דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כשהנאה וחיסכון נפגשים - השוואת ביטוח מקיף לרכב 

מאת    [ 17/05/2012 ]

מילים במאמר: 508   [ נצפה 2140 פעמים ]

כמעט כל צרכן מתוודע כיום, בין אם בדרך הקלה או דרך חוויות נעימות פחות, לצורך במעקב חודשי אחר כלכלת הבית וההוצאות השוטפות במהלך החיים. במסגרת הפרטת עוד ועוד ענפים, אנו זוכים לקבל מטח עצום של הצעות מחיר במגוון תחומים, המצריכים אותנו להיות צרכנים חכמים ולבצע סקרי שוק.

 

הצרכנים הם הנשכרים האמיתיים מהרפורמות הללו, שכן כוח הקנייה עובר לידיהם, וניתן לקיים משא ומתן ולקבל מחירים נוחים הרבה יותר. ענף ביטוח הרכב אינו נבדל ממגמה זו, ומציע למבוטחים מגוון נרחב של הצעות מחיר, ביניהן נמצא שירותים שונים המוצעים במסגרת ביטוח מקיף המוצע על ידי חברות ביטוח רכב שונות.

 

תמורות נרחבות בענף ביטוח הרכב בארץ ובעולם

 

התמורות שהתחוללו בשנים האחרונות בענף הביטוח, מביאות עימן יתרונות עצומים ללקוחות. אם בעבר, נדרשו כל הנהגים לשלם מחיר אחיד עבור ביטוח רכב המוצע על ידי חברה אחת מונופוליסטית, הכולל שירותים שלרב לא נדרשו להם כלל, הרי שכיום ניתן להרכיב ביטוח מקיף מודולארי עבור כל לקוח ולקוח בהתאם לצרכיו האישיים.

 

הביטוח המקיף המודולארי הינו פרי התחרות החופשית שנכנסה לתחום לפני עשורים ספורים, ותודות לרפורמות שהביאו עימן את שיטת הביטוח הישיר לארצנו. כך, נחסכים מאות שקלים מדי שנה בהצעת כיסויים ביטוחיים ללקוחות, המותאמים אישית ואינם כוללים עמלות כגון תיווך. הלקוחות יכולים לבצע השוואת ביטוח מקיף בין החברות השונות ולקבל את במחיר הטוב ביותר עבורם.

 

היתרונות שניתן להפיק במסגרת השוואת ביטוח מקיף

 

שני שינויים חשובים שראוי לציין בתחום הינם ההתאמה האישית של ביטוח מקיף לכל לקוח, אותה יכולים הנהגים לקבל במחיר הטוב ביותר בהתאם לצרכיהם. זאת, על ידי הנחות שונות והטבות רבות הניתנות לנהגים בהתאם למדיניותה של כל חברת ביטוח, על פי העקרונות המנחים אותה.

 

לדוגמא, נהגים שאינם משתמשים ברכבם בשבתות וחגים ייהנו מהנחה משמעותית בביטוח המקיף שלהם, וכמו כן, תינתן הנחה בחלק מחברות ביטוח רכב לנהגים ותיקים או נהגים מאזורים מסוימים, נהגים ללא היסטוריית תאונות או תביעות, נהגים שאינם עושים שימוש מרובה ברכבם לאורך השנה, ועוד. אלו הם רק חלק מהיתרונות המוצעים ללקוחות במסגרת הביטוח המקיף המודולארי.

 

היתרון השני הקיים ברפורמות שהוחלו לאחרונה הינו האפשרות לביצוע השוואת ביטוח מקיף באמצעים הנוחים והפשוטים ביותר. מחשבונים שונים המוצעים ללקוחות באתרי האינטרנט מאפשרים השוואת ביטוח מקיף לרכב תוך מספר דקות, על ידי הזנת נתונים אישיים לתוך המחשבונים השונים. כך, בזמנו הפנוי, ללא לחץ או המתנה מרובה על קו הטלפון, יכול הנהג להשוות בין הצעות המחיר השונות שניתנות לו ולקבל את ההחלטה המשתלמת ביותר עבורו.

 

מגוון הטבות והנחות

 

בין ההטבות השונות, נוכל למצוא שירותים של 24 שעות ביממה, שירותים עד לבית הלקוח, ייעוץ והכוונה טלפוניים, שירותי אספקת רכב חלופי והחזרי נסיעות במקרה הצורך, הסדרים שונים עם מוסכים מורשים, גרר או חילוץ משך כל היממה ואפילו החזרי הוצאות שכר טרחה של עורך דין, שייבחר על ידי המבוטח עצמו או מטעם חברת ביטוח הרכב.

 

יתרה מכך, תודות לפיקוח על הביטוח המאפשר תחרות הוגנת, ניתן לומר כי אכן השירות הניתן בתחומי הביטוח המקיף הינו אחד מהמקצועיים והמתקדמים בארץ. הנהגים זוכים ליהנות משירותים מקיפים ואדיבים, מודעות גבוהה למתן שירות איכותי ומערכות משוכללות שכל מטרתן הוא סיפוק צרכי הלקוחות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב