דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לעצב מחדש את הבית שלכם באמצעות מדבקות קיר 

מאת    [ 22/05/2012 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 1709 פעמים ]

אם אתם מביטים על הקיר שלכם ולא מצליחים לשים את האצבע על הדבר שחסר בו, אולי התשובה מביטה היישר בפרצוף שלכם. אינכם מוכרחים להשקיע כמות רבה מדי של כסף על מיזמים לשיפוץ מחודש של ביתכם על מנת להפוך את המראה של מרחב המחייה שלכם למשהו חדש ומרענן. לפעמים כל מה שנדרש הוא הוספת אביזר ביתי אחד, שנבחר בקפידה ומעוצב היטב, והוא זה שיפתור לכם את הבעיה. דוגמאות לאביזרים מהסוג הזה הן מדבקות קיר. אביזרים אלו הם לא שונים לחלוטין מטפטים, אבל הם דומים יותר לפוסטרים שהיינו תולים בחדר שלנו בצעירותנו, או למדבקות שבהן אהבנו לשחק בתור ילדים. חישבו על מדבקות קיר כעל מדבקות מתוחכמות שיכולות לשנות את האופן שבו אנו מסתכלים על פינה במרחב הצנוע שלנו.

 

מדבקות קיר בעלות עיצוב מרענן ומובחן יכולות להציג הצהרת עיצוב על הקיר שלכם. מדבקת קיר Cuckoo Clock, לדוגמה, בנויה בסטייל גרפי בוטה, אבל נמסרת עם נגיעות משעשעות עדינות שמרככות את העיצוב השחור-לבן. ציפור הקוקייה האדומה שנראית בעיצוב גם היא חותמת את המוצר בדרך שובבנית. אבל אל תתנו למדבקה זו להטעות אתכם; זוהי אינה רק מדבקה שעשויה-היטב למבוגרים. מדבקת הקיר Cuckoo Clock מגיעה עם מכניזם של שעון אמיתי, מה שהופך את הפריט הנהדר הזה, בעל העיצוב המודרני המינימליסטי לדבר שהוא גם שימושי ויעיל בבית.

 

אם אתם חפצים במראה חינני הרבה יותר ובו בזמן מהמם, מדבקת קיר Delicate עשויה להיות התוספת המושלמת לקיר שלכם. מדבקת הקיר Delicate, שמציגה ביקור של ציפור קטנטנה אצל הלבלוב העדין של פרחים שחורים ולבנים משוכפלים, היא הפרט המושלם והמפתיע שחסר על קיר הסלון שלכם. גם מדבקת קיר לא יקרה זו תוכיח את עצמה כבחירה נהדרת שתעלה לכם פחות מ-200 שקלים.

 

אם כבר מדברים על מתנות מעוצבות, קיים מבחר של אפשרויות המוצעות באתרי עיצוב בפחות מ-150 שקלים. מתנות מעוצבות אלו, שמעוצבות בצורה מושלמת ושאינן יקרות מדי, נפרשות על פני צעצועים מתוחכמים, כמו ערכת הרכבה של רכב חיפושית שיכולה לתפקד גם כקישוט לבית או כפריט בלתי נשכח ואהוב של חבר או ילד ביום ההולדת שלו או שלה. מכונית צעצוע זו עשויה מעץ ומורכבת כמו פאזל תלת ממדי. החומרים הבטיחותיים שמהם היא עשויה הופכים אותה למתנה הטבעית לבנים צעירים שמתחילים לפתח את אהבתם למכוניות. אין כל צורך בדבק או בעבודה עם פטישים – הפולקסווגן המפורסמת גם היא עזרה באיזשהו אופן. המוצר נבנה בעזרת העזרה של השירות לאנשים בעלי צרכים מיוחדים.

 

מגיש המאמר הינו מעצב מוצר. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר:   : אנימי - עיצוב לפני הכל - מתנות מקוריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב