דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מצתים מיוחדים 

מאת    [ 17/05/2012 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 3830 פעמים ]

מצתים מיוחדים

מעשנים סיגריות סיגרים או מקטרת? אתם בוודאי נושאים עמכם תמיד מצית. זהו החבר הטוב ביותר של כל צרכן סיגריה, מקטרת או מוצר טבק אחר. לכאורה, התפקיד של המציתים למיניהם ברור, והוא לספק את הניצוץ שבכלל יאפשר את הדלקת האש. עם זאת, חשוב להדגיש כי כיום האופנה נכנסה גם לפריט חשוב זה- באמצעות מציתים מיוחדים.

מציתים פשוטים מאד להבנה. ברמה הבסיסית, זהו כלי זעיר הפועל באמצעות חומר דלק וגלגל סיבובי. שני אלה יפיקו יחדיו את הלהבה, החיונית כל כך. אבל מה אם רוצים מצית שימשוך תשומת לב? או כזה עליו יתנוסס סמל של מותג כלשהו?

האפשרויות הרבות של מציתים מיוחדים

במשך שנים, נתפסו מציתים כמובנים מאליהם. אנשים היו משקיעים הון תועפות בבחירת סגרים איכותיים, דואגים למצוא מאפרות תואמות- ותו לא. המצית נרכש בסכומים פעוטים, היה בעל מראה משעמם וניסה בכך הכול לבצע את המטרה שלשמה יוצר. עד שהתחילו להבין את הפוטנציאל העצום הגלום בו.

ברמה הכללית, מצתים מיוחדים יוגדרו ככאלה אם תהיה להם צורה או גוון ייחודיים, חורגים מהמראה השקוף הסטנדרטי שלהם. מגוון האפשרויות פה פשוט אינסופי, וכולל ציורים, סמלים של חברות, טקסטורות צבעוניות וכן הלאה. כל אחד מהמציתים נועד לשדר תדמית מסויימת, לרוב תואמת לזו שמוצרי הטבק עצמם מנסים ליצור.

הטרנד החם: מציתים מיוחדים עם לוגו

מציתים יכולים להיות, מעבר לשימושים הברורים שלהם, גם כלי שיווקי יעיל ביותר. אחת המגמות הבולטות בשנים האחרונות היא הדפסה על גבי המצת. כך ניתן לבחור ולעצב סמל של חברה או הקדשה מיוחדת, למשל, ובתוך פרק זמן קצר יהיה מוכן המצית (או רבים ממנו). מציתים מיוחדים כאלה יכולים להינתן למישהו כמחווה רומנטית, אבל גם להיות הרבה יותר מזה.

כאשר מצית מסוג זה מחולק, בין השאר, באירוע קידום מכירות, הרווח של המקבלים כפול. ראשית, הם זוכים בפריט שימושי מאד, אשר סביר שיילקח עימם לכל מקום. וחשוב עוד יותר: כל שימוש שכזה יחשוף אותם לסמל החברה המתנוסס על גבי המצית. פשוט, זול ופועל כמעט בכל המקרים.

מצית הוא חלק מערכה כוללת

בשנים האחרונות, יחד עם המודעות הגוברת לערכם האסתטי של מציתים, החלו להיות מוצעים גם שלל אביזרים תואמים. ברשימה מכובדת מאד של אביזרים למצית ניתן למנות, בין השאר, מיכלי גז, אבנים למצית, פתילים, ואפילו גפרורים מעוצבים. למעשה, במקרים רבים קיימת אפשרות גם ליצור ערכה תואמת ואופנתית, בהתאם לרצונו של הרוכש.

המסע לבחירת המצית האידיאלי

עקב המבחר העצום של מציתים, בחירה שלהם אינה משימה קלה- אך בעזרת הקפדה על מספר דגשים ניתן לעשותה על הצד הטוב ביותר. יש להבין כי הטעם האישי שלכם הוא שמשחק בסופו של דבר תפקיד. חשבו על העיצוב המבטא אתכם בצורה הטובה ביותר, ועל התדמית שהוא יוצר. מציתים מיוחדים, כשהם מתאימים בצורה מושלמת לצרכים ולרצונות הלקוח, הופכים כל סיגר לחוויה גדולה פי כמה.

המאמר באדיבות "סמוקר" הפורטל המוביל למוצרי טבק ועישון - http://www.smoker.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב