דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך השלם לרכישת דירה בניורק פרק 3 איפה כדאי לקנות דירה במנהטן 

מאת    [ 18/05/2012 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 2747 פעמים ]

אם תחילת שנת 2011, התאפיינה בירידות מחירים דרסטיות ובהזדמניות לרכישת דירה במנהטן במחירים אטקאטיביים, הרי שהתקופה האחרונה מתאפיינת בעליות מחירי הדירות, שיוצרות תחושה של שוק נדל"ן צפוף.

עם זאת, מאחורי המספרים המרתיעים על עסקאות הנדל"ן במנהטן המפורסמות לאחרונה, מסתתרים עדיין במנהטן אזורים מתפתחים רבים שניתן למצוא בהם דירה במחיר סביר ואפילו בפחות ממחיר השוק ושמתאימים למשקיעים בעלי מעוף ואורך רוח שהמוכנים לתת לזמן והדמוגרפיה לעשות את שלהם. במאמר זה אתמקד ב ? 3 סוגי אזורים שכאלו:

 1. אזורים המפתחים נגישות לרכבת התחתית.

כיום האזורים המאוכלסים ביותר במנהטן הינם אזורים עם נגישות לקווי הרכבת התחתית  - Subway, הרכבת התחתית מאפשרת ניידות מהירה, קלה וזולה לכל מקום בעיר. ברור שיש ביקוש רב לדירות באזורים שמצויים בהם תחנות הרכבת התחתית מאשר באזורים בהם תחנות הרכבת התחתית לא בנמצא.

בימים אלה מפתחת עיריית ניו יורק, שני קווי Subway: האחד, הוא קו Subway  חדש לגמרי שיפעל לאורך השדרה השנייה (Second Avenue), מצפון מנהטן עד דרומה וישולם בשנת 2016. השני, הוא הרחבה של קו Subway  נוכחי -  קו 7 שימשיך מתחנתו הסופית  42nd street and 7 ave דרך השדרה ה-11 ועד ל -34rd street , שיושלם בדצמבר 2013.

משכך, בימים אלה כדאי לבחון דירות באיזור East Side , על השדרה השנייה בין הרחובות 90-100  ומנגד, באזור ה West Side, בין הרחובות 34-42. - אף שברור כי האזורים אינה בגדר תגלית חדשה, מחירי הדירות  בה עדיין לא הגיעו למימוש הפוטנציאל המלא שלהם.

2. אזורים שישנו את אופי האוכלוסיה.

 אחת האוניברסטאות הנחשבות בארצות הברית היא אוניברסית Columbia University , האוניברסיטה ממוקמת ב 116 street and Broadway.

 מבחינה נדל"נית, אוניברסיטה היא מוסד שרק ימשיך להשביח את האזור בו הוא נמצא באשר האוניברסיטה מתפתחת ורוכשת יותר ויותר נכסים על מנת להשתמש בהם לצרכי הסטודנטים, וכמובן שהסביבה בה האוניברסיטה נמצאת היא סביבה צעירה, דינמית ותוססת שרק תלך ותגדל.

 משכך, אזור Columbia University, שבין הרחובות 116-145, הוא אזור שקט, שנהנה מקרבה לקווי הרכבת התחתית, קרבה יחסית לסנטרל פארק ולאוניברסיטה עצמה. למרות כל יתרונות אלה, ניתן למצוא דירות שמחירים רחוק ביותר ממחיר דירה הממוקמת מספר רחובות דרומה.

3.אזורי "זליגה":

 אזורים אלו הינם אזורים הצמודים לאזורים נחשבים ונחשקים במנהטן, אשר בגלל הביקוש הרב לדירות בהם ו ? "צפיפות האוכלוסין", מתחילה זליגה לאזור סמוך שפחות נחשק או מוכר.

 לדוגמא, ניתן למצוא בתחתית מנהטן את Batery Park City , המצוי בצמוד למרכז הסחר העולמי. האזור החל לצבור פופלאריות באשר באם בעבר נמשכו לשם בעיקר אנשים מהתעשייה הפיננסית, כיום רואים אנשים שמגיעים מכל קצוות העיר עם הפיתוח המחודש של כל אזור הדאונטאון, ובייחוד מרכז הסחר העולמי, למרות שהסביבה היא הזדמנות מדהימה לעליית מחירים ניתן עדיין למצוא בה דירות במחירים אטרקטיביים.

אם כך, עד כה, הבנו את סוג הדירה בניו יורק שכדאי למשקיע ישראלי לרכוש כדירה להשקעה וקיבלנו רקע על האזורים במנהטן שכדאי לקנות בהם כיום דירה להשקעה. במאמר הבא נדבר על חשיבותו של סוכן נדל"ן בעסקה, פתרונות פיננסיים בניורק למשקיעים מישראל וכמה טיפים ... 

צ'ארלס גלטר הינו יועץ נדל"ן בניו יורק מזה למעלה מ- 15 שנה ומשמש כמנכ"ל של חברת BSD Equities שהינה חברת נדל"ן המעניקה שירותי ברוקרים וניהול לכל סוגי הנדל"ן בעיר ומספקת  ללקוחות אף מערך כולל ומשלים של צוות רואה חשבון ועורכי דין המלווים את הלקוחות בעסקה עד לסיומה.  החברה, שממוקמת בלב מנהטן ומעסיקה למעלה מ- 10 עובדים, מתמחה בלקוחות בינלאומיים מיצגת באופן שוטף אנשי עסקים ישראליים מהמובילים בתחומם ואף מייעצת באופן קבוע לעורכי דין בתל אביב. מר גלטר פעיל ומעורב מאוד בארגונים מובילים בתחום הנדל"ן במנהטן. ובין השאר חבר ב - The Real Estate Board of New York, חבר ב - American Chamber Of Commerce, חבר בבורד של "פורום 30 המשפיעים במנהטן", פורום סגור לאנשי עסקים יהודים אמרקיאיים מובילים בעיר ועוד.. מר גלטר היה מעורב במספר מעסקאות הנדל"ן המדוברות והמתוקשרות ביותר בניו יורק שהמפורסמת בינהם הינה מכירת מלון מדיסון ?Madison Hotel?- בגין עסקה זו קיבל מר גלטר  תעודת הוכרה מיוחדת.  לעוד מידע ופרטים על עסקאות הנדל"ן המענייינות ביותר בניו יורק - הנכם מוזמנים להצטרף לדף הפייסבוק שלנו!   http://www.articles.co.il/author/36938" target="_blank">http://www.articles.co.il/images/icons/1red.gif" />




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב