דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת טבעות נישואין - טיפים לבחירה הנכונה 

מאת    [ 21/05/2012 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 2201 פעמים ]

הרבה מחשבות מושקעת בבחירת טבעות אירוסין, אבל מה עם התכשיט האחר, שאותו תענדו למשך שארית חייכם – טבעת הנישואין? בעוד שטבעות אירוסין הן רק סמל לעתיד להתרחש, טבעות נישואין הן סמל שמעיד כי אתם נשואים.

בגלל שאת טבעת הנישואין שלכם תענדו במשך שארית חייכם, אתם צריכים לבחור טבעות נישואין בקפידה רבה. בחירת טבעות נישואין נעשית קלה יותר אם יש לכם מספר טיפים והמלצות שינחו אתכם בבחירתכם. המשיכו לקרוא כדי ללמוד את הטיפים שיעזרו לכם לקנות את טבעות הנישואין המתאימות עבורכם ביותר.

תקבעו תקציב. לפני שאתם דורכים כלל בחנות תכשיטים, אתם צריכים לקבוע לעצמכם את גבול ההוצאה על זוג טבעות נישואין. בדרך כלל ממליצים כי התקציב יעמוד על כ3 אחוזים מהתקציב שברשותכם לארגון החתונה, אך מאחר והתקציב משתנה מחתונה לחתונה, אתם לא חייבים להיצמד ל3 אחוזים. אם כבר חשבתם על סכום מסוים, לכו על זה. כאשר יהיה לכם תקציב קבוע מראש, יהיה קל יותר לנפות ולברור מבין המבחר הגדול של טבעות נישואין. המחיר ישתנה בהתאם לסוג המתכת וגם סוג האבנים שתרצו. טבעות נישואין פשוטות עשויות זהב הן הטבעות הזולות ביותר לרוב ויש גם טבעות עשויות פלטינה שיכולות לעלות החל מפי 3.

הכירו את המתכות. טבעות נישואין מגיעות בסוגי מתכות שונים. המתכת הכי פופולאריות לטבעות הן זהב, זהב לבן, פלטינה וטיטניום. זהב, זהב לבן ופלטינה הן מתכות סטנדרטיות בעולם התכשיטים, אך טיטניום זו אפשרות טובה לא פחות, במיוחד אם עורכם אלרגי למתכות מסויימות או אם אתם מחפשים טבעות נישואין זולות יותר. בנוסף, טבעות בצבעי מתכות שונים, יכולים להתאים יותר ופחות לצבע עורכם. נסו לבחור טבעת העשויה ממתכת שצבעה מחמיא לעורכם.

תבדקו כמה שיותר טבעות. כשאתם מתכוונים להתחיל לחפש אחר זוג טבעות נישואין, תבדקו את המבחר של מספר חנויות תכשיטים, לפני שתבצעו כל החלטה או קנייה. השוו  את המבחר והמחירים בין החנויות כדי להגיע למסקנה באיזו חנות כדאי לקנות את הטבעות. בגלל ששניכם צריכים טבעות נישואין, יש חנויות שיקנו לכם בעקבות זאת הנחה, על קניית זוג טבעות. אם אתם רוצים לקנות טבעות שונות בחנויות נפרדות, כדאי להיצמד לאפשרות זו. עדיף שתהיו שלמים עם ההחלטה שלכם מאשר שתחסכו מעט כסף על טבעת שלא תאהבו.

תקנו את הטבעות בזמן. לאחר שאתם מתארסים, אתם שוקעים בקלות בתוך הטרחה של ארגון החתונה שלכם, עד כדי שאתם מסוגלים לשכוח שאתם צריכים לקנות טבעות נישואין. מומלץ שתתחילו לחפש אחר טבעות לפחות חודשיים לפחות תאריך החתונה.

קניית טבעות נישואין היא משימה פשוטה ומהנה. בעזרת הטיפים במאמר זה, מציאות הטבעות הנכונות תהפוך להיות משימה פשוטה.

המאמר הובא בחסות פורטל אינדקס חתונה, פורטל לזוגות מתחתנים המביא לכם מידע מפורט על תחום החתונה ואלפי עסקים בתחום החתונה וארגונה. www.indexchatuna.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב