דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לקניית שולחן כתיבה מעץ מלא 

מאת    [ 17/05/2012 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 2486 פעמים ]


    • קודם כל- עבור מי מיועד שולחן הכתיבה המעוצב? ילד,  ילדה, נוער? מבוגר? שולחנות כתיבה מעץ מלא באים בסגנונות שונים ולכל אחד הצרכים שלו-אם זה שולחן כתיבה מעוצב ולו שפע של מקום איחסון או משטח רחב ונוח, גובה מסוים וכמובן מראה שולחן הכתיבה מעץ-ייקבעו לפי מספר מרכיבים, אך לא בהכרח צריך לחפש שולחן כתיבה מעץ במראה ילדותי עבור ילדים! דווקא לשלב שולחן כתיבה עתיק מעץ מלא במראה כפרי, למשל, יכול להיות מאוד נכון מבחינה עיצובית בחדרי ילדים ונוער ולגוון את עיצוב חדרים אלו.
    • מה צריך לבדוק לפני שיוצאים לחפש שולחן כתיבה מעץ? קודם כל חשוב להתאים את גודל שולחן הכתיבה המעוצב לגודל המקום המיועד לו- מידדו מקום זה והחליטו על גודל מקסימלי.
    • האם יעמוד שולחן הכתיבה מעץ בחדר עבודה, משרד בבית או בחוץ או אולי יהיה חלק מחדר מגורים או חלל פתוח בבית? צרכים אלו יכתיבו גודל וסגנון לשולחן כתיבה מעוצב
    • מה יהיה סגנון שולחן הכתיבה מעץ? אל תחליטו מראש על סגנון- תנו לעצמכם להיסחף לכיוונים שונים ומעניינים! שולחן כתיבה מעץ ילווה אותכם שנים רבות ועליו להיות רהיט אותו תאהבו לאורך זמן- בקרו במספר רב של חנויות ובידקו מספר סגנונות בטרם תחליטו, וכמובן אל תחששו לקנות שולחן כתיבה מעוצב שונה מסגנון העיצוב בביתכם-שילוב ועירבוב סגנונות הוא גם יפה וגם מאוד עכשווי.
    • ולמה בעצם שולחן כתיבה מעץ? האמת היא שהסיבה העיקרית היא המראה-אין כמו מראה של שולחן כתיבה מעץ מלא! וחוץ מכך שולחן כתיבה מעץ מלא הוא בדרך כלל יותר חזק ועמיד-שולחן כתיבה הוא רהיט שמטבעו יספוג שינויים ונזקים עקב השימוש הרגיל בו, וכמובן כאשר מדובר בשולחן כתיבה מעץ מלא, ניתן תמיד לשייף, להחליק ולצבוע את המקומות הניזוקים ולחדש לחלוטין את מראהו של שולחן כתיבה מעוצב – מה שאין כך במקרה של שולחנות כתיבה מעוצבים מחומרים שאינם עץ מלא.
    • מאילו עצים יהיה עשוי שולחן כתיבה מעץ מלא? כדאי לחפש שולחנות כתיבה מעוצבים העשויים מעצים משובחים, כי ככל שהעץ איכותי יותר, הוא צפוף ולא יינזק בנקל. וכמובן שמדובר בעצים שהם יפים מאוד והופכים את שולחן הכתיבה המעוצב לשולחן כתיבה יוקרתי ובעל ערך.
    • היכן יימצא אותו שולחן כתיבה יוקרתי מעץ מלא? יש  שולחנות כתיבה מעוצבים רבים מן הסתם, אך אין כשולחנות כתיבה עתיקים המגיעים מאסיה! אלו תמיד שולחנות כתיבה מעץ מלא משובח-טיק, בוקיצה, אגוז – עצים צפופים ואיכותיים. מבחינת עיצוב- שולחנות כתיבה מעוצבים שנעשו באסיה במאה ויותר השנים האחרונות, נעשו במספר סגנונות- גם קולוניאלי בקווים פשוטים ונקיים וגם בסגנונות המסורתיים עם גילופים שונים ומעניינים. בחנויות קונספט המחזיקות אוספים מאסיה, תגלו מגוון של שולחנות כתיבה מעץ מלא בשפע של עיצובים ובמגוון גדלים-החל משולחן כתיבה מעוצב מעץ טיק גדול ואפילו דו-צדדי ועד קונסולה עדינה ומגולפת עם שתי מגרות. שולחנות כתיבה מעוצבים אלו יוסיפו קסם ועניין לבתיכם לאורך שנים רבות!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב