דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טפטים ומדבקות קיר שירעננו את הקירות שלכם 

מאת    [ 20/05/2012 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 2378 פעמים ]

טפטים ומדבקות קיר שירעננו את הקירות שלכם

 

מדבקות קיר בחדרי הילדים יכולות ליצור תחושה מרעננת ובלתי נשכחת. מלבד העובדה שהעלות של טפטים או מדבקות קיר נמוכה בהרבה מאשר צביעה דקורטיבית, בעת הדבקת הטפטים מרגישים ההורים חלק בלתי נפרד מתהליך הבנייה והעיצוב של החדר. עוד צריך לזכור כי כיום ניתן לרכוש טפטים במגוון של צורות וצבעים. כעת כבר ידוע כי לטפטים ולמדבקות המיועדות לקיר יתרונות רבים, מלבד האסתטיקה שהם מספקים: טפטים או מדבקות קיר יכולים להתאים במקום צביעה מחדש של הקיר והעבודה עליהם היא פשוטה וקלה. יחד עם זאת, שמירה על דרך עבודה נכונה היא חיונית לצורך ניצול מקסימאלי של מוצרים מן הסוג הזה.

 

כך מבצעים הדבקה על הקיר

במידה ובחרתם מדבקות קיר שונות, כדאי לצבוע את הקיר עד לגובה של חצי מטר מהרצפה. בצורה כזו מקבלות המדבקות מסגרת אשר מהווה חלק בלתי נפרד מהעיצוב. לאחר מכן כדאי להתחיל מהדבקת המדבקה המרכזית ולסדר את כל שאר המדבקות בהתאם אליה. במידה ובחרתם חיות, פרחים דמויות מצוירות, האלמנט המרכזי צריך להיות מודבק ראשון. עצה נוספת עבור הדבקה נכונה על הקיר תהיה להתייחס למפרט הנתונים של החדר. אם מדובר על חדר תינוקות, נסו למקם את המדבקות כך שלתינוק תהיה זווית ראיה אליהם. לעומת זאת, אם יש בחדר טלוויזיה השתדלו שלא להעמיס על הקיר עליו היא מונחת ונסו לפזר את האלמנטים המודבקים באיזורים אחרים. אם ניחנתם בכושר יצירתיות, נסו להדביק את המדבקות כך שייצרו סיפור. לדוגמא, התחילו מהאלמנטים המודבקים בחלקים הגבוהים של החדר והמשיכו לצדדים או למטה על מנת ליצור המשכיות. ניתן לרכוש מדבקות קיר קטנות ולהציבן בקבוצה, או לחילופין להעדיף מדבקות גדולות ולהתמקד במספר איזורים בודדים בלבד.

 

קילוף הטפט מהקיר

בניגוד למה שנהוג לחשוב, ניתן להשתמש במדבקות קיר יחד עם טפטים אך לא מומלץ לעשות זאת. למרות שישנם טפטים חלקים או בעלי צבעים פסטורליים, המטרה של מדבקות קיר היא לא ליצור עומס אלא להוסיף גיוון ועניין. במידה ואתם מעוניינים לקלף טפטים קיימים ולהחליפם בחדשים, עשו זאת בעדינות ובסבלנות. ניתן להיעזר במגהץ ובשפכטל, על פי הצורך, ולאחר מכן לעבור על הקיר ולבצע תיקונים.

 

מה עדיף: טפט או מדבקה?

עולם עיצוב הפנים והקירות הוא רחב ומעניין. כל אחד מאיתנו יכול למצוא דרך ביטוי אחרת בעזרת טפטים או מדבקות קיר, בין אם עבור עצמו או עבור בני המשפחה. גם בתי מלון הבינו את הייחודיות של טפטים ואת היתרונות שלהם לעומת דרכי חיפוי קיר אחרות, ואין סיבה שלקוחות פרטיים לא ייהנו מכך. בכל העולם עוברים לשימוש בטפטים ומגוונים את הקיר עם מדבקות, במחירים נוחים ומשתלמים. השאלה האם עדיף להדביק טפט או מדבקה אינה רלוונטית, משום שלכל אחד צרכים אחרים.

מנהל אתרים בחברת סקופ אתרים ניהול אתרים ו בניית אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב