דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שצריך לדעת על תריסים חשמליים 

מאת    [ 20/05/2012 ]

מילים במאמר: 616   [ נצפה 2878 פעמים ]

במדינת ישראל בעלת האקלים הים תיכוני, כל בית חייב שיותקנו תריסים בחלונותיו על מנת לווסת את קרני השמש החודרות לבית לא רק בקיץ אלא בכל ימות השנה. תריסים חשמליים הם אחת האופציות היותר יעילות שקיימות בתחום פתרונות ההצללה בשל יכולתם לבצע מספר פונקציות בעת ובעונה אחת, נוחות השימוש בהם אשר קוסמת לכולנו והעיצוב הפנטסטי שמוסיף המון למראה של הבית.

תריסים חשמליים ? טכנולוגיה מתקדמת

תריס חשמלי עשוי להיות מורכב מחומרים שונים וכולל מנוע חשמלי להרמה ו/או שינוי זווית החוליות המרכיבות אותו. המנגנון החשמלי של תריסים חשמליים הינו שקט במיוחד ומונע את הצורך בשימוש בגלילה כוחנית כשם שהיה נהוג בתריסים הידניים. אם בעבר תריסים אלו היו יקרים מאוד הרי שכיום עם השתכללות הטכנולוגיה וירידת מחירי חומרי הגלם, כל בית בישראל יכול ליהנות מקפיצת מדרגה משמעותית בתחום פתרונות ההצללה החשמליים. תריסים חשמליים מופעלים בצורה פשוטה למדי ? בעזרת קופסת שליטה קטנה בצד החלון ניתן לבצע התאמה מלאה של הפונקציות השונות שיש לתריס שלכם ועל ידי כך לתפעל אותם בקלות ללא קשר לגודל החלון ומיקומו, ללא רעש צורם ובאלגנטיות מרשימה במיוחד.

פונקציונאליות מושלמת

תריסים חשמליים מיסודם נועדו לענות על 3 שימושים עיקריים, בדומה ל- "אחיהם" התריסים
הידניים :


    • וויסות קרני השמש החודרות לבית ? התריסים החשמליים הפשוטים מסוגלים בלחיצת כפתור להתרומם ולרדת ואילו המשוכללים ביותר מבחינה הנדסית אף מסוגלים לשנות את זווית החוליות (מעלה-מטה או לצדדים) לשם התאמה מקסימאלית לצרכי המשתמש.
    • וויסות עוצמת הרוח ? תריסים חשמליים מהווים מחסום יעיל וחדיר יותר בפני האוויר הצח הנכנס לבית. עבור מי שאין לו תריסים, ישנה רק האפשרות לפתוח ולסגור את החלון ולאבד יכולות וויסות חשובות.
    • איטום - בישראל חם מאוד בקיץ וקר בחורף ולכן לעומת מדינות שונות באירופה, אנו נאלצים להשקיע משאבים כספיים אדירים בחימום וקירור הבית. תריסים חשמליים נועדו (ומצטיינים בכך) לאטום בצורה הרמטית את החלונות ועל ידי כך לעזור לכם לחסוך בהוצאות האנרגטיות של המיזוג. יש לציין כי יכולת הבידוד התרמית לא פחות חשובה מיכולת הבידוד האקוסטית, למניעת חדירה של רעשי חוץ אל תוך הבית ולהיפך ? מניעת שמיעת המתרחש בבית לעוברי אורח מבחוץ.

ההבדל בין תריסים חשמליים לידניים מבחינת התפקוד, הוא בעיקר בנוחות השימוש וביכולת ההתאמה האישית ע"פ המפרט ההנדסי של כל תריס ותריס.

תריסים חשמליים - העיצוב

בעוד התריסים הישנים שכולנו מכירים הורכבו בעיקר ממסגרת של אלומיניום וחוליות פלסטיק אשר נטו להיסדק, להישבר ואף להתפורר עם הזמן, הרי שכיום תריסים חשמליים והחוליות שלהם מורכבים בעיקר מהחומר הטוב, העמיד והיעיל ביותר ? האלומיניום. האלומיניום שומר על כוחו ועל הברק שלו לאורך זמן וכמו כן ניתן בעזרתו ליצור חלונות ותריסים אלגנטיים, מרשימים וחכמים במיוחד כגון חלונות בלגיים, פרופילים מעוצבים, גלילה חשמלית ומנגנוני הסטה נסתרים, פתרונות הצללה לויטרינות ולחלונות בכל הגדלים. לעיצוב תפקיד משמעותי כשבאים לבחור תריסים חשמליים ויש לציין כי למרות שההעדפה הברורה של הישראלים היא בצבע הלבן, עדיין ניתן להשיג תריסים מאלומיניום במגוון עיצובים וצבעים כגון דמוי עץ, מאט, מבריק, שחור ועוד.


האם תריסים חשמליים נוטים להתקלקל?

התשובה היא ? בהחלט לא. תריסים חשמליים, למרות המקובל לחשוב, נוטים להתקלקל עוד פחות מהתריסים הידניים. הסיבות לכך רבות ומגוונות :


    • מנועים חזקים.
    • חומרי גלם איכותיים ? בעיקר האלומיניום.
    • אוטומטיות ? הפעולה העדינה של המנוע מונעת קריעת רצועות.
    • מנגנון מוסתר ? כל מה שנגלה לעין הוא התריס בלבד.

מעבר לכך, ישנם תריסים חשמליים אשר מותקנים built-in בתוך זגוגיות החלון. משמעות הדבר כי התריסים אינם באים במגע עם אוויר העולם, מוגנים בין שתי זכוכיות עבות, אינם מתלכלכים או נרטבים ולכן גם אינם נהרסים. עדיין חוששים? ברוב המקרים, תקבלו תעודת אחריות מקיפה וארוכת טווח לתריס החשמלי שרכשתם וזאת כמובן רק כאשר תקפידו ליצור קשר עם יצרן, משווק ומתקין מורשים ובעלי ניסיון.

תריסים חשמליים הם שימושיים, מעוצבים להפליא, איכותיים ואינם יקרים כפי שתתפתו לחשוב ? לא פלא כי תריסים אלו הם הדבר החם ביותר כיום בתחום פתרונות ההצללה.

אהבתם את המאמר על תריסים - בחרתם תריסים חשמליים לבית - עכשיו יש לכם זמן לטפל בניקיון הבית שלכם ! מבחר ענק של שואבי אבק מבית אקווקס כנסו עכשיו >>>> ! 

חברת דרונט בניית אתרים, הוקמה בשנת 1999 ע"י צוות מקצועני בתחום האינטרנט, במטרה לספק לקהל יעד רחב, שרותי בניית אתרים, עיצוב, שיווק וקידום אתרים במנועי חיפוש בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח. בחברה מועסקים כ-120 אנשי מקצוע ובינהם מתכנתים, מנהלי פרויקטים, אנשי תמיכה ומעצבים, כך שכל הפתרונות ללקוחותינו ניתנים במסגרת החברה. אודות לפלטפורמה ייחודית, פרי פיתוח של דרונט, ביכולתנו לספק פתרונות איכותיים, במחירים הנותנים את הערך הגבוה ביותר עבור השקל וכל זאת בזמני שיא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב