דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהם סוגי האתרים הנפוצים לעסקים? 

מאת    [ 22/05/2012 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 2300 פעמים ]

מהם סוגי האתרים הנפוצים לעסקים?

 

כמעט כל עסק בעולם מפעיל כיום גם אתר אינטרנט. מלבד העובדה שישנם עסקים רבים הפועלים רק באמצעות אתר האינטרנט שלהם, הפכו האתרים לפלטפורמה העיקרית דרכה מוצאים הלקוחות מידע על החברה. בנוסף, אתרי האינטרנט המודרניים מאפשרים רכישות אונליין של מוצרים ושירות. אך בניגוד לעולם התוכן, בכל מה שקשור אל עסקים ניתן למצוא מספר רב של סוגי אתרים. מה ההבדל בין כל אחד מהם וכיצד ניתן לבצע בניית אתרים איכותית?

 

אתרי תדמית ואתרי קטלוג

הסוג הראשון של אתרי אינטרנט לעסקים הוא אתרי התדמית. למעשה, מדובר על בניית אתרים אשר תפקידם לספק מידע שיווקי, לאפשר קידום אורגני, להבליט את שם העסק ולהציג פרופיל מלא על החברה והשירותים שהיא מציעה. הסוג השני של אתרים נפוצים לעסקים הם אתרי הקטלוג. מדובר על פלטפורמה דרכה מציגה החברה את קטלוג המוצרים שלה, אך ללא אפשרות רכישה. בניית אתרים המיועדים להצגת הקטלוג יכולה להיעשות בצורה עצמאית מהאתר הרגיל, או בנוסף אליו. אתרי קטלוג מציגים מידע כמו שם המוצר, תמונה שלו, תיאור, מחירים ובמידת הצורך גם מידות אפשריות.

 

במה כרוכה בניית חנות וירטואלית?

סוג נוסף של אתרים נפוצים לעסקים הם אלו הקרויים חנות וירטואלית, או אתרי מכירות ומסחר. בניית חנות וירטואלית לא מיועדת רק למוצרי אופנה או צריכה, אלא מציעה גם אפשרויות רכישה לשירותים נוספים. לאחר בניית חנות וירטואלית יכולים הלקוחות לרכוש מוצרים בסליקת כרטיסי אשראי, ליצור קשר טלפוני או לשלם בעזרת דואר אלקטרוני. בניית חנות וירטואלית מחייבת הצגה ברורה של המידע והתנאים ולכן חברות המתמחות בסוג כזה של בניית אתרים עוזרות לבעלי החברה לאפיין את האתר, לפלח את קהל היעד ולייצר סביבה נוחה לרכישה.

 

מה בין חנות ווירטואלית לאתרי תדמית

 

ראינו כבר שיש שני סוגים עיקריים של בניית אתרים לעסק הראשון הוא בניית אתר לעסקים ובנוסף בניית חנות וירטואלית. אתר תדמיתי מטרתו העיקרית היא לעשות רושם לשווק ולגרום לעסק עצמו להמיר גולשים ללקוחות. חנות וירטואלית יש לה תפקיד פשוט והוא למכור. לגרום לכמה שיותר לקוחות לבצע רכישה אונליין של מוצרים בחנות שלכם. ישנם מקרים שניתן לשלב בין אתר תדמית לאתר מכירות אולם יש לשקול זאת היטיב כיוון שפעמים רבות נוצר מצב של "תפסת מרובה לא תפסת" . האתר מבלבל את הגולש ולא משיג את מטרתו לשם כך יש להתייעץ ולעשות חושבים עוד לפני ולשקול את האפשרויות. יכול להיות שיהיה זול וריווחי יותר ליצור שני אתרים שונים אחד לכל מטרה.

בניית אתרים מאיה ויז'ן, בניית אתרים לעסקים, אתרי תדמית, אתרי מסחר, אתרי מכירות, מערכות ניהול תוכן חכמות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב