דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מרקדו הישראלית משתפת פעולה עם פבריק דוט קום 

מאת    [ 02/01/2008 ]

מילים במאמר: 247   [ נצפה 2755 פעמים ]

מרקדו הישראלית, ספקית גלובלית של פתרונות חיפוש מידע וסחר למסחר מקוון, הודיעה על שיתוף פעולה עם Fabric.com (www.Fabric.com), החנות המקוונת המובילה ברשת בתחום מכירות בדים. ההחלטה לשיתוף פעולה בין שתי החברות נבעה מדרישות של לקוחות Fabric.com לאפשרות חיפוש יעילה יותר באתר הנחשב לגדול בתחומו. אנשי השיווק של Fabric.com ערכו סקר שוק למציאת פתרונות חיפוש וניווט ובחרו בזה של מרקדו.

"התברר לנו כי מרקדו יכולה להקל על המחפשים לקנות משהו אצלנו באתר - והשיפורים מיידיים", אומרת לורי הדי, מנהלת השיווק ב-Fabric.com. "מאז התחלנו לעבוד עם מרקדו, אנו עדים לעלייה יומית של 25% במספר הלקוחות החדשים ואילו יחסי ההמרה שלנו (conversion rate) השתפרו ב- 30 עד 40 אחוז (יחס ההמרה מהווה מדד לכמות הלקוחות שביצעו רכישה בפועל של מוצר ברשת באתר מתוך כמות סה"כ המבקרים/גולשים אשר נחשפו אל המוצרים). כמו כן ראינו קפיצה משמעותית בכמות המכירות הממוצעת לאדם, ואני בטוחה כי בהמשך, ככל שנוסיף חוקים ונדאג לניקוי מאגר הנתונים שלנו, התוצאות רק תלכנה ותגדלנה". לדברי הדי, הפונקציונליות של הפתרון אף מאפשרת לאנשי השיווק והסחר של Fabric.com לנהל קמפיינים וליצור 'דפי נחיתה' היכולים לקדם פרטים עונתיים ומבצעי מכירה רלבנטיים.

מרקדו מספקת פתרונות חיפוש ומסחר אלקטרוני ליותר מ-150 חברות קמעונאיות רב-ערוציות וגופי מסחר B2B, בינהן Sears, Macy's, Williams-Sonoma ,Target , B&H, ו- OfficeMax. הפתרונות של מרקדו מכוונים לשיפור חווית הקניה של הגולשים באתרי מסחר מקוון ובמקביל נותנים כלי ניהול ומידע בזמן אמת למנהלי האתרים, המאפשרים תכנון ויישום אסטרטגיות מסחר. חברות ואתרי מסחר אלקטרוניים יכולים באמצעות השימוש בפתרונות של מרקדו להגדיל את נתח הרווחים שלהם באופן מהיר ולשמר את לקוחותיהם לאורך זמן.
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.

www.donitza.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב