דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסיבת רווקות - כל הטיפים למסיבת רווקת מוצלחת 

מאת    [ 17/05/2012 ]

מילים במאמר: 501   [ נצפה 1935 פעמים ]

מסיבת רווקות היא הזדמנות חד פעמית לצאת מהמסגרת של בילוי שגרתי, אירוע שמציין התחלה של תקופה חדשה בחיים, ומאפשר לכן להנות בקו הדק שבין הרווקות לחיי הנישואים.  חברה שלך הודיעה לך שהיא מתחתנת ואת מארגנת לה מסיבת רווקות? לפניך מספר רעיונות למסיבת רווקות מוצלחת, מקורית, כזאת שתעלה חיוך על פני הכלה המיועדת ובטח על פני מעגל החברות המוזמנות שבלעדיהן, זו לא תהיה מסיבת רווקות אמיתית.

אוכל: כמו בכל מסיבה טובה, אוכל הוא must. כל שכן מסיבת רווקות של החברה הכי הטובה שלכן, אוכל ואוכל טוב, חשוב על אחת כמה וכמה. האופציות רבות: בדרך כלל נהוג שמארגנת המסיבה מציעה לכל אחת מהמשתתפות להכין מאכל מסוים שיתאים לאופיו של הערב. בדרך כלל מדובר באוכל לא כבד מידי אך כזה שילך מצוין עם אלכוהול: פסטות,סלטים, קישים, אפשר גם להסתפק במגוון  גבינות/נקניקים, באגט צרפתי איכותי וירקות.

למארגנות שבוחרות שלא להתעסק עם ארגוני אוכל בנוסף ללוגיסטיקה של מסיבת הרווקות,כדאי לשקול להזמין קייטרינג איכותי ומושקע, כזה שיענה על צרכי וכמות המשתתפות או שפשוט אפשר לסגור את הלילה עם סושי איכותי, פיצה  ושאר אוכל ניחומים.

אלכוהול: לצד האוכל ולפעמים גם חשוב יותר, אלכוהול הוא המלך הבלתי מעורער של מסיבת הרווקות: הוא משחרר עכבות, מעניק תחושה נינוחה ומאפשר ולשמוח באמת בשמחתה של הכלה המיועדת.
מומלץ לשתות משקאות אלכוהול קלאסיים ועדינים: קוסמופוליטן (וודקה, טריפל סק ומיץ אוכמניות ;('קיר רויאל' (שמפניה וקסיס) ; מרטיני (ג'ין וורמוט) ; מרגריטה (טקילה,מיץ לימון) פסיפלורה ; דאקירי (קוקטייל פירות על בסיס רום) תות;  קאיפיריניה (קשאסה ומיץ לימון), קאווה; למברוסקו; או פשוט יין משובח. לאלו מכן שאוהבות אלכוהול רציני יותר - שוטים של ארק או וויסקי, בהחלט יעשו את העבודה.

וכמובן, הכי חשוב לא לשכוח נהגת תורנית אחת או יותר, שתחזיר את כולכן הביתה בשלום.

עיצוב : טיפ שרק אתן הבנות יודעות:

במסיבת רווקות הכלה מגיעה באדום וכל שאר הבנות בלבן. נחמד לתת לצבעי האדום ולבן להפוך למוטיב המרכזי של הערב, הן בלבוש והן בעיצוב הכללי של המקום.

מקום הישיבה: מזרנים, מחצלות, והמון כריות בגדלים שונים, מעניקים לאיזור הישיבה תחושה חמימה אינטימית ונעימה. מומלץ לשים סדין לבן במרכז ועליו נרות ריחניים ועלי כותרת טריים או יבשים, מפרחים בעלי ריח מודגש ונעים. אם בחרתן להתמקם על ספות ופוטונים, מומלץ לעטוף אותם בבדים במרקם מיוחד, וכסא מקושט ומיוחד, במיוחד לכלה המיועדת.  

נרות: נרות הם חלק בכל מסיבת רווקות מושקעת,  בין אם מדובר בווילה מושכרת, או בחוף הים. נרות משרים אווירה רגועה חמימה ואינטימית, וכדאי לקשט את מרחב המסיבה בהמון נרות בגדלים וניחוחות שונים. 

קטורת: בנוסף לניחוח הנרות, מומלץ להשתמש בניחוח קטורת או שמנים אתריים על בסיס טבעי. לריחות יש השפעה מרגיעה על החושים שלנו ויוצרים אווירה שלווה ושמחה. ניחוחות מומלצים:וניל, לבנדר, גרניום, קמומיל, יסמין, עץ התה ועוד.

פרחים: לצד תפזורת של עלי כותרת אפשר לארגן סידורי פרחים גדולים יותר במרכז הישיבה ובצדדיו.

טיפ קטן :כדאי לעצב זרים בגדלים וצבעים שונים אך כדאי לשמור על אווירה אחידה ופשוטה.

ומקום למסיבת רווקות כבר בחרת?

ניתן לחגוג במסעדה מפוארת, בחוף הים, בבר אפלולי, או במועדון ריקודים מקפיץ.

בנוסף, בשוק קיימים מספר מקומות המשכירים את חלל המתחם שלהם למסיבות רווקות.

 

מאחל לכם מסיבת רווקות מהנה ומוצלחת,

אלון רוזלמן. 

 

אלון רוזלמן הינו מדריך שחייה ותיק בתחום הייחודי של לימוד ואימון שחייה ובעליו של "מרכז אלון"- מרכז מקצועי ללימודי שחיה ופעילויות מים. בנוסף, מרכז אלון הינו מרכז אירועים ומסיבות ייחודי עם בריכה מחוממת ומקורה ומעליה גלריה מרווחת ומפנקת המאפשרת לערוך במקום מגוון אירועים מסוגים שונים עד 200 משתתפים. במרכז אלון מקיימים אירועים ומסיבות למבוגרים, מסיבות רווקות, מסיבות רווקים, ימי הולדת, מסיבות פרטיות, מסיבות בת מצווה ובר מצווה אירועי קיץ מיוחדים כמסיבות בריכה, מסיבות נשף סיום ועוד.


מרכז אלון  - לחגוג במקום הנכון 09-8945520  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב