דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק עסקים בפייסבוק 

מאת    [ 21/05/2012 ]

מילים במאמר: 514   [ נצפה 2272 פעמים ]

 

 

 

שיווק עסקים בפייסבוק

קודם כל – למה דווקא פייסבוק?

פייסבוק הוא ענק אינטרנט בו רשומים מעל חצי מיליארד אנשים ברחבי בעולם, בכל מקום בעולם.

הפייסבוק מהווה אתר חברתי, אך בנוסף הוא גם מנוע חיפוש ועם הזמן התפתח הפוטנציאל העסקי שבו המהווה כר חשיפה גדול לקהל לקוחות פוטנציאלי עצום שיכול להפוך ללידים עבור העסק שלך.

האם חלפה במוחכם העובדה כי בעולם שמחוץ לרשתות החברתיות קשה מאוד לתקשר עם לקוחות פוטנציאליים? עליך להניע אותם לפעולה אקטיבית  - להרשם לתפוצת דוא"ל, להצטרף למאגר לקוחות, לשמור איתם על קשר רציף, לדעת מה בדיוק הלקוח רוצה או מה הוא חושב על העסק או המוצר שלכם. דרושה השקעה הכרוכה בהשקעת כסף וזמן רב.  

פייסבוק היא דרך קלה לפתוח דף משלכם ,למלא אותו בתוכן איכותי שישקף אתכם ואת המוצר שלכם, לעדכן ולהגיע לחשיפה לקהל רחב תוך זמן קצר יחסית.

שלושה יתרונות לשיווק בפייסבוק : תקשורת, תקשורת, תקשורת!
היתרון בשיווק בפייסבוק הוא הקשר הישיר עם הלקוח: פייסבוק הוא פלטרפורמה בה ניתן ליצור קשר עם הלקוחות ולעניין אתו במבצעים, חדשות, לפתוח קבוצות דיון, גם מבלי להציף אותו בניוזלטר פולשני ומעיק שעלול לפגוע בתדמית שלך.
עליך לאפשר לפייסבוק להפוך לנייר הלקמוס של העסק שלך- אם תפעל נכון, שיווק בפייסבוק יאפשר לך להבין מה קהל הלקוחות מחפש: את דרישותיו, ממה הוא מרוצה וממה פחות. לכן, הדף העסקי שלך מצריך ממך אצבע על הדופק  ולהיות בקשר אדוק וקשוב עם לקוחותייך.

תדמית
יתרון נוסף לשיווק בפייסבוק הינו תדמיתי: יצירת הקשר האישי והישיר הופכים אתכם מבחינה פילוסופית וצרכנית לעסק פחות רשמי,כזה שמדבר בגובה העיניים, מה שיגרום ללקוח יצור קשר אישי יותר וליצור קרבה ובטחון בכם ובמוצר שלכם. שיווק בפייסבוק הופך אתכם ואת הלקוח שלכם באופן אוטומטי ל"קהילה" בעלת עניין משותף.

דף קהילה, מעריצים או עסקי?

בהתלבטות בין דף מעריצים לדף קהילה או עסקי, מומלץ  לבחור בדף מעריצים. מ- 2 סיבות עיקריות: ההבדל בין דף מעריצים לדף קהילה הוא במהות- דף מעריצים נועד למיתוג ופרסום חברה או עסק ספציפית, בעוד שדף קהילה נועד לדון בנושא מסוים נטול מימד פרסומי או שיווקי. הבדל נוסף ולא פחות חשוב- שלא כמו דף עסקי, דף מעריצים מקודם בתוצאות החיפוש ברשת- בפייסבוק ובגוגל כאחד .

או לא להיות? זאת השאלה Like

 Like כפי שנאמר, הדגש בפייסבוק הוא פחות על מכירה אלא על תקשורת וחשיפה. לכן, כמות ה שיצטברו אצלכם לא מבטיחה לכם מכירות רבות יותר או רווחים בטוחים ,אך באופן אוטומטי        אחד, עומדים כ200! חברים בממוצע.Likeמעגל החשיפה לכם יגדל, מאחר ומאחורי כל מקליק 

כמו כן, המיתוג של העסק בעיני הלקוחות עולה -  מאחר וכמות הלייק של העסק שלכם נתפסת כסממן לאיכות וכי אכן מאחורי השם של העסק שלכם, נמצא מותג או עסק איכותי שראוי לקבל את התייחסותו של מי שאינו אוהד/חבר (עדיין).

לסיכום: פרסום או שיווק בפייסבוק אף פעם אינו מספק שלעצמו – יש לראות בו ריבוד נוסף לעסק שלך בנוסף לאתר אינטרנט אליו יקושר דף המעריצים שלך וכמובן, מצריך ממך גיבוי בשטח – מוצר מצוין, ושירות מהיר ואדיב.

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

חדווה גבאי, מומחית לשיווק באינטרנט ולפעילות שיווקית ברשתות חברתיות הקימה את "נטפוקוס" במטרה לתת לחברות ובעלי עסקים פיתרון כולל לשיווק וקידום עסקיהם באינטרנט. ערוצי השיווק באינטרנט כוללים: ייעוץ והדרכה בשיווק באינטרנט, בניית אתרים אפקטיביים ומעוצבים, הקמת דפי עסק בפייסבוק, פרסום בפייסבוק, קידום אתרים מקצועי, פרסום בגוגל, שיווק בלינקדאין, כתיבה שיווקית ועוד. נטפוקוס -פתרונות מקיפים לקידום ושיווק באינטרנט 050-4042021




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב