דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיפורי טבעות בסרטים 

מאת    [ 17/05/2012 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 2255 פעמים ]

טבעות בסרטים

טבעות הן מוטיב משמעותי ובעל ערך בסרטים רבים. לטבעות לעתים יש תפקיד חשוב לא פחות משל תפקידים אנושיים אחרים בסרט. טבעות שונות זוכות לתפקידים בהן מוענקים להן כוחות רבים, טבעת אירוסין שעוברת הרפתקאות עד שמגיעה למקום הנכון או טבעות עם היסטוריה וסנטימנטים שמספרות סיפור וחיים שלמים. במאמר זה, אחד מן הסדרה בנושא ניקח שלושה סרטים בהם נתרכז דווקא בסיפורי הטבעת של הסרט.

סיפור הטבעת בסרט אמריקן פאי

בסרט אנו פוגשים את הטבעת מספר פעמים, פעם אחת טבעת אירוסין בעת הצעת הנישואין ובפעם השנייה פוגשים טבעת נישואין שממתינה לחתונה. השושבין והחבר הטוב ביותר של החתן התבקש לשמור לו על טבעת אירוסין עד לרגע החתונה ומרגע זה קורה כל דבר שיכול למנוע מהטבעת להגיע למקום אליו נועדה. סיפורי הטבעת ואת מה שקורה לה, קורעים עד דמעות. בין אם זה כלב שאוכל את הטבעת ולאחר מכן החבר מחכה שהכלב יעשה את צרכיו כדי שהטבעת תצא. אחרי שהוא עוקב אחרי הכלב ולוקח את צרכיו כשהטבעת נמצאת שם. בדיוק באותו רגע כל האורחים הנמצאים במקום מתחילים לאכול כדורי שוקולד ואמא של הכלה רוצה את כדור השוקולד הנמצא בידיו. מה שבסופו של דבר מביא למצב שהוא נאלץ לאכול את אותו "כדור השוקולד" ולחלץ לאחר מכן רק את הטבעת.

סיפור הטבעת בסרט שר הטבעות

בסרט שר טבעות לא מדובר במקרה של טבעת אירוסין או נישואין, אלא במשהו הרבה יותר עמוק וחזק. אנחנו פוגשים בסרט טבעת מיוחדת בעלת כוחות קסם, שכל מי שעונד אותה הופך להיות נראה ובלתי נראה ויתר על כך מקבל חיי נצח. בנוסף לכך, מי שעונד את הטבעת נקשר אליה בצורה אובססיבית ומפתח תשוקה לטבעת שמקבלת האנשה מאד גדולה בסרט. הסיפור הוא על קוסם שיצר את הטבעת המיוחדת. הוא מאבד אותה ומתחיל לעשות הכל כדי לקבל אותה בחזרה. מי שעונד את הטבעת יוצא למסע להיפטר מהטבעת והסכנות אשר טמונות בה. הטבעת מצד אחד מעניקה חיי נצח, אך מצד שני אצל מי שהיא נמצאת חשוף לסכנה מאד גדולה

סיפור הטבעת בסרט בדרך לחתונה עוצרים בוגאס

בסרט קומדיה אנחנו פוגשים טבעת אירוסין עתיקה ובעלת היסטוריה רבת שנים, שעברה מסבתא ומדור לדור ומיועדת להגיע אל ידה של בחירת ליבו של אחד החברים של החתן בסרט. ההילה של ההיסטוריה סביב טבעת אירוסין מדגישה את הסנטימנטים הרבים שיש לטבעת ואת חשיבותה של טבעת אירוסין זו. החבר מספר לכולם שהוא הולך להציע נישואין לחברה שלו ומשוויץ על הטבעת. בזמן שהחבר'ה שיוצאים לחגוג לחבר המתחתן שלהם את מסיבת הרווקים רגע לפני החתונה, הם מופתעים לגלות שהטבעת המדוברת הלכה לאיבוד. טבעת אירוסין האבודה, במקום להגיע לחברתו כפי שתכנן, מופיעה על ידה של חשפנית. בדיעבד הוא מבין שהציע לה נישואין עם טבעת אירוסין ובעצם הם התחתנו בוגאס.

מאת חברת טאז - Tazz חברת שיווק לשירותי יעוץ ומיקור חוץ בתחומים פיתוח ארגוני, שיווק ומרקום וקואצ'ינג אישי ועסקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב