדאי לעשות כל מאמץ כדי להפוך את העסקה לטובה ביותר האפשרית הן מבחינת התנאים שלה והן מבחינת ההתאמה שלה לצרכים הכלכליים והכספיים שלנו בהווה ובעתיד.

כיום קיימים מסלולים רבים מאד של משכנתאות אשר מוצעים ע"י הבנקים למשכנתאות בישראל. המסלולים האפשריים מתאימים כל אחד ללקוחות מסוג אחר. ישנם לקוחות שמעדיפים סיכון רב יותר, אחרים מעדיפים ודאות גבוהה יותר ומוכנים לשלם יותר, לקוחות אשר רוצים לשלם כמה שיותר מהמשכנתא בתקופה רחוקה ככל האפשר ולעומת זאת לקוחות אשר מעדיפים להחזיר את המשכנתא מוקדם ככל האפשר. כדי לבחור איזו משכנתא מתאימה לכם מבין כל המסלולים האפשריים יש לבצע מחקר רב, וגם אז לא בטוח שתצליחו להבין את היתרונות והחסרונות של כל אחד מסוגי המשכנתאות השונים.

בישראל פועלות חברות רבות שמספקות שירותים של ייעוץ משכנתאות. השירות הפך לפופולרי מאד בשנים האחרונות, לאחר שהבנקים למשכנתאות החליטו להציע מגוון רחב יותר של מסלולים מבעבר, כולל מסלולים שמשלבים בין סוגים שונים של מסלולי ריבית מתחלפים. אם אתם עומדים לקחת משכנתא, שירות כזה בהחלט יכול לסייע לכם.

יועצי משכנתא עוזרים לכם תחילה להגדיר מהי המשכנתא שאתם יכולים לקחת ולעמוד בה. הדבר יכול למנוע מכם הסתבכויות עתידיות וחובות. הם עוזרים לכם לנתח את מצבכם הפיננסי בהווה ובעתיד, עד כמה שהדבר ניתן, ובהתאם לבחור את גובה המשכנתא שאתם יכולים לקחת ואת צורת החלוקה שלה. כמו כן, הם עוזרים לכם לבחור מבין כל המסלולים השונים איזה מסלול עשוי להתאים לכם בצורה הטובה ביותר, בהתאם למצבכם הפיננסי האישי.

שירות נוסף חשוב שהם מציעים הוא מו"מ מול הבנקים השונים למשכנתאות. הבנקים, בניגוד למה שניתן לחשוב, אינם אובייקטיבים ומנסים להטות אתכם לעבר המסלול המשתלם ביותר עבורם ולא לזה שמתאים לכם. בנוסף, הם נוטים שלא להציע את ההצעה הטובה ביותר למי שאינו מנהל מולם מו"מ קשוח. יועץ משכנתאות שיודע כיצד לנהל מו"מ ומכיר את כל הטריקים הקטנים של הבנקים, יכול לסייע לכם להוריד את הריביות ולהשיג את המסלול הטוב ביותר בתנאים המשתלמים ביותר, דבר שיכול לחסוך לכם סכומי כסף גדולים במיוחד. 

ליאת כהן,
עורכת תוכן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב