דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכל אודות בניית אתר לעסק בעידן של היום. 

מאת    [ 20/05/2012 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 1508 פעמים ]

בניית אתר לעסק שומרת על הקשרים עם לקוחות ותיקים. באמצעות מועדון לקוחות, שליחת מסרים והודעות על מבצעים שונים תוכלו לשמור על הקשרים העסקיים עם קליינטים קיימים.

בעבר כולם היו טוענים שאם אין ברשותכם באינטרנט פעיל באינטרנט אתם פשוט לא קיימים, זה אכן נכון אבל בימינו כאשר כולם משותתים ברשת אתר אינטרנט לא מספיק, אתם צריכים אתר מקצועי כמו אצל המתחרים ולא פחות מזה, ידידותי לגלוש ואיכותי עד כמה שניתן!

רוצים אתר אינטרנט עסקי מרשים וחדש? לגייס לקוחות חדשים? אנו בחברה לבניית אתרים נשמח להעניק לכם ייעוץ והצעות מחיר ללא כל התחייבות, בניית אתר לעסק חייבים לפתח עד כמה שניתן מקצועית, עם המון ניסיון וידע, צרו עימנו קשר עוד היום לקבל הצעת מחיר.

עבור מה אני כעסק צריך אתר אינטרנט:

בניית אתר לעסק על היחסים עם לקוחות וקיימים. באמצעות מועדון לקוחות, הפצת SMSים והודעות על מבצעים שונים תוכלו לשמור על הקשרים העסקיים עם הלקוחות הקיימים.

בניית אתר תאפשר לכל בית עסק לגייס קליינטים ללא מגבלות איזוריות מבחינת מיקום. על ידי אתר עסקי אפשר לקבל הזמנות מכל חלקי הארץ ולספק אותן ללקוחות. כך ניתן להקל על הקליינטים ולמנוע מהם את הצורך בהגעה פיזית לבית העסק.

משווקים רבים באים בטענה כי הפרסום ברשת האינטרנט הוא פרסום נקודתי ויעיל יותר מאשר שיווק במדיות המסורתיות כגון רדיו. מעל דפי האתר תוכלו להעלות חומרים פרסומיים, ובאמצעות אתר עיסקי ניתן להגיע אל לקוחות פוטנציאלים ואל שווקים נוספים, ובנוסף גם אל חוץ לארץ.

לפעמים בעל האתר מוכר מוצר או שירות רק על ידי אתר אינטרנט. במצב כזה יוכל בעל החברה לחסוך עלויות רבות, לא לשלם שכירות ולא להעסיק שכירים.

בניית אתר לעסק מומלץ לכל בעל החברה. אתרי תדמית מעלים את המכירות ומביאים לקוחות פוטנציאלים.

אתר פרטי באינטרנט נותן אפשרות לקיים קשר עם הלקוחות ולעדכן את הקליינטים בהטבות שונות. כאשר אנו רוצים למכור מוצרים חדשים נוכל ליידע את הלקוחות בעזרת האתר.

אתר שיווקי מבצע עסקאות 24 שעות ביממה ושבעה ימים בשעות. בניגוד לחנות הפועלת רק מספר שעות ביממה וסגורה בלילות, בשבתות ובימי חג ,אתר אינטרנט עובד Non Stop ומוכר כל הזמן.

מחקרים טוענים כי כיום הקליינטים הרבה יותר מתוחכמים ובררניים. רוב הקליינטים לא יעשו רכישה באתרכם בטרם בדיקה בעוד מקומות, ישוו ויערכו סקר שווקים בעזרת אתרי האינטרנט. אם בעת הבירור הם ייתקלו במוצר אטרקטיבי עם מחיר תחרותי קרוב לוודאי שהם יקנו אותו .

כאשר אתם מחפשים בית עסק לבניית אתרים חשוב מאוד להיות מודעים לכך האם החברה מתעסקת גם בקידום אתרים . עסק העוסקת בקידום אתרים תוכל לפתח את האתר נכון, כך שקל יהיה לקדם אותו במנועי החיפוש.

חשוב להעדיף בית עסק בעלת יחסי אנוש מקצועיים. בית עסק שיש לך חיבור איתם. הקשר בין הצרכן לבין העסק לא מסתיים עם תום הבנייה. במקרים מסוימים זהו קשר ארוך, נעים וחשוב להתחיל לעבוד עם אנשים סימפטיים וישרים.

בברכה, דניאל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב