דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת מלונות בטבריה: לאונרדו פלאזה טבריה מול לאונרדו טבריה 

מאת    [ 17/05/2012 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 17498 פעמים ]

שוק בתי המלון בארץ הינו שוק פעיל ודינאמי. בכל שנים נפתחים כמה וכמה בתי מלונות בצפון, ובמיוחד בערים כמו טבריה וחיפה, ערים אליהן מגיעים תיירים רבים. מלונות בטבריה מציעים לכם מגוון רחב של סוגי נופש: ישנם בתי מלון קטנים וגדולים, מפוארים וצנועים, בתי מלון המציעים לאורחיהם חבילות 'הכול כלול' ובתי מלון בהם כל שירות ניתן בנפרד ועליכם לבחור מראש מה אתם רוצים ומה לא.

 

שני בתי מלונות בטבריה, שניהם מומלצים מאוד, הם מלון לאונרדו פלאזה טבריה ומלון לאונרדו טבריה.

הראשון הוא גדול יותר- יש בו מעל 250 חדרים לאורחים, בעוד שבראשון ישנם קרוב ל-200 בלבד. הדבר אינו משמעותי מאוד, אך במידה ואתם מחפשים אינטימיות גדולה יותר, ייתכן שכדאי לכם לבחור במלון לאונרדו טבריה. שני המלונות הם איכותיים ביותר, ובשניהם יש מספר שירותים שינעימו את החופשה שלכם עד מאוד.

 

שירותי ספא:

 

מלון לאונרדו פלאזה טבריה מציע לכם ספא איכותי במיוחד, ברנקיני ספא. יש בו ג'קוזי פנימי נעים וג'קוזי חיצוני הצופה אל ים כנרת, אפשרויות ענפות בתחום טיפולי הגוף ואפילו סוויטת טיפולים המיועדת במיוחד לזוגות שרוצים להתפנק במשותף. גם בלאונרדו טבריה תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותי ספא איכותיים. חשוב לציין כי בשני המלונות הכניסה לספא והטיפולים הניתנים בו הינם בתשלום.

 

אוכל:

 

מלונות בצפון ידועים באוכל המפנק שהם מעניקים לאורחים שלהם. בשני בתי המלון המדוברים תמצאו ארוחות שיגרמו לכם לרצות להישאר בחופשה 'לתמיד' ואף פעם לא לחזור למטבח הביתי שלכם... מלון לאונרדו פלאזה טבריה מציע לכם לאכול ארוחות איכותיות במסעדה הנקראת 'חצר המלך הורדוס'. במלון לאונרדו טבריה תוכלו למצוא, מלבד הארוחות המוגשות בחדר האוכל, גם נשנושים ומשקאות בלובי של המלון. חשוב מאוד לנצל את החופשה שלכם בכדי להרגיש שאתם כרגע משקיעים אך ורק בעצמכם- לא בריצות לסופר או בהכנת כריכים, לא בטיגון או באפייה- היכנסו לחדר האוכל, קחו לכם צלחת ותרגישו כמו נסיכים.

 

ילדים:

 

מלונות בטבריה הם יעד מצוין לחופשה עם ילדים, שייהנו מאוד לטבול בכנרת ולשחק על החופים שלה.

אמנם נראה שחייהם קלים יותר משלנו- הם לא צריכים לעבודה ולפרנסה, אך למען האמת כל בני האדם, קטנים כגדולים, זקוקים למנוחה ולקצת אוויר חדש מדי פעם. ברגעים בהם תרצו לנוח מעט ולתת להם לבלות בעצמם, תוכלו לשלוח אותם לפעילויות הילדים האיכותיות שמתקיימות דרך קבע בשני בתי המלון. הם עשויים להכיר כך חברים חדשים מכל הארץ, ולשמוח מאוד על העצמאות שהם מקבלים מכם.

 

רשת לאונרדו ידועה באיכות החופשות הגבוהה שהיא מעניקה לנופשים אצלה. האורחים בבתי המלון יוצאים עם חיוך על הפנים, עם בטן מלאה במטעמים טובים ועם שריריים רפויים ורגועים כתוצאה מעיסוי איכותי שקיבלו בספא. בין שתבחרו במלון הראשון ובין שבשני, דעו שצפויה לכם חופשה נעימה ומענגת ביותר. בחירת מלונות בצפון אינה דבר קל ופשוט, ובדיוק לשם כך רשת לאונרדו מציעה לכם מספר מלונות שכל אחד מהם מתאים לחופשה בסגנון שונה מעט. החשוב ביותר הוא להחליט שאתם הולכים לנוח ולהירגע. קחו כמה חולצות, בגד ים, קרם הגנה והרבה מצב רוח טוב-אתם הולכים ליהנות ובגדול.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב