דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אירוע החלפת צעצועים 

מאת    [ 21/05/2012 ]

מילים במאמר: 844   [ נצפה 2127 פעמים ]

בואו נודה על האמת צעצועים יכולים להיות הוצאה יקרה. ואם אתם כמו רוב ההורים, בוודאי יש לכם ערימה שלמה (או שניים) בבית שהילדים שלכם אפילו לא מסתכלים עליה יותר. עסקת חילופי צעצוע היא דרך מצוינת להיפטר מאותם צעצועים שאינם בשימוש ולקטוף כמה צעצועים חדשים. כל אחד זוכה, הילד שלך מקבל כמה צעצועים חדשים ותוך כדי אתה מקבל קצת שטח נוסף בבית שלך. הנה הסבר.

עשה זאת כך:

לאמוד את האינטרס של האנשים, רוב ההורים יגיבו בחיוב על הרעיון של חילופי צעצועים, אבל אתה רוצה לוודא שיהיה לך מספיק להחליף פריטים ואנשים להשתתף.
להחליט על המיקום. ג'ני פולק ניו יורק שארגנה החלפות צעצועים ראשונה בעונת החגים, אמרה גדול יותר הוא טוב יותר. גם אם בסופו של דבר לא נשתמש בכל המקום, אתה מעדיף להיות במקום גדול מדי מאשר קטן מדי. יותר מקום פשוט נותן לך יותר מקום כדי לארגן יותר מקום לאנשים לגלוש ולהסתובב. תבקשו מכל מי שבאפשרותו לתת לך להשתמש בשטח שברשותו, תראו אם לאנשים יש שולחנות וכיסאות תבקשו שיביאו גם כן או אם תצטרך תספק משלך.
הזמן להחליט מתי תוכלו לקיים את אירוע החלפות הצעצועים שלכם. גם אם האירוע החלפות צעצועים שלכם הוא קטן, אתה עדיין צריך קצת עזרה. פולק גילה שלוש או ארבע אמהות שהיו מוכנות לסייע (בארגון המוצרים ובהערכה של כל הפריטים). כל דבר שנשאר כדי שיהיה אפשר לתרום לנזקקים.

ברגע שסגרתם את תאריך האירוע תבדקו עם בעל המקום שהמקום פנוי בתאריך הזה, תחליטו גם עם כולם שזה בסדר מבחינתם לתרום את כל מה שנשאר.

הגדר כללים. אפשר לקבל צעצועים חדשים? כיצד מגדירים צעצוע לא ראוי להחלפה?, האם אפשר לקבל משחקים גם אם חסרים חלקים?  האם צריך לנקות את הצעצועים לפני הגעה לאירוע החלפת הצעצועים? האם יש הגבלה על מספר דברים שמישהו יכול להביא? האם יש סוג של צעצוע שאתה לא מוכן לקבל (צעצועים אלימות או מלחמה למשל)? כמה זמן מראש אנשים צריכים להביא פריטים להחליף?הילדים יוכלו להגיע לאירוע ההחלפה? האם החלפת בגדים או ציוד לתינוק אפשר להחליף גם או שאתה פשוט מגביל את ההחלפה לכדי צעצועים? האם הצעצוע צריך לעבוד? כדאי לפרט את הציפיות שלך באופן ברור וכמה שיותר מוקדם.
יוצאים לדרך, להתחיל לעשות שיחות טלפון, שליחת דואר אלקטרוני, פרסום פליירים. שימו לב שאתם מציינים את כל הפרטים בפרסום, את התאריך, השעה, העלות (אם אתה לחייב להיכנס) את מה שאתה מחפש וכל הכללים שהגדרת. כלול מידע כגון כתובת דואר אלקטרוני כדי שאנשים יוכלו לפנות אם יש להם שאלות.
ביום אירוע ההחלפות תגיע מוקדם לפני כולם. תכין קטגוריות - לדוגמא בובות פרווה, מכוניות ומשאיות, בובות ואת בתי בובות, בניית צעצועים, ספרים, משחקים וחידות, צעצועים שמשמים מחוץ לבית וציוד ספורט, יצירה, צעצועי תינוקות, משחקי וידאו ו-DVD. ברור שאתה יכול ליצור בעצמך לפי הצורך קטגוריות. פולק ביקשה מצוות האמהות שהיו אתה לקפוץ על שקית הצעצועים ברגע שהיא מגיע וישר להתחיל במיון וארגון הכול במהירות.

להחליף! ודא שיש הרבה עוזרים (אולי מתנדבים הם יכולים ללבוש צבע זהה או כובעים כדי להבחין בהם בתוך ההמון) כדי לסייע לענות על כל שאלה.

לאחר שכולם החליפו עד הצעצוע האחרון, סביר להניח שיהיה לך כמה פריטים שנותרו  אותם נתרום אותם או שיהיו אנשים שירצו לקחת אותם הביתה (מה שהחלטתם מראש). לוודא שאתם משאירים שטח נקי, אם לא נקי יותר מאיך שהיה לפני שהשתמשתם בו. וכמובן נוודה לכולם על העזרה.
להעריך איך היה. האם האירוע ההחלפה שלך היה להצלחה? היית עושה את זה שוב? מה היית עושה אחרת?
טיפים:

תחשוב טוב על מיקום. כמה אירועי החלפת צעצועים מתקיימים בבתים פרטיים, אבל אם הרעיון של הרבה אנשים (חלקם זרים) משוטטים לך ברחבי ביתך מושך, אז כדאי לכם לשקול למצוא ניטרלי יותר – בבית ספר, בית כנסת או מרכז קהילתי, כולם מועמדים טובים . ברגע שבחרתם, לעבור על חוקי יסוד ופרטים עם הבעלים של שטח - כמה אנשים מותר במקום בבת אחת? האם יש תשלום? כמה זמן יהיה המקום ברשותך? האם יש חניה? האם מותר לתלות שלטים על הקירות? האם יש מתקני שירותים? האם אוכל ומשקאות מותר בפנים? האם יש צורך בביטוח נפרד?
לשקול לא לאפשר לילדים להשתתף באירוע ההחלפה.אולי אצל פולק, זה היה המפתח להצלחת אירוע ההחלפה, ציין כי אם אתה שם את הילדים בחדר מלא צעצועים הם ירצו לשחק עם כל דבר כאן ועכשיו. שלא לדבר על אם אתה מחלק כמה צעצועים של הילד, הוא לא יכול להיות שמח על כך - גם אם הוא לא שיחק עם משהו שנים.
להיות רגיש (ומציאותית) בעת הקצאת ערכים פריטים. זה קשה, כי זה עשוי פוגע כשאתה רואה בובה ישנה שלאימא אחרת זוהי הבובה הראשונה של בת שלה. אם אתה חושב שמשהו שווה 2 שקל ואדם אחר חושב שזה שווה 7 שקל, נסו לפגוש אותם באמצע הדרך.

לבוא עם תוכנית לצעצועים שנשארים, כי סביר להניח שהאנשים שהביאו חלק מהצעצועים לאירוע ההחלפה לא ירצה אותם בחזרה. לאחר אירוע ההחלפה תרם פולק את הפריטים שלא נבחרו לכנסייה תמורת אירוח של אירוע ההחלפות. ניתן גם לאסוף צדקה או לראות אם בגן או בספריה המקומית מעוניינת לקחת אותם.
להירגע ולנסות להשתעשע עם זה, אתם עושים שירות והמטרה היא (בתקווה) לחסוך כסף בזמן שאתם עוזרים להיפטר מעומס כלשהו. הבונוס הוא כי סביר להניח יהיה לסכם עם כמה צעצועים חדשים שהילדים יקבלו.
מה שאתם צריכים
הרבה מוצרי ילדים משומשים - צעצועים, תקליטורי DVD, משחקים, ספרים, אופניים ועוד
השתתפות של אנשים
כמה מבוגרים שיעזרו
מקום כדי להכיל את הצעצועים והמשתתפים
קופונים כדי לשמש כמטבע
טבלאות למקם פריטים, כיסאות שיהיה אפשר לשבת
אספקה ראשית - נייר, סרט, נעצים, סמנים
לחסוך כסף על הוצאות.

הצלחה מסחררת!

החלפה שווה זהב וההפך! החלפות זה השופינג החדש, זה חסכני זה ירוק זה כיף, זה חינם!www.swopit.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב