דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אנחנו יודעים שזה מחשבים, אבל לא יודעים מה 

מאת    [ 20/05/2012 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 1473 פעמים ]

מאז שהחלטתם שאתם רוצים להתחיל ללמוד אתם במרדף מחשבתי מטורף. אתם לא יודעים אם אתם רוצים ללמוד קרוב לבית או רחוק מהבית; אתם לא יודעים אם אתם מחפשים לימודי תעודה או תואר ראשון אקדמי; אתם לא יודעים אם עדיף לכם לבחור מסלול לימודים שיאפשר לכם לעבוד תוך כדי, או שעדיף לכם ללכת על תוכנית לימודים מרוכזת. הדבר היחיד שאתם כן יודעים זה שאתם רוצים ללמוד מקצוע ואתם רוצים לעשות את זה עכשיו.

המקצוע שבחרתם בו (או שהוא בחר בכם) קשור למחשבים ואולי גם לתעשייה ומשם ועד לספסל לימודים הדרך עוד ארוכה. קיימים לא מעט מסלולי לימוד שמכשירים אנשי מחשבים או אנשי תוכנה ואתם מתעניינים בכל אחד ואחד מהם.

קחו כמה דוגמאות:

קורס טכנאי מחשבים הוא מסלול לימודים שנמשך בין שנה לשנתיים ובזמן זה אתם יכולים לשלב לימודים ועבודה במקביל. טכנאי מחשבים לעתיד לומדים על מבנה המחשב, על מערכות הפעלה, על התקנת חומרה שגרתית ומיוחדת ועוד הרבה נושאים. בגלל שהיום דרושים יותר ויותר טכנאים שמתמחים לא רק בצד הטכני של המחשב, אלא גם ביכולת לשלב את עבודתם של מספר מחשיבם במקביל, יש מסלולי לימוד ייחודים של טכנאי מחשבים שעוסקים ברשתות תקשורת ובתחומים דומים.

השורה התחתונה: אחרי שתסיימו לימודי טכנאי מחשבים, רוב הסיכויים שתמצאו עבודה בזמן קצר מאוד ותצאו לדרך מקצועית חדשה, בדיוק כמו שרציתם.

קורס .NET הוא בעצם קורס פיתוח תוכנה שמתבסס על טכנולוגיות רשת ועל היכולות שהאינטרנט מציע לכם כדי להתפתח ולקדם את הצרכים הייחודיים לכם. מה זה אומר? שתוכלו לקחת כל תוכנה שקיימת ברשת (ברשות כמובן), לערוך בה שינויים כמו שאתם רוצים ולהתאים אותה לשימוש האישי שלכם במסגרת העבודה או לשימוש פרטי. תלמדו איך ליצור דרגות אבטחה, תלמדו שפות תכנות בסיסיות, תעבדו עם בסיסי נתונים, תלמדו על עיצוב מערכות ועוד ועוד.

השורה התחתונה: בסביבות עשרה חודשים של שכרון חושים שמשלב תוכנה ואינטרנט, אבל מאפשר עבודה במקביל.

קורס שיווק ופרסום בפייסבוק יוצא מתוך נקודת הנחה שאחת הדרכים הטובות ביותר כיום לפרסם או לקדם עסק זה דרך רשתות חברתיות ובראשן הפייסבוק. במסגרת לימודים אלו תיקחו את כל מה שאתם יודעים על פייסבוק ותלכו עם זה צעד אחד קדימה. תלמדו איך להפיץ את הבשורה שאתם רוצים להפיץ, תלמדו איך לנתח את הסטטיסטיקות שפייסבוק מציעים לכם כדי לראות אם התקדמתם או שהלכתם אחורה, תלמדו איך למשוך אוהדים לעמודים ספציפיים ואיך לפתוח אירוע ועוד הרבה דברים שיאפשרו לכם להתחיל לעבוד בתחום.

השורה התחתונה: אתם גם ככה נמצאים בפייסבוק כל היום, לפחות תעשו מזה מקצוע.

 

מעבר לדוגמאות האלו יש עוד המון קורסים וכן לא מעט מסלולים של תואר ראשון אקדמי שיקנו לכם יכולות עבודה במחשבים ויאפשרו לכם להשתלב בתעשייה, בארגונים, במשרדים ובעסקים שונים ומגוונים. רק תחשבו על היום יום ועל איך שאתם באמת רוצים לראות את החיים שלכם ולכו על זה.

אתר allstudy מציע לימודים לכולם, בכל הרמות ולכל גיל www.allstudy.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב