דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיני בר או בר מים - הכול טמון בתקציב שלכם 

מאת    [ 17/05/2012 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 2998 פעמים ]

למי מאיתנו לא נמאס מחוויות נשיאת בקבוקי מים כבדים מהסופר אחת לשבוע? מלבד העלות, שאם תסכמו אותה תגיעו לכמה מאות שקלים כל חודש, ישנו האלמנט של נשיאת הבקבוקים הכבדים שעשוי להיות משמעותי, במיוחד אם אתה קונה מים למשפחה או אם אתה קונה קנייה שאמורה להספיק לך לאורך כל השבוע. מכיוון שרבים מאיתנו לא ששים לשתות מים מהברז, חרף המלצות משרד הבריאות ורופאי השיניים, הרי שעלינו להיעזר במגוון פתרונות המוצעים לנו לקבלת מים נקיים.

האופציה היקרה – מיני בר לבית.

מיני בר הינו מתקן לסינון מים ביתי, אטרקטיבי וקומפקטי, המחובר לנקודת המים המוצבת ברוב המקרים במטבח, ולנקודת חשמל. המתקן מטהר את מי הברז באמצעות שימוש במספר מסננים המעניקים למים סינון אופטימאלי מרעלים, חיידקים ולכלוך. כל יחידה, עושה שימוש בשני מסנני מים או יותר המבצעים פעולות שונות, ובין הבולטים שבהם, תוכלו למצוא סנן מים פחמי שתפקידו העיקרי, לסנן את המים מרעלים, טעמי לוואי וריחות, סנן מים מכאני שתפקידו לסנן את המים מחלקיקי מוצקים כגון אבנית, המצויה בשפע במים הישראליים, חול וחלודה שייתכן והצטברה בצינורות, סנן מים בקטריאלי שתפקידו לסנן את המים מחיידקים ובקטריות, ונורה המפיצה אור אולטרא סגול המשמידה חיידקים ותרכובות אורגניות המצויות במים.

רכישת מיני בר כרוכה בהוצאה לא מבוטלת, אך טומנת בחובה נוחות מרבית, שכן מלבד החלפת פילטרים ותחזוקה תקופתית, אין הוצאות נוספות הכרוכות באחזקתה והפקת המים מהמתקן. מכשירי מיני בר מתקדמים, מופיעים בעיצובים מרהיבים ובשלל צבעים ומאובזרים בצגים דיגיטאליים המאפשרים מגוון אופציות כגון שליטה מלאה בטמפרטורת המים, פונקציות הרתחה מלאה, מילוי כוס יחידה וכדומה.

האופציה השפויה, אך דורשת מאמץ – בר מים לבית.

בר מים הינו מתקן גדול ומסורבל יותר, אך מחירו האטרקטיבי, הופך אותו לאופציה פופולארית במיוחד. שלא כמו מתקני מיני בר, הוא אינו מצריך חיבור לנקודת מים, אלא מעניק אספקת מים מינראליים טריים ונקיים, היישר מבקבוקים גדולים המגיעים עם המתקן. את הבקבוקים יש להזמין בנפרד, ויחידות בר מים מסוימות, אף ניתנות ללא עלות, כאשר מזמינים כמות גדולה של בקבוקים באופן קבוע או אחת לחודש, בהתאם להסכם ההזמנה שנחתם עם המשווק.

חסרונו הגדול ביותר של מתקן בר מים, הינו בעובדה שיש להחליף את בקבוקי המים הכבדים בעצמנו כל אימת שאחד מהם נגמר, מה שדורש הפעלת כוח פיזי, ואינו מתאים לכל אחד. יתרה על כן, אחסון הבקבוקים המלאים והריקים, תופס מקום נכבד בשטח הבית, ולכן, רכישת בר מים אינה רלוונטית במידה ואתם אינכם משופעים במקום במטבח, או אין ברשותכם, מחסן, מסתור או חדר שירות שבו תוכלו לאחסן את הבקבוקים עד הגעת טכנאי השירות שייקח את הריקים ויספק לכם מלאים במקומם.

האופציה הזולה? – רכישת ונשיאת בקבוקי מים מינראליים הביתה.

רכישת בקבוקי מים מינראליים לכאורה נראית כמו האופציה הזולה ביותר לאספקת מי שתייה נקיים. עם זאת, כאשר מסכמים את עלותם הכללית השנתית של הבקבוקים ולוקחים בחשבון את הזמן והמאמץ אותו אנו משקיעים ברכישתם ונשיאתם לביתנו, אנו מגלים במהירות כי האופציות הקודמות הופכות לאטרקטיביות הרבה יותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב