דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החלפת בגדים ישנים 

מאת    [ 21/05/2012 ]

מילים במאמר: 644   [ נצפה 2452 פעמים ]

אם יש לך בגדים ישנים שהיית רוצה להיפטר מהם ואתה לא בטוח מה בדיוק איך לעשות זאת? שקול להשתמש באתר באופן מקוון כדי להחליף את אותם בגדים תמורת בגדים לא רצויים של מישהו אחר. אתרי החלפות בגדים מקוונים הפכו פופולאריים מאוד, הרעיון התחיל, אנשים נפגשים להחליף את הבגדים הישנים שלהם, אביזרים ופריטים אחרים עבור החדשים (משומשים). החלפת בגדים לא רק מאפשרות לך למחזר את הבגדים שלך על ידי כך שאתה נותן להם בית חדש אלה זה מאפשר לך להוסיף פריטים חדשים לארון הבגדים שלך בתמורה. 
איך מחליפים בגדים בצורה מקוונות? 
ראשית, יהיה עליך להירשם לאתר חילופי בגדים באינטרנט, אני הייתי ממליץ על swopit.co.il, אתר אמין ונוח להחלפה. לאחר יצירת החשבון, תוכל להתחיל להקים פריטים שברצונך להחליף, בכל אתרי ההחלפות תוכל למצוא המון קטגוריות של מוצרים שונים, אבל כמעט כולם מאפשרים חילופי בגדים ואביזרים. יש גם רשימה של פריטי תכשיטים ומוצרי קוסמטיקה. 
לפני הקמה של הפריטים שאתה רוצה להחליף, כדי שתכין תמונות של כל פריט נגיש על הכונן הקשיח של המחשב מפני שבעת יצירת פריט חדש ברשימת הפריטים שאתה רוצה להחליף אתר ההחלפות ייתן לך את האפשרות להעלות תמונה של בגדים או אביזר. התצלום אינו נדרש אבל קרוב לוודאי שלא תמצא רבים שיסכימו להחליף את הפריטים שלהם על משהו שהם לא ראו. 
זה גם עוזר להחליף את הפריטים כאשר המפרט עשיר ורחב באתר, לדוגמא שם המותג וחומר בגדים. מידע מפורט אינו נחוץ תמיד, אך ככל שתהיה יותר מפורט יהיה יותר קל להבין את התיאור שאתה מספק, כך קל יותר לגולשים אחרים להבין למצוא את מה שהם מחפשים. אם אתה ישר ותספר על כל החורים או כתמי קפה, תפרים רופפים, ועוד בבגדים שלך קיים פחות סיכוי שיקום סכסוך. תיאורים מפורטים יכולים להוביל לאמון בין מחליפים באתר,מה שמוביל למשוב חיובי לאחר שההחלפה הושלמה, כמובן יוביל לבקשות החלפה נוספות ועוד. 
לאחר יצירת רשימת מלאי באתר ההחלפות שבחרת, אתה יכול להתחיל להרוויח הצעות עם משתמשים אחרים כדי להחליף בגדים או פריטים אחרים. כל אתר באינטרנט החלפת בגדים מוגדרת בצורה שונה, איך זה בדרך כלל עובד: 
חפש את הפריטים, בגדים שפורסמו באתר שיכולים לעניין אותך. כאשר אתה מוצא משהו שאתה רוצה, אז אתה צריך להודיע לבעלים .אתה אמור להיות מסוגל לעשות זאת על ידי בקשה להחליף בצורה הרשמית של האתר או על ידי שליחת הודעה ישירה לגולש, ההודעה תופיע לגולש בתיבת הדואר הנכנס. יהיה לך את האפשרות להציע את מה שאתה נותן להם בתמורה, אבל זה בדרך כלל עובד טוב יותר אם מזמינים אדם כדי להציג את הרשימה ולהציע משהו בעצמם. 
לאחר שידעו במה אתם מעוניינים, הם יוכלו להסתכל על הרשימה שלך ולראות מה אתה מציע להחליף, כדי לבדוק אם יש משהו שהם רוצים. לאחר מכן הם שולחים את ההצעה בחזרה אליך, שבו ירשמו איזה מהפריטים הם רוצים עבור הפריט הרצוי. או, אם הם לא יכולים למצוא את מה שהם רוצים ברשימה שלך, הם יכולים לסרב לבקשת ההחלפה שלך 
התהליך עובד אותו דבר כאשר כשמישהו יוזם להחליף איתך. 1. רוב האתרים יודיעו לך כאשר מישהו יוזם בקשה להחליף או הגיב על בקשה שלך. ניתן גם לגשת למידע על דף חשבון שלך. 
אז עכשיו יש לך קשר עם משתמש אחר ומוסכמת החלפה, בשלב זה תצטרך להחליף כתובות. בדרך כלל האתר יספק לשני הצדדים את המידע על האחרים באופן אוטומטי, אבל זה תמיד טוב לאשר עם האדם האחר באופן ישיר. זה גם מאפשר תקשורת יותר אישית. 
אתה חופשי לעבוד בכל הסדר שאתה רואה לנכון עם האדם שאתו החלפת, אבל מקובל שאדם עם ציון דירוג נמוך יותר או פחות זמן כחבר באתר החלפות שישלח את הפריט קודם את הפריט שלהם. זה עוזר למנוע מריבה על החלפה שלמרבה הצער היא דאגה לגיטימית בעולם של החלפות הבגדים באינטרנט. כאשר אדם מקבל את הפריט שלך לאחר מכן ישלחו לך את שלהם. כאשר הסכם ההחלפה כבר בוצע, עבור שני הצדדים יש כעת את האפשרות של מתן משוב אחד על השני, באתרים הגדולים דירוגים מספריים נדרשים ומאד עוזרים, זהו מידע מרתיע במקרה וקיבלת ביקורת רעה,אבל זה גם עוזר למחליפים אחרים להקים מוניטין באתר, כמו גם להרוויח את הזכות להחליף עם יתרון. החלפות זה השופינג החדש, אז קדימה להחליף.

החלפה שווה זהב וגם ההפך! החלפות זה השופינג החדש, זה חסכני זה ירוק זה כיף, זה חינם!www.swopit.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב