דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריכות שחיה ביתיות - תענוג 

מאת    [ 17/05/2012 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 3076 פעמים ]

בריכות שחיה ביתיות מוצעות מסוגים ובגדלים שונים. בריכות שחיה מתנפחות לגינה, בריכות שחיה עם עמודי מתכת ועוד. לא מדובר בבריכה מבונה אלא בבריכה מוכנה, שניתן לשלב בה אמצעי חימום לנקות אותה באמצעות טבילות כלור או חומרי ניקוי אחרים. ניתן לשנע אותה ולשנות את מיקומה על פי הרצון או הצורך.

סוג נוסף של בריכות הן בריכות שחיה ביתיות הנבנות כחלק ממתחם הבית ומהוות סמל סטאטוס יוקרתי. בריכות אלה כוללות גם מערכות ספא, סאונה, ג'קוזי ואביזרי פינוק ונוחות אחרים. חשוב לציין כי בניית בריכת שחיה ביתית צריכה להיבנות על פי תקני איכות ובטיחות מחמירים, בה במידה שהם חלים על בריכות שחייה ציבוריות. בבית שיש בו ילדים קטנים נדרשת הגנה מיטבית, שמירה קפדנית על ילדים ומניעת נגישות לבריכה ללא ליווי מבוגר.

נושא הבטיחות אינו מתמצה רק במניעת גישה חופשית של הילדים הקטנים אל הבריכה. חשוב להקפיד על סוג המשטח למניעת החלקה, על שמירה על ניקיון והיגיינה (מה שאומר שלא מדובר בהוצאה חד פעמית אלא בתחזוקה קבועה ושוטפת שעולה כסף), על חיפוי להצללת מתחם הבריכה, על מנת שהשוהים בה ובסביבתה לא ייחשפו זמן ממושך לשמש הקופחת.

בריכה אינה הליכון

החלטה על בניית בריכת שחייה ביתית צריכה להתקבל לאחר שיקול דעת. אם אתם – כמי שמכירים את עצמכם – לא תנצלו את הבריכה לשחיה או לבילוי, חבל על הזמן ועל הכסף. ודאי אינכם רוצים שהיא תעמוד כאבן שאין לה הופכין, תיקרם רשת של קורי עכביש ותעלה עובש. לא אחת גורלן של בריכות שחיה פרטיות הוא כגורלו של הליכון, אשר זמן קצר לאחר רכישתו למטרה מוגדרת – עשיית כושר בבית, הוא הופך ממכשיר ספורטיבי לקולב, מתלה לבגדים. אין ספק כי בריכות מתועשות משדרגות את הבית ומעלות את השווי של הנכס כולו. אבל ודאי לא תרצו רק להתהדר בקיומה של בריכת שחייה בביתכם אם לא ייעשה בה כל שימוש לרווחתכם. זה תלוי רק בכם האם הבריכה שלכם תהיה בריכה לבטלה...

אם מנוי וגמור עמכם לבנות בריכת שחייה ביתית – מומלץ לפנות אל אנשי מקצוע המומחים בתחום זה, כדי לבצע בנייה מושכלת, חסכונית ואפקטיבית. יש חלופות רבות בתחום בריכות שחיה ביתיות. יש סוגים, חומרים, גדלים, צורות וצבעים שונים. כדאי להתוודע אל המגוון, לבחון בקפידה את יתרונותיה של כל בריכה ואת חסרונותיה ולבחור רק לאחר שקלול כל המרכיבים. שיהיה לכם קיץ נעים וקריר בבריכה החדשה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב